home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 231084 gange)
Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #795: 30 Mar 2013, 21:38 »

Jeg er Swansea i vinter transfer vinduet, og mangler virkelig en angriber. Michu spiller ikke særlig godt for mig, så mangler en spiller der kan lave mål. Jeg har 121 mio. at købe for.

Jeg kunne også godt bruge en venstre/højre wing.
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #796: 30 Mar 2013, 22:34 »

Newcastle første sæson:

Har 650 mil at handle for, og har brug for top spillere på alle pladser. Bare kom med nogle bud. Spiller en 4-5-1. Med 3 CM og 2 winger.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #797: 31 Mar 2013, 15:17 »

Jeg er Swansea i vinter transfer vinduet, og mangler virkelig en angriber. Michu spiller ikke særlig godt for mig, så mangler en spiller der kan lave mål. Jeg har 121 mio. at købe for.

Jeg kunne også godt bruge en venstre/højre wing.

Havde en del succes med Facundo Ferreyra. Smiley Ung og scorede mål fra første kamp af.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #798: 31 Mar 2013, 19:31 »

Newcastle første sæson:

Har 650 mil at handle for, og har brug for top spillere på alle pladser. Bare kom med nogle bud. Spiller en 4-5-1. Med 3 CM og 2 winger.

Forsvaret:
Dennis Aogo (HSV) kan købes for under 100mio
Stefan Savic (Fiorentina)

Midtbanen:
Zakaria Labyad (Sporting)

Angrebet:
Mattia Destro (AS Roma)
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #799: 01 Apr 2013, 05:07 »

Hej jeg er startet med Fullham og jeg mangler spillere!

En til center back
En midtbane central
Og en højre kant
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #800: 01 Apr 2013, 06:26 »

Søger en spiller som kan ændre mit hold drastisk. Der er tale om en type som går ind og er den spilangivende, om det så er en fløj eller central midtbane, eller endda en defensiv midtbane er for mig ligemeget.

Situationen er den, at vi nu har slået 2 Premier League hold ud (Q.P.R. og Sunderland), af capital one cuppen, men i ligaen kan vi kun lige skrabe os forbi med et lille nederlag eller en uafgjort, spiller med Huddersfield, og med indkøbet af Ben Amos sidder jeg på 2 af landets største målmandstalenter, i Alex Smithies og Amos, en kamp Amos pt. fører grundet 2 drops af smithies - hvilket heller ikke har hjulpet på at vi efter 7 kampe kun har 3 point. Nogle ville mene at det måske var defensivt det halter, men spiller for spiller har jeg en dygtig defensiv, de skal bare lære at spille sammen, til gengæld har jeg ikke rigtigt ændret noget på den offensive del af holdet, hvor den eneste nye spiller, er højrefløjen, Junior Stanislas, hvilket har presset Scannell op på toppen.

efter diskussioner med bestyrelsen, er der nu 25 millioner til rådighed til en ny spiller, med 160k på lønbudgettet (har solgt en del ud også og kravet er en midterplacering)... med andre ord, skal jeg snart smide bomben på kontoret om at forlange mere tid, men at vi stadig er med i cuppen, håber jeg er med til at holde mig inde i varmen... Det jeg mangler er en spiller der går ind og ændre holdet, som Krohn-Dehli gjorde det i Brøndby, eller Elmander, eller i større perspektiv, som Ronaldo gør i Real og Messi har i Barcelona, selvfølgelig er det et andet perspektiv, men tanken er den samme - jeg mangler en stjerne, som kan holde bolden, fordele spillet og gå forrest i det opbyggende spil.

Min tanke er at hvis der er tale om en aldrende spiller (28+) skal vedkommende bare være til en her og nu pris på maks 25 mil, men ellers er jeg klar til at smide en 5 mil her og nu og ekstra 80 over 4 år, så der er vel i grunden mulighed for at bruge op mod 85 millioner på denne spiller.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #801: 01 Apr 2013, 14:54 »

Søger en spiller som kan ændre mit hold drastisk. Der er tale om en type som går ind og er den spilangivende, om det så er en fløj eller central midtbane, eller endda en defensiv midtbane er for mig ligemeget.

