home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 80004 gange)
JKJ
Gæst
 
Liverpool FC
« : 19 Okt 2012, 20:09 »

Jeg er nok ikke den eneste der vil spille lidt med hjerteklubben LFC.

Her kan vi diskutere hvad vi skal og vil gøre for at føre klubben til tops igen Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1: 19 Okt 2012, 20:32 »

Jeg vil selv prøve at køre videre i den samme rille som BR. De løntunge skal ud, der skal satses på de unge og der skal være helt styr på økonomien.

Cole og Downing skal nok slåes om 1 plads. Og den der bliver skal nok ikke regne med den vilde spilletid.
På målmandspladsen vil jeg prøve at sælge Doni. Han er den der er dyrest af de der kommer efter Reina.
Jones skal heler ikke vide sig for sikker, Gulácsi er ung og skulle være bedre end både Jones og Doni.
Så er der masser der skal lejes ud, vil jeg tro.

Ind skal jeg have en angriber. Alt andet vil ikke blive prioriteret før det er sket.
Så vil jeg måske prøve at hente Sahin på en fast aftale, men nu skal han lige vise noget først.

Jeg vil ikke helt spille som BR prøver irl, men næsten.
Jeg vil spille noget i stil med 4-3-2-1:
X - X - X - X
   X - X - X
X      -      X
       X

Mit største problem bliver helt sikkert at få plads til Gerrard, Allen, Sahin, Lucas og Jonjo på en gang Wink

Jeg vil ikke bruge demoen til det vilde, der skal prøves nogle småting og så skal jeg først og fremmest lære de nye tiltag der er i det nye spil Wink
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #2: 20 Okt 2012, 11:25 »

Er der nogle der spiller med Liverpool?  Thumbs Up
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #3: 20 Okt 2012, 13:44 »

Jeg er startet med LFC her i betaen, men jeg fundet ud af, at jeg mættet af at spille med Liverpool ( Ubeslutsom ). Nok fordi jeg udelukkende spillede med LFC i FM12, så tror jeg venter med at spille med LFC til engang senere i det fulde spil.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #4: 20 Okt 2012, 16:03 »

Jeg har nu spillet en halv sæson med Liverpool for liga at lære spillet at kende, og oplever at FM13 er blevet alt, alt for let... Fører Premier League suverænt med 7 point ned til Arsenal!

Jeg spiller en 4-3-2-1 formation, og oplever at jeg har bolden ca. 65 % boldbesiddelse og omkring 20 afslutninger på mål pr. kamp. I de 30 kampe jeg har spillet har jeg scoret 75 mål og lukket 20 ind..

Da bestyrelsen er fedtede med transferbudgettet købte jeg Alan Dzagoev for 28 mio. da han var til salg, ellers har jeg kun købt Jores Okore (10 mio.), bare for at se hvor god han er i det nye spil. Jeg har solgt Brad Jones og lejet Joe Cole ud, i det kommende transfervinduer vil jeg forsøge at skille mig af med løntunge spillere som Doni, Carragher og diverse ungdomsspillere som jeg synes har en alt for høj løn Smiley

Vil anbefale alle der spiller med Liverpool at bruge Aissadi og Downing på kanterne, da de her helt suveræne i mit save Smiley
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #5: 20 Okt 2012, 16:17 »

Jeg har nu spillet en halv sæson med Liverpool for liga at lære spillet at kende, og oplever at FM13 er blevet alt, alt for let... Fører Premier League suverænt med 7 point ned til Arsenal!

Jeg spiller en 4-3-2-1 formation, og oplever at jeg har bolden ca. 65 % boldbesiddelse og omkring 20 afslutninger på mål pr. kamp. I de 30 kampe jeg har spillet har jeg scoret 75 mål og lukket 20 ind..

