home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 56478 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #240: 19 Maj 2013, 06:32 »

Kom igennem det svære kampprogram nogenlund ok og fører nu ligaen med 3 point ned til Man Utd med 6 kampe igen så alt er åbent. I CL slog vi PSG og har så nu trukket Arsenal i kvartfinalen og vinderen af Man Utd og MAn City i en eventuel semifinale. Ungdomsspillerne i denne omgang var meget skuffende så ikke noget nyt på den front.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #241: 27 Maj 2013, 21:57 »

Så fik jeg da spillet kvartfinalerne mod Arsenal og efter to tætte kampe måtte vi strække våben på reglen om udebane mål efter samlet 3-3.. trist men sådan er det jo nu en gang. Giroud gjorde det slemme ved os 2 min før dommeren fløjtede af så tilbage er nu kun 6 kampe i pl hvor alt er åbent endnu så der spænding på til det sidste.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #242: 05 Jun 2013, 06:55 »

Klubbens første mesterskab nogensinde kom i hus i næstsidste spillerunde da Man Utd tabte til City mens Kris Main gik forrest i nedslagtningen af Q.P.R. som fik en sæk på 7-0 med sig hjem i bussen. Den sidste ligakamp ude mod Arsenal blev derfor ligegyldig og det kunne ses på spillet at begge hold ikke havde noget at spille for. 1-1i en kedelig affære. Champions League gik til Fc Bayern der slog City i finalen, mens FA Cuppen gik til de røde djævle fra Man Utd. Målet for næste sæson må være at gentage ligatitlen og komme til mindst en semifinale i CL. Kurt Zouma sætte ny rekord for gns rating da han spillede de 33 ligakampe han fik til 8.10 i snit mens hans over 40 kampe i alt blev spillet til 8.03 så moniikke han bliver kåret til sæsonens spiller af fansene. Kris Main blev årets spiller i Europa mens Will Hughes blev årets unge spillere i Europa. Af andre mål for næste sæson må indkøringen af flere af de unge talenter have prioritet, dog sker der nok ikke de store revolutioner da Fede Coco og Will Hughes sidder tungt på de to fløje hvor jeg har et talent til hver, men nu må vi se.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #243: 17 Jul 2013, 05:18 »

Så er jeg startet forfra med The Seagulls da jeg har mistet det andet save i et øjebliks tågethed.. har valgt at sende Upson og Hammond retur til deres respektive klubber da de begge fik alt for meget i løn i forhold til hvad jeg har af planer for dem. Taktikken vil som altid være 4-4-2 og Dunk og Caskey vil forhåbentlig gennemgå en rivende udvikling i henholdsvis forsvaret og på den centrale midtbane.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #244: 17 Jul 2013, 19:09 »

Så har jeg fået ryddet lidt op i staben og har hentet 4 unge spillere til i form af thomas hagelskjær, Jakob dehn, Marcus solberg og joel et eller andet fra finland. Derudover har jeg hentet ash Taylor mens liam bridcutt er solgt til wolves for 38 mil kr og 15% af næste salg. Der kommer ss af spillerne engang når jeg kommer på compen igen. Ja det blev da også til en lejeaftale med Abdi Ibrahim fra Man City med en købsoption på 2,1 mil hvis han spiller godt.

« Seneste Redigering: 18 Jul 2013, 21:00 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #245: 18 Jul 2013, 21:05 »

Her kommer der så som lovet lige ss af de spillere jeg har hentet til klubben.

Abdi Ibrahim

Ash Taylor

Jacob Dehn

Joel Pohjanpalo

Marcus Solberg

Thomas Hagelskjær
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #246: 18 Jul 2013, 22:54 »

Ja så blev det da lige til en handel mere da Vitesse valgte at smide hele 32 mil på bordet for Vicente og jeg fik dermed råd til et af de helt store transfermål, i det jeg fik lov til at hente Will Hughes i Derby for 39 mil. Han fik omgående debut i første ligakamp mod Birmingham og valgte at blive matchvinder med målet til 1-0. JA tak
Will Hughes
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #247: 19 Jul 2013, 02:35 »

Danske spillere? Huh

... Hvad blev der af den sædvanlige britiske stil?  Wink
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #248: 19 Jul 2013, 05:59 »

Den vil blive krydderet med et par enkelte danskere i håb om at det vil hjælpe DK på landsholdsplan med bare nogle spillere som spillere fast på deres klubhold. Hehe. Nej for at være ærlig havde jeg bare lyst til at starte forfra og spille helt frit, men på sigt vil de nok blive solgt fra og erstattet af britiske spillere da jeg har samtlige ligaer fra de britiske øer med også lige Dk og Tyskland. Dog skal holdet nok lige op i PL før det sker da mange af de bærende kræfter er fra udlandet, men er da på vej med salget af vicente, ankergren og brezovan. Næste store target på transferfronten bliver Mason Bennett, men det vil kræve at han bliver interesseret i et skifte og at jeg finder pengene til købet et sted, da de sidste penge netop er røget på indkøbet af Will Hughes.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #249: 19 Jul 2013, 09:40 »

Grundet mange skader i bagkæden valgte jeg at leje Jordan Spence i west ham for resten af sæsonen med en option på køb på 18 mil, men nu må vi se hvad sker.
Logged


jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #250: 14 Okt 2013, 20:21 »

Så kom jeg i gang med Brighton og er sgu ked af, at det først skete nu!

