|
|
|
Strandby
|
|
Wow, lækkert comeback! Men endnu engang beviser det at kampmotoren er ødelagt hvad det med udebanekampe angår!  Ja, det er vildt så meget forskel det giver at spille hjemme ! 
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
|
|
|
|
|
|
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
|
|
|
|
|
|
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Ymer
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97 Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99 Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed Ymer - Episode III
|
|
|
|
|
warmon
|
|
Kæmpe tillykke  det er fortjent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Hvor er det bare fedt!!! Super god præstation! Tillykke! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
warmon
|
|
Kanon flot! Og tillykke! Post gerne om dit save i klubtråden! Jeg vil gerne høre med om netop Roma 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jona633c
|
|
Yes.. havde tænkt mig at få gjort det her i pinsen en dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Oh yes! Endeligt vinder en af mine spillere Guldbolden! Det var vist også på tide Messis dominans blev brudt. 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Oh yes! Endeligt vinder en af mine spillere Guldbolden! Det var vist også på tide Messis dominans blev brudt.  Tillykke med det! Nu er Messi også ved at være i hans livs vinter, så det er vel forventeligt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
ARHHH HVOR VANVITTIGT  CHAMPIONS LEAGUE VINDER MED BORNHOLM I 2020/2021 SÆSONEN!   Måske det sjoveste spil jeg nogensinde har haft  Så ved man da at man kan vinde CHl, med alle hold! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klaus Fejer
Gæst
|
|
 Skal på udkig efter en ny målmand og en ny god makker til Nicklas i toppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|