home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85046 gange)
Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #120: 08 Nov 2012, 14:17 »

Borini bliver brugt som skarpretter, hvilket jeg tror er hans foretrukne.

Opstilling: http://imageshack.us/photo/my-images/560/skrmbillede20121105kl20.png/
Holdtaktik: http://imageshack.us/photo/my-images/141/skrmbillede20121105kl20.png/
Borini: http://imageshack.us/photo/my-images/801/skrmbillede20121105kl20.png/ 

I starten af sæsonen gik det skidt (røg ud i EL-kval), men ellers er det bare gået fantastisk! Har lige vundet Capital One Cup 3-2 over Chelsea - 2x Borini Wink


Spiller ALLE dine spillere mandsopdækning eller sætter du nogen af dem til zone i spillerindstillinge r?
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #121: 08 Nov 2012, 14:48 »

Til 2. sæson:

Købt:
Timo Horn: 32 mil
Xhaka købt fra Gladbach: 200 mil
Griezmann: 145 mil 

Solgt:
Downing: 30 mil
Carroll: leje
Spearing: 12 mil
Cole: 2,4 mil
Pacheco: 2,4 mil
Og andre marginal spillere
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #122: 08 Nov 2012, 15:19 »

Downing for 30? Det er måske lige i underkanten? Medmindre vi snakker pund eller euro, Med Spearing solgt til 12, kunne man måske også forlange lidt mere for Cole og Pacheco? Selvom Cole og Downing trækker en tung løn, ville jeg nok gerne have haft mere
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #123: 08 Nov 2012, 16:03 »

Downing for 30? Det er måske lige i underkanten? Medmindre vi snakker pund eller euro, Med Spearing solgt til 12, kunne man måske også forlange lidt mere for Cole og Pacheco? Selvom Cole og Downing trækker en tung løn, ville jeg nok gerne have haft mere

Skulle bare af med dem Smiley
Hellere af med dem og slippe for lønnen, end de render rundt på reserve holdet
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #124: 08 Nov 2012, 16:16 »

synes godt nok det svinger meget med mit LFC save. Fra første kamp 5-0 over Everton og så kan jeg tabe til reading med samme hold hjemme med alle i topform Smiley det er sgu træls. Håber det kommer til at køre Smiley Btw. Agger scorede hattrick i første kamp i sæsonen, det er godt nok smadret Smiley hehe. Held og lykke til alle andre LFC fans! - Demba Ba kan købes for 65 mio.
Logged

LFC & OB!!!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #125: 09 Nov 2012, 10:41 »

Jeg har lidt problemer med teamtalk før under og efter kampene, jeg taler roligt og stiller egentlig forventinger som jeg selv syntes er realistiske, gør i noget anderledes? Har for det haft denne indstilling i FM, men p.t. virker den ikke så godt

Jeg snakker altid bestemt til dem før kampen og i pausen.
Når kampen så er færdig vurdere jeg hvad jeg så gør. Hvis de har spillet som en sæk nødder får de selvfølgelig det at vide mens de selvfølgelig skal have ros hvis de smadre modstanderen.

Plus du skal jo lige have deres "respekt"  og dit ry skal forbedres en del.
Jeg havde det samme problem i FM12. og med tiden, jo flere kampe du vinder, pokaler du får og hvor lang tid du er i klubben jo mere respekt får du og jo længere snor får du overfor spllerene og kan tillade dig at snakke lidt hårdere til dem.

Det er ihf min erfaring Wink
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #126: 09 Nov 2012, 11:27 »

Jeg snakker altid bestemt til dem før kampen og i pausen.
Når kampen så er færdig vurdere jeg hvad jeg så gør. Hvis de har spillet som en sæk nødder får de selvfølgelig det at vide mens de selvfølgelig skal have ros hvis de smadre modstanderen.

Plus du skal jo lige have deres "respekt"  og dit ry skal forbedres en del.
Jeg havde det samme problem i FM12. og med tiden, jo flere kampe du vinder, pokaler du får og hvor lang tid du er i klubben jo mere respekt får du og jo længere snor får du overfor spllerene og kan tillade dig at snakke lidt hårdere til dem.

Det er ihf min erfaring Wink

Enig!

Jeg havde et udmærket save med Chelsea i 12´eren, hvor jeg på 3 sæsoner vandt ALT på nær PL! I første sæson var der altid en eller flere der reagerede negativt på mine teamtalks. Jeg kom i enkelte tilfælde til at trykke forkert og ALLE blev pigefornærmet... De gik sågar i medierne og brokkede sig over holdtalerne(kællinger)!

Men efter jeg igen vandt en masse titler i anden sæson kunne jeg næste sige alt til dem og de blev bare glade, en dejlig flok nikkedukker der sagde tak hvis jeg spyttede dem i ansigtet  Grin

Så... Respekten for dig stiger sammen med dine resultater, men falder også hvis du ikke præsterer.
Logged

Headshothunter577
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #127: 09 Nov 2012, 16:07 »

Suarez bomber løs som ene mand i front, han er oppe på 21 kasser, og Borini har også været mand for 14 mål.. Men det mest overraskende er kanterne, Sterling/Aissadi + Downing scorer også mål på samlebånd Smiley
Men en rigtig stor procentdel af målene kommer efter indlæg, tror det må være en fejl i betaen, da både modstanderen og jeg i hver kamp kommer frem til helt enormt mange "åbne" chancer på indlæg fra baglinjen...

