home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85097 gange)
Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #165: 22 Nov 2012, 13:22 »

Valgte også at starte forfra med Liverpool efter mit første spil. (det gik ikke så godt men en smal trup)

Anyway, er blevet færdige med første sæson, hvor jeg efter meget ustabilt spil (bla. et 0-5 snitter på hjemmebane mod United), jeg overhalede lige præcis Chelsea på sidste spille dag på 4. pladsen så kvalificerede mig med 1 mål til Champions league Thumbs Up

Første sæson blev ikke til de store salg.
Doni 12 mio.
Joe Cole - Leje
Downing - Leje
Henderson(Forår) Leje.
Derudover en masse ungdomsspillere.

Indkøb i første sæson blev til :
Michael Gregoritsch : 9 mio.
Lorenzo Insigne : 80 mio.
Alan Dzagoev: fri
Tello (vinter) : 14 mio.

Anden sæson er har jeg solgt følgende :
Jay Spearing : 18 mio.
Joe Cole: 9,5 + 350k i løn.
Downing : leje.
Derudover kigger jeg på at få solgt Dzagoev da jeg ikke syntes han præstere.

Ind er kommet :
Theo Walcott :100 mio.
Mattia Destro: fri
og Sebastian Rode: 50 mio.

Derudover vil jeg beholde Andy, selvom han nu er udeblevet fra træning 2 gange nu, regner med at spille Suarez på OMV og Theo på OMH og så Andy på toppen, men da jeg har en del angribere bliver det til meget rotation.

Derudover har jeg fået et 5 stjernet talent som også skal lejes ud en sæson inden jeg vil prøve ham af på førsteholdet.
Logged

Spirit of Shankly!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #166: 22 Nov 2012, 13:51 »

Hvordan pokker har du fået fat i Tello?  Huh
Jeg synes jeg har prøvet alt for at hente ham!  ticked off Men han vil ikke på nogen måde bare kigge min vej  Sur

Jeg har, med succes, fået omskolet Hendo til defensiv midt, og dermed back-up for Lucas. Dermed siger jeg farvel og tak til Sahin når januar vinduet åbner og slipper dermed for at betale hans løn. Det bør kunne mærkes på bundlinien hvor pengene i øjeblikket fosser ud. Det lukker det ikke helt men det hjælper da en del Wink
Logged

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #167: 22 Nov 2012, 13:54 »

Well altså jeg fik ham tilbudt af Barca til 18 og så fik jeg dem ned på 14, så det var et rent tilfælde, men for fa'en han har været et godt køb!

Real har også sat Kaká til salg for 45k  funny Dog vil han have 2.5 mio i løn om ugen!
Logged

Spirit of Shankly!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #168: 26 Nov 2012, 13:09 »

Er kommet godt i gang med mit første rigtige save i denne udgave. Er så småt startet på 4. sæson nu. Det er sgu ikke blevet nemmere at spille manager, her i den nye version. Metallet plejer jo at vælte ind efter en sæson eller 2. Men i år skulle jeg helt frem til 3. sæson, før der var metal til klubben. Det blev en sejr i Carling Cuppen. Ja ja, det er den lille turnering, men metal er sgu metal Smiley

1. sæson

Endte på en katastrofal 7.plads, som ikke gav en plads i 2. sæsons Europæiske turneringer. Dette var efter, at vi lå på 2.pladsen ved nytår. Den super taktik jeg havde fundet, var sgu ikke så super alligevel. Det bekræftede mig bare i, at i år kan man ikke bare finde TAKTIKKEN, og så cruise igennem, som man kunne sidste år, man er sgu nød til at være lige lidt mere "rigtig" manager. Manchester United Champions.

TRANSFERS

2. Sæson

Her gik det straks bedre, og målsætningen om Champions League blev opfyldt. Det blev "kun" til en 4. plads, dog a point med nummer 2 & 3, og 3 point efter United på 1.pladsen igen.

TRANSFERS

3.sæson

Det lignede det store gennembrud, vi var med i længe, men endte med at knokle røven ud af bukserne bare for at få 4.pladsen for snuden af Manchester United. Man. Shitty vandt denne sæson

I Champions League kom vi frem til semifinalen, hvor første kamp var mod Juventus. Opgøret i Italien endte katastrofalt med et 3-0 nederlag. Var allerede begyndt at fokusere kun på ligaen, da vi på en eller anden måde vandt uforståeligt, men ikke ufortjent, 5-1 hjemme på Anfield. Finalen var dermed sikker, og eftersom Porto slog Shitty ud, var jeg sgu helt optimistik.