En helt vildt fantastisk sæson startede vi ud med, hvor de første 10 kampe var lige op og ned. Den ene dag kunne jeg vinde imod et af de bedste hold, hvor jeg den anden dag kunne gå ned med flaget og tabe til et bundhold. Men sådan er det - det er charmen ved Championsship.

Fra ca. 10. spillerunde lå jeg hele tiden imellem nr. 1 og 6, hvor der hele tiden blev byttet om, og der var hele tiden pres på fra hold der gerne ville op, og der var konstant intet hul, og det var langt fra et sjælendt syn at ligge nr. 1 og kun have 3 point ned til nr. 8. Sådan gik det helt indtil det sluttede i 46. spillerunde, hvor der var tre hold der var sikret play off, men ingen hold havde sikret sig oprykning. Holdende var Wolves, Blackpool og mig, hvor jeg havde 79 point og de to andre havde 78 point. Sidste kamp var så i mod Ipwich hvor jeg sensensionelt kunne sikre mig sejren af championsship og altså en tur i Premier Leauge.. hold kæft jeg glæder mig!

Sæsonens oplevelser må helt klart være LuaLua, Buckley, Dunk og Ulloa.. Især Dunk har overrasket mig og blev gang på gang månedens unge spiller i ligaen! Sæsonen endte således:


Desuden blev det til en vildt dejlig semifinale i FA Cup, hvor jeg på vejen havde heldig lodtrækning og slog West Ham, Hull, Derby og Old Ham ud (ja denne rækkefølge med West ham først i 3. runde og Old Ham i kvartfinalen).. Endestationen var dog på Anfield, hvor jeg var tæt på, men måtte tage der fra med et lille nederlag på 2-1. De skulle senere tabe finalen imod Manchester United.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #251: 14 Okt 2013, 21:22 »

Fedt og se andre prøve kræfter med holdet fra sydkysten. Skriv endelig hvordan det går i PL og stol fuldt ud på Dunk også i PL.
Logged


jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #252: 15 Okt 2013, 12:29 »

Yes.. det er første gang, at jeg er kommet rigtig godt i gang med et championship hold.. man ender med at sgu få følelser for dette fantastiske hold! Især fordi jeg i mange år har længtes efter at være fan af et hold i England.. uden der rigtig er sket noget!

PL er startet, og jeg har hentet godt ind:

Nathan Delfouneso 27 mio
Lerin Duarte fri
Kieran Richardson 24 mio
Abdi Ibrihim leje (lånte ham også 1. sæson)
Dedryck Boyata 8,5 mio
Ben Amos lån (2. keeper)
Iago Falqué 19 mio
Jos Hooiveld 2 mio

Ud er gået rigtig mange på fri transfer, og af de bedste spillere der var der Vicente, som simpelthen forlangte for meget i løn ift. de mange skader han løb rundt med, og ikke mindst hans meget svingende præstationer.

Jeg startede PL med at blive budt velkommen af Norwich med et 3-0 nederlag. Velkommen til Premier League siger jeg bare. Derefter det dog gået meget godt.

Norwich 0-3
Swansea 1-0
Sheff Utd 3-0 (Capital one cup)
Stoke 1-0
West ham 0-0
Blackpool 0-0
Chelsea 0-1 (capital one cup)

Jeg har store problemer med at få scoret, men det er ikke noget jeg regner med at gøre det store ved de næste par kampe. Shitty, Liverpool, Tottenham og Chelski er nemlig de næste 4 hold der står på programmet i ligaen..!

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #253: 15 Okt 2013, 14:40 »

Hvem er ham Duarte fyren?? og nederen med sådan et kampprogram lige fra starten snart, men det skal nok vende.. Hvordan går det med Dunk og JFC?
Logged


jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #254: 15 Okt 2013, 17:10 »

Dunk er særdeles fremragende.. Sidste sæson var jo som sagt god, men fik vist ikke lige med, at han var med i alle 46 kampe (som den eneste spiller i hele championship, og formårede at blive kampens spiller 6 gange med et gennemsnitsbedømmel se på 7.55). Planen er lidt mindre kampe til ham i denne sæson, men stadig en masse.. Boyata, Greer og Dunk, Hoovield får lov til at rotere.

JFC fik nær så meget spilletid i sidste sæson, da det til tider gik meget glimrende med Orlandi inde på den centrale midtbane.. Han fik 17 kampe og gjorde det nogenlunde, men her i denne sæson er planen at få ham mere i brug (har spillet 4/5 kampe p.t), og glæder mig virkelig til om et par sæsoner, hvor han bliver sindssyg vigtig! Han er også fast mand på U19 landsholdet, og har været udtaget til U21 en enkel gang..

Duarte er en teknisk god spiller, der spiller på venstrekanten.. mest hentet ind gratis som en roationsspiller, men han har en formidabel teknik!

Har kun spillet en enkel kamp siden min sidste opdatering.. 1-0 var jeg foran imod City indtil det 70. minut hvor de gjorde det onde ved mig og gjorde det til 1-1.. Det endte dog med at gå helt galt, da Kuszczak i det 81. minut fik rødt kort, og dum som var jeg var, var alle tre udskiftninger brugt, så Dunk kom ind og stå.. 4 mål fik de så scoret på de sidste 10 minutter + det løse..
Vi skal afsted til Anfield nu, og sidst vi var her, ja.. der var vi tæt på, men blev slået ud af FA Cup semifinalen med 2-1..

Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010