Situationen er den, at vi nu har slået 2 Premier League hold ud (Q.P.R. og Sunderland), af capital one cuppen, men i ligaen kan vi kun lige skrabe os forbi med et lille nederlag eller en uafgjort, spiller med Huddersfield, og med indkøbet af Ben Amos sidder jeg på 2 af landets største målmandstalenter, i Alex Smithies og Amos, en kamp Amos pt. fører grundet 2 drops af smithies - hvilket heller ikke har hjulpet på at vi efter 7 kampe kun har 3 point. Nogle ville mene at det måske var defensivt det halter, men spiller for spiller har jeg en dygtig defensiv, de skal bare lære at spille sammen, til gengæld har jeg ikke rigtigt ændret noget på den offensive del af holdet, hvor den eneste nye spiller, er højrefløjen, Junior Stanislas, hvilket har presset Scannell op på toppen.

efter diskussioner med bestyrelsen, er der nu 25 millioner til rådighed til en ny spiller, med 160k på lønbudgettet (har solgt en del ud også og kravet er en midterplacering)... med andre ord, skal jeg snart smide bomben på kontoret om at forlange mere tid, men at vi stadig er med i cuppen, håber jeg er med til at holde mig inde i varmen... Det jeg mangler er en spiller der går ind og ændre holdet, som Krohn-Dehli gjorde det i Brøndby, eller Elmander, eller i større perspektiv, som Ronaldo gør i Real og Messi har i Barcelona, selvfølgelig er det et andet perspektiv, men tanken er den samme - jeg mangler en stjerne, som kan holde bolden, fordele spillet og gå forrest i det opbyggende spil.

Min tanke er at hvis der er tale om en aldrende spiller (28+) skal vedkommende bare være til en her og nu pris på maks 25 mil, men ellers er jeg klar til at smide en 5 mil her og nu og ekstra 80 over 4 år, så der er vel i grunden mulighed for at bruge op mod 85 millioner på denne spiller.
Har hørt fra mange Libor Kozak skulle bombe og være billig! :-) Har selv haft gode erfaringer med en Ilsinho på en højre midtbane! Også en Sölvi Ottesen til forsvaret, han spiller altid godt! :-)
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #802: 01 Apr 2013, 15:59 »

Jeg mangler en solid central forsvarspiller til Brøndby er i sommeren 2016, har omkring 20 mio. Skyd løs??
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #803: 01 Apr 2013, 16:24 »

Jeg mangler en solid central forsvarspiller til Brøndby er i sommeren 2016, har omkring 20 mio. Skyd løs??
Du kan prøve at se på Jacob Dehn Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Jæpson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #804: 01 Apr 2013, 16:47 »

Jeg er i første sæson i mit brøndby save, og opdager lige pludselig at agf har lejet Scott Sinclair fra Man city, hvor de betaler ingenting af hans løn, og har ikke betalt noget for at leje ham. Andre der har oplevet det før?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #805: 01 Apr 2013, 16:53 »

Jeg er i første sæson i mit brøndby save, og opdager lige pludselig at agf har lejet Scott Sinclair fra Man city, hvor de betaler ingenting af hans løn, og har ikke betalt noget for at leje ham. Andre der har oplevet det før?

Kæft et klasse hent, men City gad vel bare, at have ham til at få noget førsteholdsfodbold Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #806: 01 Apr 2013, 17:16 »

Det sker umiddelbart i alle de spil jeg har startet op efter den nye opdatering. Uden at jeg selv har haft mulighed for at hente ham, heller ikke med større klubber ...
Logged

Winners never quit and quitters never win

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #807: 01 Apr 2013, 17:22 »

Jeg er i første sæson i mit brøndby save, og opdager lige pludselig at agf har lejet Scott Sinclair fra Man city, hvor de betaler ingenting af hans løn, og har ikke betalt noget for at leje ham. Andre der har oplevet det før?

Lyder sjovt, men har ikke umiddelbart oplevet det. Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #808: 01 Apr 2013, 19:18 »

Måske kan det havde noget at gøre med deres samarbejde?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/city-ser-frem-til-agf-samarbejde
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #809: 02 Apr 2013, 08:55 »

Leder efter nogen røverkøb, eller gode spillere til billige penge. Er startet med Freiburg og har fået 12mio at gøre godt med :-)
Alle pladser er velkomne!
Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010