Da bestyrelsen er fedtede med transferbudgettet købte jeg Alan Dzagoev for 28 mio. da han var til salg, ellers har jeg kun købt Jores Okore (10 mio.), bare for at se hvor god han er i det nye spil. Jeg har solgt Brad Jones og lejet Joe Cole ud, i det kommende transfervinduer vil jeg forsøge at skille mig af med løntunge spillere som Doni, Carragher og diverse ungdomsspillere som jeg synes har en alt for høj løn Smiley

Vil anbefale alle der spiller med Liverpool at bruge Aissadi og Downing på kanterne, da de her helt suveræne i mit save Smiley


Det lyder rimelig vildt det der! Hvem scorer alle dine mål? Smiley
Logged

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #6: 20 Okt 2012, 16:36 »

Det lyder rimelig vildt det der! Hvem scorer alle dine mål? Smiley

Suarez bomber løs som ene mand i front, han er oppe på 21 kasser, og Borini har også været mand for 14 mål.. Men det mest overraskende er kanterne, Sterling/Aissadi + Downing scorer også mål på samlebånd Smiley
Men en rigtig stor procentdel af målene kommer efter indlæg, tror det må være en fejl i betaen, da både modstanderen og jeg i hver kamp kommer frem til helt enormt mange "åbne" chancer på indlæg fra baglinjen...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #7: 22 Okt 2012, 20:46 »

Jeg har nu spillet en halv sæson med Liverpool for liga at lære spillet at kende, og oplever at FM13 er blevet alt, alt for let... Fører Premier League suverænt med 7 point ned til Arsenal!

Jeg spiller en 4-3-2-1 formation, og oplever at jeg har bolden ca. 65 % boldbesiddelse og omkring 20 afslutninger på mål pr. kamp. I de 30 kampe jeg har spillet har jeg scoret 75 mål og lukket 20 ind..

Da bestyrelsen er fedtede med transferbudgettet købte jeg Alan Dzagoev for 28 mio. da han var til salg, ellers har jeg kun købt Jores Okore (10 mio.), bare for at se hvor god han er i det nye spil. Jeg har solgt Brad Jones og lejet Joe Cole ud, i det kommende transfervinduer vil jeg forsøge at skille mig af med løntunge spillere som Doni, Carragher og diverse ungdomsspillere som jeg synes har en alt for høj løn Smiley

Vil anbefale alle der spiller med Liverpool at bruge Aissadi og Downing på kanterne, da de her helt suveræne i mit save Smiley

[/quote

Let og let  Rullende Øjne

Kæmper lidt med taktikken. Jeg vinder da nogle kampe, men sikkert og nemt vil jeg ikke sige.

Aissadi kan jeg også kun anbefale, men Downing er imo intet værd. Han skal sælges, og så er jeg ligeglad med hvor stort tab det bliver.

Men synes faktisk der er masser af talent på holdet, også blandt de unge hos reserverne. Jeg har lidt af et problem at få plads til dem alle på engang Wink

Logged

martintermansen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #8: 22 Okt 2012, 21:56 »



Jeg synes bare at der er noget galt når man kan komme til en åben målchance på 8 af 10 indlæg.. har virkelig fået scoret mange basser på den måde Smiley

Jeg er slet ikke enig med dig omkring Downing, han spiller suverænt for mig og er pt. 140 mio. kr værd. Derimod har jeg valgt at sælge Aissadi og bruge Sterling som fast mand, den "dreng" er fantastisk! Han dominerer fuldstændig højrekanten, og er steget til 105 mio. kr Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #9: 23 Okt 2012, 21:09 »

haps, 5-0 over arsenal og Andreas Cornelius hattrick!!

http://gyazo.com/87e22128c5654540b83f35ed4c96f0f1
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #10: 23 Okt 2012, 21:33 »

haps, 5-0 over arsenal og Andreas Cornelius hattrick!!

http://gyazo.com/87e22128c5654540b83f35ed4c96f0f1
Lad mig gætte. Cornelius scorede alle 3 mål på indlæg?
Logged

welbz is dat guy

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #11: 25 Okt 2012, 21:30 »

kan jeg ikke huske :-)!
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #12: 26 Okt 2012, 14:57 »

Hvordan stiller i egenligt op?

Prøver i BR stillen med 4-3-3 eller hvad gør i?
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #13: 26 Okt 2012, 15:02 »

Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #14: 26 Okt 2012, 16:14 »

Logged


Sider: [1] 2 3 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010