Gider du uploade din taktik?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #128: 09 Nov 2012, 16:19 »

Er Liverpools forestående stadionudvidelse med i FM? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #129: 09 Nov 2012, 16:34 »

Gider du uploade din taktik?

Tror ikke du skal lægge meget i det, da betaen var FYLDT med fejl. Det er slet ikke sikkert at den taktik fungerer halvt så godt nu. Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #130: 09 Nov 2012, 20:16 »

Er Liverpools forestående stadionudvidelse med i FM? Smiley

Det er jo ikke besluttet hvornår det skal og vil ske.
Det eneste der er kommet ud er jo at Anfield skal udvides til måske 60.000 pladser. Dette er jo ikke engang endeligt.
Så umiddelbart tror jeg nej, men måske det bliver nemmere at få denne udvidelse i en kommende patch.
Logged

vnGism
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #131: 10 Nov 2012, 19:12 »

Jeg er helt på månen her - mit spil er åbenbart ikke særlig gode venner med Liverpool.

Er der nogen som har taktikker hvor det har kørt perfekt med Liverpool? - Jeg ligger nummer 19 med en målscorer på 15-30 og det er på trods af at jeg bruger/brugte 20 timer om ugen på Football manager og har gjort det i over 10 år, så jeg er ikke helt idiot. Tilgengæld så har jeg SLET ikke luret hvordan man vinder i FM13 endnu.

Alle fif, tips, taktikker og tricks er meget velkomne.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #132: 10 Nov 2012, 20:34 »

Det lette svar her er vel, ryd alt i taktikken og formationer start fra skratch.

Byg dit hold op fra defensiven og lad den stå i første række inden du tænker offensivt.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2012, 20:37 af JKJ » Logged

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #133: 11 Nov 2012, 23:20 »

Jeg er nu halvvejs inde i 1. sæson med Liveverpool.

Transfers:
Jeg har solgt Downing(75m) og Doni(12m), udlejet Joe Cole, samt de fleste unge talenter med undtagelse af Sterling, der dog desværre har været skadet i 3 mdr.

Ind er kommet Douglas Costa(110m), og jeg har derudover lejet målmanden Julio Sergio fra Roma, samt venstrebacken Marc Muniesa fra Barcelona.

Resultater
I ligaen Ligger jeg nummer 2, med 3 point op til City og 3 point ned til United. Borini fører Topscorer-listen med imponerende 19 mål i 19 kampe. Derudover er Suarez, Gerrard, Enrique, Reina og Skrtel dem med de højeste snit, mens Douglas Costa fører assist-listen med 11 af slagsen.

Jeg er videre til første knockoutrunde af EURO-cuppen på et hængende hår, mens Birmingham slog mig ud af Capital One i 3. runde.
Jeg har satset på at stille med stærkest mulige opstilling i liga-kampene, og det har kostet lidt i de andre kampe. Det kan godt mærkes at truppen ikke har vildt meget kvalitet udover de bedste 14-15 spillere. 

Foretrukne opstilling:
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #134: 12 Nov 2012, 17:21 »

Så er jeg ca 2/3 inde i sæsonen og det går ganske udmærket.

I PL ligger City, Spurs, Gunners og jeg og kæmper om de 4 første pladser. Det svinger lidt fra runde til runde hvordan vi ligger og hvor mange kampe vi har spillet indbyrdes.
Det jeg indtil nu er emst glad for er at Anfield igen er blevet mit fort. Jeg har efter 15 kampe hjemme vundet de 13 og spillet 2 uafgjorte.
Ude ser det lidt mere "normalt" ud. Der er min stat indtil nu 5-5-4. Men det er altså nok til en top placering.

Jeg vandt Ligacuppen med en straffe sejr over Ståles Wolwes. Hvordan det skete aner jeg ikke for jeg var helt væk i stort set samtlige 120 min, og fik først udlignet 3 min inde i tillægstiden af den ordinære kamp.
Men en pokal er en pokal  Thumbs Up

I FA-cuppen er jeg nærmest spadseret igennem indtil nu, men har i den grad også være tilsmillet af heldet. Det bedste hold je har mødt indtil nu var bundproppen i den næstebedste række, og alle kampe indtil nu er foregået på Anfield.

I EL var jeg heldig med bare at komme videre i kvallen i første runde, men derefter har jeg ikke set mig tilbage. De første 4 kampe i gruppe spilelt blev vundet og de sidste 2 spillet uafgjort med reserverne.
Første kamp i knock-out kampene var mod Lyon som rimelig sikkert blev slået 3-0 samlet.
Nu venter Napoli som ikke har sat point til overhovedet indtil nu og kun lukket 3 mål i alt gå ind. Den bliver svær, jeg er dog favorit iflg bookmakerne Wink

Jeg satser i den grad på den ungdomslinie som BR i øjeblikket er ved at føre igennem i den virkelige verden.
Spillere som Sterling, Suso, Allen, Borini, Robinson, Wilson, Pachedo, Yesil og Jonjo får masser af spilletid og især Sterling og Jonjo har taget imod chancen.

Doni og Jones er solgt.
Cole, Downing, Wisdom og Flana er udlejet og iæsr de 2 første håber jeg at slippe helt af med efter sæsonen.

Ind har jeg indtil nu kun hentet en eller anden østriger til 12 mio dkr som min ungdomstræner har købt. Havde desværre ikke lidt fået indstillet det korrekt.
Llorente kommer dog fra næste sæson på en fri aftale.

Andre der kører ungdomslinien og har succes med den? Og i givet fald hvem har så taget chancen for jer?
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010