Det gik dog ikke som håbet, i det 87.minut sover mine to midterforsvarer (Coates & Kirchoff), så Porto's angriber løber let igennem og scorer til slutresultatet 1-0. Bittert, men hvad fanden have ikke forventet at komme så langt da vi startede sæsonen.

TRANSFERS

Økonomisk ser det sgu egentligt bedre og bedre ud. Er i fuld gang med at hive talenter ind på ungdomshold og reservehold. Har ikke bare købt stjerner som jeg plejer. Der er stadigt en del tilbage af truppen fra da jeg overtog.

Jose Enrique
Jack Robinson
Martin Skrtel
Coates
Gerrard(I gang med sidste sæson)
Assaidi(solgt op til fjerde)
Jordan Henderson
Lucas (Solgt for 285 op til fjerde, ville have 700.000 ekstra i ugen ved forlængelse)
Joe Allen
Raheem Sterling (Fantastisk spiller)
Yeasil (solgt op til fjerde for 62,5 mill)

Smider de sidste sæsoners transfers op når jeg kommer hjem Smiley




« Seneste Redigering: 26 Nov 2012, 20:06 af TripleX9 » Logged


POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #169: 26 Nov 2012, 13:38 »

Sygt du har fået købt walcott for næsten ingenting:)

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #170: 26 Nov 2012, 16:06 »

Sygt du har fået købt walcott for næsten ingenting:)



Ham vil jeg også gerne have fingrene i, gør du noget specielt?
Logged

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #171: 26 Nov 2012, 16:40 »

Er det fordi Arsenal er krise eller hvad?
Jeg har prøvede en hel masse men nej det lykkes ikke
Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #172: 26 Nov 2012, 18:37 »

Jeg skal til at starte på 3. sæson.. Første sæson var en succes og vi endte på 3. pladsen efter city og man scums utd.
2. sæson lå jeg længe og kæmpede om titlen, men marts og april endte katastrofale med kun 2 sejre og det blev til en samlet 5. plads desværre. Heldigvis var min unge trup kniv skarp i CHL og den blev til stor forundring for fodbold verden vundet over Man utd!!!! og vi nappede deres chl plads da de endte som nr. 4! HAHA Smiley

Min trup:

GK: Jose Manuel Reina, David Stockdale
HB: Gregory van der Wiel, Joshua Webb
CB: Daniel Agger, Martin Skrtel, Sebastian Coates, Jores Okore, Andre Wisdom
VB: Jose Enrique, Jack Robinson
CM; Lucas Leiva, Jonjo Shelvey, Joe Allen, Steven Gerrard, Alexander Merkel, Poul Pogba
HM: Andrew Johnson, Raheem Sterling, Wilfried Zaha,
OMC: Keisuke Honda, Wellington Nem,
VM: Juan Mata, Fabio Borini,
ANG: Luis Suarez, Ademilson, Andreas Corner!

Har pt. 500 mil tilbage til transfers, men jeg tror jeg sparer dem! har fået nedbragt udgifterne så Liverpool næsten er en god forretning og det skal hovedløse transfers ikke ændre på! har pt. spillet 2 kampe i den nye premier league sæson, første kamp endte 5 - 0 over Everton!!! og den anden blev 3 - 0 over Burnley. Ydermere vandt jeg super cuppen 4 - 1 over Ath. Madrid

Honda hentede jeg ind på fri transfer som breddespiller til de offensive pladser, men han er startet intet mindre end fantastisk.! 3 kampe, 6 oplæg og 3 mål!!!!! og et snit på 9.01
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #173: 27 Nov 2012, 10:52 »

Jeg tror egentlig bare det er et sygt heldigt save jeg er i gang med. Men altså Arsenal blev nr.6 så kan godt være derfor de sælger ud, men på den anden side de købte Hamsik over sommeren. anyway jeg blev tilbudt Walcott af hans agent.

