home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 941 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85128 gange)
Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #60: 03 Nov 2012, 13:46 »

Er kommet lidt blandet for start i ligaen, 1 sejr, 1 uafgjort og 1 nederlag. Har solgt Glen Johnson, Doni og har lejet Cole ud, har så hentet Jovetic, Simpson og Okore.

Spiller en 4-5-1 med 1 defensiv midt, 2 kanter og 2 centrale.
Prøver at spille med kortere afleveringer i et forholdsvis langsomt tempo med høj linje, men lukker mange mål ind så kan godt være jeg laver denne taktik om.

Jovetic har btw allerede scoret 9 mål i 6 kampe 5 i ligaen og 4 i europa .
Logged

Spirit of Shankly!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #61: 03 Nov 2012, 20:05 »

Har indtil nu fundet ud af af spillet ikke er i nærheden af at være bare lidt realistisk.

Har spillet 15 kampe, alt incl, og indtil nu fået 11 straffespark og scoret samtlige  Shockeret  Huh

Det sker jo ikke i den virkelige verden Wink
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #62: 03 Nov 2012, 20:11 »

Nej, ikke når du spiller som Liverpool. Havde du været United derimod, ville det dog ikke være så urealistisk.  Peace
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #63: 04 Nov 2012, 12:35 »

Hej! Smiley Jeg ville lige vide hvordan Liverpool's trup er og Hvordan er Sterling? Hvordan gør han det i kampe og udviklings mæssigt spørger også det samme om Suso og Adam Morgan og Wisdom Smiley
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #64: 04 Nov 2012, 13:20 »

Hej! Smiley Jeg ville lige vide hvordan Liverpool's trup er og Hvordan er Sterling? Hvordan gør han det i kampe og udviklings mæssigt spørger også det samme om Suso og Adam Morgan og Wisdom Smiley

Truppen er ikke særlig bred, men de bedste 11 er gode !
Wisdom og Morgan virker ikke til at kunne blive store spillere, derimod bliver Sterling en stjerne som du kan bruge fra start ! Suso bliver også god
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #65: 04 Nov 2012, 13:23 »

Jeg er nu halvvejs i sæsonen og det er blevet til 40 point og en 4. plads, hvilket jeg håber at slutte på til maj, så det igen kommer CHL på Anfield..

5 bedste spillere:
Agger
Borini (Min topscorer)
Skrtel
Gerrard
Sterling

Henderson og Coates har også spillet rigtig godt, når de har fået chancen..
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #66: 04 Nov 2012, 14:11 »

Hvordan spiller i? Jeg har kun spillet et par træningskampe, men med virkelig dårlige resultater. Spiller kun 1-1 med reserverne, vinder 1-0 over Ajax for derefter at tabe 3-0 til Celtic endda på hjemmebane. Jeg stiller selv i en 4-5-1 formation med en boldvindende på midtbanen, sammen med en fremskudt og dybdeliggende playmaker. De to kanter er sat til at trække ind i banen.. Hvad gør jeg forkert?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #67: 04 Nov 2012, 14:19 »

Jeg har fået overraskende gode resultater ved at spille 4-6-0. Suarez som den offensive kreatør har kastet et snit på næsten en assist pr kamp.
Logged

YNWA <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #68: 04 Nov 2012, 14:23 »

Joe Allen bliver SÅ fucking god, undskyld sproget.. men han bliver 200+ mill værd
Logged


culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #69: 04 Nov 2012, 14:38 »

Joe Allen bliver SÅ fucking god, undskyld sproget.. men han bliver 200+ mill værd

Han har ikke været nogen succes for mig indtil videre Smiley Hvor langt er du fremme ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #70: 04 Nov 2012, 14:40 »

næsten lige startet, men i 2016 beta, var han SÅ vild..
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #71: 04 Nov 2012, 14:47 »

jeg kan ikke få mit liverpool hold til at fungere, har prøvet ALT.. og taber til hold som FCK og SLASK, hvad fanden skal jeg gøre Skuffet
Logged


culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #72: 04 Nov 2012, 14:53 »

jeg kan ikke få mit liverpool hold til at fungere, har prøvet ALT.. og taber til hold som FCK og SLASK, hvad fanden skal jeg gøre Skuffet

4 - 5 - 1 Smiley Kontroller, og flydende spil, højt presspil og korte afleveringer, virker for mig Smiley
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #73: 04 Nov 2012, 14:57 »

prøver, tak :-D
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #74: 04 Nov 2012, 15:23 »

4 - 5 - 1 Smiley Kontroller, og flydende spil, højt presspil og korte afleveringer, virker for mig Smiley

Det er lige præcis sådan jeg spiller.. Det fungerer bare ikke rigtigt Skuffet
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010