home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM07 - De gode spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: FM07 - De gode spillere  (Læst 43641 gange)
torkR
Førsteholdsspiller

FM07 - De gode spillere
« : 19 Okt 2006, 11:44 »

Nu er det dagen hvor de fleste begynder at modtage deres Football Manager 2007. Vi ved alle at der snart bliver opretettet tonsvis at tråde omkring hvilke spillere man skal købe, talenter osv. Så i håb om at vi kunne holde det mere overskueligt i en enkelt tråd så opretter jeg denne tråd.

Jeg synes vi skal anbefale spillere i denne tråd med en lille bemærkning om hvorfor det er et godt køb og til hvad klub mm.

Jeg kan passende selv starte.

Jeg købte i starten af første sæson Mads Junker fra Vitesse. Han har vist sig som et rigtig godt køb, fordi han passer godt sammen med en hurtig Berglund. Allbäck er ved at være oppe i årene så det er også tid til udskiftning på det område. Indtil videre har Junker scoret 11 mål i 12 kampe hvilke må være helt acceptabelt.

Håber i er med på idéen Smiley

Nibali
Landsholdsspiller

Sv: FM07 - De gode spillere
« Svar #1: 19 Okt 2006, 11:48 »

i demoen har jeg også købt junker til bifby

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ZhotLog
Gæst

« Svar #2: 19 Okt 2006, 12:25 »

Cardenas ser umiddelbart ud til at have super gode stats igen! Så jeg tror i hvert fald at super talentet Sherman Andres Cardenas skal til mit hold igen Smiley

Niko
Gæst

« Svar #3: 19 Okt 2006, 12:42 »

Ham nede i Valencia Wink

Zone 43
Manager

« Svar #4: 19 Okt 2006, 13:14 »

Simon Vukcevic. Jeg mener at han starter i Partizan Beograd. Jeg har godt nok ikke prøvet ham, men han ser fan'me vild ud Opstemt

Der udover kan jeg da tilføje: Manuel Pasqual, Marco Amelia, Daniel Sturridge, Diego Souza samt Greg Halford. Thumbs Up

Alle set, og få af dem prøvet, i demoen Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DelPiero
Gæst

« Svar #5: 19 Okt 2006, 13:34 »

I mit Malmö spil har jeg købt Mikael Dahlberg. Han sparker virkelig røv, han har scoret 6 mål i 5 kampe.
Ellers så ser Markus berg også ud til og være genial igen.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6: 19 Okt 2006, 13:34 »

Nå, nu har jeg spillet 3 kampe med Skive IK, og jeg signede inden sæsonen startede en dansker ved navn Jens Gamborg. Han er på fri transfer, og han spiller glimrende på den defensive midtbane i den danske 2.division so far. Han har spillet 7, 8 og 9 i de tre kampe han har spillet - og det betragter jeg som super. Jeg ved dog ikke, om han kan begå sig på højere niveau... men det får vi jo at se, når jeg rykker op... Wink.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Niko
Gæst

« Svar #7: 19 Okt 2006, 14:07 »

Duer alt det grafik man har også i 07'er `?

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #8: 19 Okt 2006, 14:09 »

Nå, nu har jeg spillet 3 kampe med Skive IK, og jeg signede inden sæsonen startede en dansker ved navn Jens Gamborg. Han er på fri transfer, og han spiller glimrende på den defensive midtbane i den danske 2.division so far. Han har spillet 7, 8 og 9 i de tre kampe han har spillet - og det betragter jeg som super. Jeg ved dog ikke, om han kan begå sig på højere niveau... men det får vi jo at se, når jeg rykker op... Wink.
dumt spg. da jeg er helt ny
hvor kan man se hvem der er på fri transfer

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-KNM-
Manager

« Svar #9: 19 Okt 2006, 14:12 »

Inde under "player search" Der kan du vælger "Filter" og der vælger du "Contract status" og til sidst: "Expired"

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 19 Okt 2006, 14:13 »

Marcelo fra Fluminense er Carlos junior! Han er virkelig en fantastisk venstreback, og så er han kun 18 år.

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 19 Okt 2006, 14:17 »

Marcelo fra Fluminense er Carlos junior! Han er virkelig en fantastisk venstreback, og så er han kun 18 år.
Jeps , han er nice . faldt også over ham da jeg spille man utd i demoen . han er sweet - og han kan få engelsk arbejdstilladelse oveni Opstemt

-KNM-
Manager

« Svar #12: 19 Okt 2006, 14:19 »

Er det ikke ham Real jager IRL?
« Seneste Redigering: 19 Okt 2006, 14:23 af -KNM- » Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 19 Okt 2006, 14:22 »

Jooh. det er det vist. læste jeg noget om på bolddk.com her for nylig. trak da på smilebåndet da jeg stødte på navnet efter jeg selv havde fundet ham i fm ..
men joh, det er vist ham Smiley

noasis
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 19 Okt 2006, 16:30 »

Spillere til nå som jeg kan anbefale er: Anthony Vanden Borre (Klassikern), Sherman Cardenas, Freddy Adu(Hent ham på lån) og Gonzalo Higuain. Kan også anbefale Marcelo som har blivet nevnt tidligere. Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010