home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1030 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85058 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #135: 12 Nov 2012, 17:58 »

Lukker I mange mål ind? Synes dælme der bliver scoret mange mål imod en, selv nogle der kommer lige på keeperen går ind!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #136: 12 Nov 2012, 18:08 »

Lukker I mange mål ind? Synes dælme der bliver scoret mange mål imod en, selv nogle der kommer lige på keeperen går ind!

Hvad er mange?

Synes det er sjældent jeg lukker mere end 1 ind.
Og så lang tid jeg bare laver flere end der bliver scoret imod mig så går det nok.
Men det fedeste er da helt sikkert at holde nullet Wink
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #137: 12 Nov 2012, 18:15 »

Lige præcis, jeg elsker at holde nullet! Smiley

Jamen jeg lukker mange latterlige mål ind, som i FM 12 aldrig var gået ind fx - og heller ikke irl.. Har lukket 2 ind mod Stoke, 1 mod Stabæk og 1 mod Luzern - TRE af målene var nogle helt latterlige nogle.. Ved ikke om det er kampmotoren eller hvad det er, for jeg har også scoret nogle vildt underlige nogle Skuffet
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #138: 12 Nov 2012, 18:29 »

Kunne i Evt smide et SS op er jeres Taktik / Hold indstillinger Smiley

På Forhånd tak !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #139: 12 Nov 2012, 18:33 »

Kunne i Evt smide et SS op er jeres Taktik / Hold indstillinger Smiley

På Forhånd tak !

Jeg bruger en taktik der er meget lignende denne her:
Borini bliver brugt som skarpretter, hvilket jeg tror er hans foretrukne.

Opstilling: http://imageshack.us/photo/my-images/560/skrmbillede20121105kl20.png/
Holdtaktik: http://imageshack.us/photo/my-images/141/skrmbillede20121105kl20.png/


Jeg har ændret en smule i den men ikke ret meget.

Min opstilling er:
Reina
Johnson - Skrtel - Agger - Robinson/Enrique
Lucas
Gerrard - Allen
Sterlin - Suarez/Borini
Borini/Suarez

« Seneste Redigering: 12 Nov 2012, 18:36 af JKJ » Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #140: 12 Nov 2012, 18:35 »

Mange tak for den hurtige respons Smiley!

Tager et kig på det
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #141: 12 Nov 2012, 19:39 »

Jeg er nu færdig med 1. sæson, og jeg sluttede på en ensom 3. plads med 12 point op til City på 1.-pladsen og 5 point ned til Newcastle på 4.-pladsen. Ærkefjenden United sluttede 2'er 7 point foran mig.

Jeg røg tidligt ud af begge hjemlige cups, til henholdsvis Birmingham og Peterborough!
Jeg nåede finalen mod Tottenham i EURO-cuppen, efter sejre over blandt andre Inter on Anhji. Men måtte se mig slået 0-1 efter forlænget spilletid. En skadet Gerrad var savnet.

Transfers
United har netop vundet kapløbet om at signe Neymar, da vi begge fik accpeteret et bud på 360mio.
Ind på fri transfer er dog netop kommet Fernando Llorente, Salvatore Bocchetti og David Ospina.
Jeg har solgt Carroll(55mio) og Spearing(29mio)

Nu overvejer jeg så lidt hvad jeg skal bruge mit transferbudget på. Jeg manger lidt en venstreback, selvom jeg regner med at begynde at bruge Robinson i denne sæson. Ellers kunne jeg også godt bruge en venstre kant og/eller en offensiv midt. Kunne godt tænke mig at beholde Nuri Sahin, men Real kræver 200mio for ham i øjeblikket. Jeg overvejer det dog. Ellers har jeg kig på Götze, Hamsik og M'vila. Men de er nok lidt for dyre. Endeligt overvejer jeg at aktivere Isco's frikøbsklausul på 225mio.
Fik accpeteret bud på Yarmolenko og Miroslav Stoch, men de valgte Arsenal og City henholdsvis.
Overvejer at hente Ramsey fra Arsenal, der ser ud til at ville slippe ham for omkirng 100mio.