Jeg fik også dette talent i første sæson fra egen ungdomdsrekutering:
Logged

Spirit of Shankly!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #174: 27 Nov 2012, 11:57 »

Hvordan pokker har du fået fat i Tello?  Huh
Jeg synes jeg har prøvet alt for at hente ham!  ticked off Men han vil ikke på nogen måde bare kigge min vej  Sur

Jeg har, med succes, fået omskolet Hendo til defensiv midt, og dermed back-up for Lucas. Dermed siger jeg farvel og tak til Sahin når januar vinduet åbner og slipper dermed for at betale hans løn. Det bør kunne mærkes på bundlinien hvor pengene i øjeblikket fosser ud. Det lukker det ikke helt men det hjælper da en del Wink

Og bedst som jeg troede jeg var sluppet af med ham tilbød Real Madrid ham så til mig igen ca en måned efter jeg havde opsagt hans kontrakt.
De ville nu "kun" have 100 mio dkr for ham. Jeg fik dem ned på 65 mio dkr.
Så var der hans kontrakt. Da han var hos mig på lejeopholdet lå den vist på ca 850k om ugen. Fra den 1. januar når jeg henter ham retur må han "nøjes" med 450k Smiley

Dette var ikke en del af min såkaldte masterplan, men dette kunne jeg ikke sige nej til og samtidig har jeg nu styr på min centrale midtbane mange år frem i tiden.

Han er heldigvis en del bedre i FM end i den virklige verden Wink
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #175: 27 Nov 2012, 19:52 »

Så er jeg en halv sæson gennem spillet, og er nu i Januar.
Jeg har aldrig startet så dårligt med Liverpool, jeg har ligget og kæmpet mellem 10. og 15. pladsen. Fansene og spillerne mistede tilliden til mig, spillerne kom ofte med bekymringer om min managerplads, og hvordan det gik. Jeg begyndte at blive mere hård, og lavede et holdmøde, det fik moralen lidt op. Den 8 November vendte det hele, jeg skulle spille mod Ludogorets i Europa League og jeg vandt, siden der har jeg vundet hver en kamp, jeg aner ikke hvad der er sket, jeg har nu vundet 13 kampe i træk, og håber ikke det slutter. Nu ligger jeg på en 2. plads i Premier League, med 20 kampe spillet og 3 point bag førstepladsen Tottenham.





Griezmann gør det rigtig godt og er publikums favorit, Sterling har ikke gjorde det ikke godt i starten, men kan se han udvikler sig, også da han i kampene spiller bedre. Borini gør det okay men har været skadet i et stykke tid. Assaidi er ringe, jeg regner med at sælge ham, han gør det slet ikke som jeg havde håbet.

Jeg har købt Llorente på fri tansfer, jeg får ham jo først i næste sæson. Gør han det godt ved jer?
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #176: 27 Nov 2012, 20:00 »

Så er jeg en halv sæson gennem spillet, og er nu i Januar.
Jeg har aldrig startet så dårligt med Liverpool, jeg har ligget og kæmpet mellem 10. og 15. pladsen. Fansene og spillerne mistede tilliden til mig, spillerne kom ofte med bekymringer om min managerplads, og hvordan det gik. Jeg begyndte at blive mere hård, og lavede et holdmøde, det fik moralen lidt op. Den 8 November vendte det hele, jeg skulle spille mod Ludogorets i Europa League og jeg vandt, siden der har jeg vundet hver en kamp, jeg aner ikke hvad der er sket, jeg har nu vundet 13 kampe i træk, og håber ikke det slutter. Nu ligger jeg på en 2. plads i Premier League, med 20 kampe spillet og 3 point bag førstepladsen Tottenham.





Griezmann gør det rigtig godt og er publikums favorit, Sterling har ikke gjorde det ikke godt i starten, men kan se han udvikler sig, også da han i kampene spiller bedre. Borini gør det okay men har været skadet i et stykke tid. Assaidi er ringe, jeg regner med at sælge ham, han gør det slet ikke som jeg havde håbet.

Jeg har købt Llorente på fri tansfer, jeg får ham jo først i næste sæson. Gør han det godt ved jer?
llorente er topscorer i mit tottenham save med 17 mål i 15 kampe Smiley
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #177: 27 Nov 2012, 20:03 »

llorente er topscorer i mit tottenham save med 17 mål i 15 kampe Smiley
Bruger du ham alene på toppen?
Logged

AggerYnwa
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #178: 27 Nov 2012, 20:28 »

Morten-Loft ..

Kan du smide SS af Taktiken / Holdindstillinger
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #179: 27 Nov 2012, 20:52 »

Morten-Loft ..

Kan du smide SS af Taktiken / Holdindstillinger


Bruger også Willian på den offensive midtbane.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010