home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 230593 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1155: 26 Jun 2013, 21:01 »

Hejsa,
Jeg er AaB i 2. sæson, både Kusk og Helenius smuttede tidligt i første sæson. Jeg kom i EL, men mangler alvorligt en målsluger. Desværre har jeg ingen penge.. Kan man få en habil målscorer med Superliga-niveau, der er billig i løn og ikke koster noget? :-) jeg har den svenske og norske liga med, men nærmest alle vil have en vild løn :-)
Tak

Så vil jeg anbefale at leje en angriber. Når du ikke har nogen penge, får du svært ved at købe en målsluger, så prøv at finde en du kan leje. Du burde kunnen finde en fra det svenske, norske eller tyske, hvis ikke du kan finde en fra Danmark.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1156: 26 Jun 2013, 21:04 »

Søger en central midtbane spiller under 22 år fra starten af spillet. Det skal være en spiller som kan gå direkte ind i startopstillingen på ethvert hold Smiley jeg spiller med tottenham, er i 2017, prisen er ligegyldig. I øjeblikket har jeg Pogba, Wanyama og Kondogbia, regner dog med at sælge Kondogbia Smiley

Måske Moritz Leitner eller Pedro Obiang. De er begge nogle ganske gode talenter, jeg har finde erfaringer med.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

MrOppen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1157: 26 Jun 2013, 23:59 »

nogen der kan hjælpe med nogle gode og billige spiller, er lige startet med gladbach og har ikke så mange penge at gøre med.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1158: 27 Jun 2013, 07:24 »

nogen der kan hjælpe med nogle gode og billige spiller, er lige startet med gladbach og har ikke så mange penge at gøre med.

Prøv at kig på transferlisten. Der bør være nogle spillere, du kan få billigt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1159: 27 Jun 2013, 18:59 »

@Magn
Jo tak!

Jeg har det bare heller ikke specielt godt med at bygge et hold op om en lejet spiller.. Jeg ved det godt, det er ikke nemt så. Jeg er begyndt at kigge efter regens i Sydamerika - egentlig også en ret god løsning for andre i samme situation :-)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1160: 30 Jun 2013, 19:45 »

Er netop startet op med PSV Einhoven, og jeg står og mangler forsvarsspillere i allerhøjeste grad. Jeg skal bruge en central forsvarer og en højreback, og prisniveauet må helst ikke overstige 50 millioner kroner.

Jeg kan desuden oplyse, at Jores Okore er blevet solgt andetsteds, så han kan ikke blive aktuel.

På forhånd tak :-)
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1161: 30 Jun 2013, 19:48 »

Er netop startet op med PSV Einhoven, og jeg står og mangler forsvarsspillere i allerhøjeste grad. Jeg skal bruge en central forsvarer og en højreback, og prisniveauet må helst ikke overstige 50 millioner kroner.

Jeg kan desuden oplyse, at Jores Okore er blevet solgt andetsteds, så han kan ikke blive aktuel.

På forhånd tak :-)

Sime Vrsaljko og Rafael Toloi har jeg haft stor succes med - ved dog ikke om du kan få dem til Eindhoven. Smiley
« Seneste Redigering: 30 Jun 2013, 19:59 af Sir Jeppe » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1162: 30 Jun 2013, 19:56 »

espen Ruud koster da ikke mere end 10-15 mio, han er rimlig stabil Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1163: 30 Jun 2013, 20:03 »

Rafael Toloi var et godt bud, men han gad desværre ikke til klubben. Mht. de to højrebacks, så endte jeg med at vælge en helt tredje i stedet, nemlig Mario fra Villarreal. :-)

Men hvis der er nogle forslag til en central midterforsvarer stadig, så bring dem endelig!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1164: 30 Jun 2013, 20:09 »

Rafael Toloi var et godt bud, men han gad desværre ikke til klubben. Mht. de to højrebacks, så endte jeg med at vælge en helt tredje i stedet, nemlig Mario fra Villarreal. :-)

Men hvis der er nogle forslag til en central midterforsvarer stadig, så bring dem endelig!

Fredrik Semb Berge bør du helt klart kigge på. Han er desuden en stor og stærk midterforsvarer.  Thumbs Up
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1165: 30 Jun 2013, 20:09 »

Cris fra Gremio hvis det kun er en sæson du skal bruge ellers er der Ryan Donk Smiley
Logged


Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1166: 01 Jul 2013, 14:05 »

Næstved
Første sæson
ALT
Helst gratis - eller leje.
Ingen penge.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1167: 02 Jul 2013, 23:49 »

http://gyazo.com/3108ccaa09a7f044262b8d5fdbcb3cf9

Søger forstærkninger til dette hold!
Helst fri spillere eller leje.
 2 sæson. Lige rykket op i 1 div.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1168: 03 Jul 2013, 14:18 »

http://gyazo.com/3108ccaa09a7f044262b8d5fdbcb3cf9

Søger forstærkninger til dette hold!
Helst fri spillere eller leje.
 2 sæson. Lige rykket op i 1 div.

Slet ingen??
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1169: 03 Jul 2013, 15:14 »

Slet ingen??

Det er svaert at komme paa forstaerkninger, naar det drejer sig om 1. division. Jeg fandt ikke rigtigt nogle i mit save. Du kan maaske vaere heldig at finde en med kontrakt udloeb i England.. Du har allerede hentet Hebo og Rochester, som jeg ellers ville foreslaa. Superliga-reserve- og u19hold (eller 1. division, for den sags skyld) kan ogsaa godt have nogle, omend nok, i foerste omgang, kun paa leje. Soeg dem endelig igennem. Ellers maa du jo bruge soegemaskinen og bede om spillere uden kontrakt/med kontraktudloeb om x-antal maaneder Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010