Joe Allen og Shelvey er godt igang med at etablere sig, mens jeg stadig mangler at se noget fra Sterling og til dels Henderson. Danny wilson har ikke fået meget spilletid, og det ser ikke ud til at ændre sig, mens Coates har gjort det godt. Kelly har været god, mens Borini har været fantastisk. Han scorede 40 mål på i alt 55 kampe, og med 29 mål i ligaen blev han delt topscorer med Aguero, der dog havde spille færre kampe.
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #142: 13 Nov 2012, 19:03 »

Jeg giver op - efter 10 år med dominans i FM, så er jeg åbenbart blevet ramt af downsyndrom eller også har mine spillere et permanent druk problem.

Dette er min hidtil bedste sæson med Liverpool, det siger ikke så lidt (har forsøgt 5 gange, med 11 forskellige taktikker (9 af dem downloadet fra folk der vinder ligaen med Bolton og lign).

Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #143: 13 Nov 2012, 19:21 »

Jeg giver op - efter 10 år med dominans i FM, så er jeg åbenbart blevet ramt af downsyndrom eller også har mine spillere et permanent druk problem.

Dette er min hidtil bedste sæson med Liverpool, det siger ikke så lidt (har forsøgt 5 gange, med 11 forskellige taktikker (9 af dem downloadet fra folk der vinder ligaen med Bolton og lign).



Hvis alt dette passer lyder det simpelthen for vildt! Med stort set hvilken som helst taktik, kan du ikke undgå at vinde en kamp på et tidspunkt! Især hvis du har 10 års erfaring, så må man da gå ud fra du ikke er helt uden evner indenfor FM. Må jeg prøve at se nogle af taktikkerne, samt de spillere du bruger? Hvad står din kamptræning på? Du bliver nødt til at fortælle lidt om hvad du gør osv. Jeg har godt nok aldrig oplevet noget lignende... Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #144: 13 Nov 2012, 20:55 »

Nogen der har beholdt Sahin efter 1. sæson, og i givet fald havd har i så givet for ham.

Jeg er lidt i vildrede her og kan rent faktisk ikke helt finde d af havd jeg vil med ham efter sæsonen..
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #145: 13 Nov 2012, 21:07 »

Jeg startede med at opsige hans kontrakt Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #146: 13 Nov 2012, 21:24 »

Nogen der har beholdt Sahin efter 1. sæson, og i givet fald havd har i så givet for ham.

Jeg er lidt i vildrede her og kan rent faktisk ikke helt finde d af havd jeg vil med ham efter sæsonen..

Jeg beholdte ham ikke, men han er blevet vild for Real i mit spil! Smiley
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #147: 13 Nov 2012, 21:33 »

Hvad for et program skal man bruge for at downloade taktikker?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #148: 14 Nov 2012, 16:02 »

Jeg startede med at opsige hans kontrakt Smiley

Jeg beholdte ham ikke, men han er blevet vild for Real i mit spil! Smiley

Hehe det kunne jeg jo ikke bruge til alverden  crazy

Men nu må vi se. Har forspurgt mig hos Real Madrid og de vil have små 180 mio dkr for ham. Det har jeg afvist i første omgang, vil gerne have prisen lidt længere ned.
Men når jeg nøærmer mig sæson afslutning vil jeg prøve at føre lidt mere indtense forhandlinger.

Hvis det lykkes at hente ham er truppen i store træk på plads til den næste sæson.
Så skal jeg bare have spillere som feks Downing og Enrique solgt mens Cole´s kontrakt jo kører ud. Det bør give en del luft i lønbudgetet.
Logged

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #149: 14 Nov 2012, 16:40 »

I mit spil gad Sahin ikke skifte Real ud med Liverpool, så jeg købte Aaron Ramsey for 90mio istedet.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010