home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23426
  1 Bruger, 691 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Jones81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 231326 gange)
amadeo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #570: 07 Feb 2013, 08:48 »

Ahmed Sokouna, kan ikke huske hvordan det staves Smiley

Helt sikkert. Ham husker jeg godt. Han bombede mål ind da jeg spillede med FCN i FM 11 tror jeg det var.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #571: 08 Feb 2013, 22:23 »

Nogle forslag til en forsvarspiller til OB sæson 2?

Pris: Omkring 1 million (økonomien går stødt fremad, så der er ikke meget at handle med)
Plads: Central forsvar (Meget gerne også som back)
Erfaring: Skal gerne kunne erstatte AMC og kunne spille CHL-bold
Land: Helst europæer, dog også lydhør for andre.

Har I nogle bud? Økonomien er en stor hæmsko, men forhåbentlig kender nogle af jer et scoop eller to Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #572: 08 Feb 2013, 22:28 »

All right. Jeg skal for første gang i lidt over et år spille noget FM! Jeg tror jeg vil træne enten OB eller FCM. Har I nogle gode spillere jeg skal gå efter?

PS. Det er fandme fedt at man kan få sin sportschef til at finde og sælge spillere! Wow, det sparer mig en masse tid!!! Opstemt
Ja, men han kan jo også lave en masse dumt lort, og alt er ude af dine hænder. Jeg kunne aldrig finde på at lade min sportschef købe, plejer ofte at fyre min sportschef og køre solo. Få gange har jeg prøvet at få ham til at finde spillere, dog uden at lade ham købe, men han finder aldrig noget jeg kan bruge, så har givet konceptet op. Smiley
Logged

rallew0p
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #573: 11 Feb 2013, 01:31 »

Klub: Monaco, Ligue 1
Tidspunkt: Sommer transfer 13/14, dvs efter 2 sæson
Position: MC til at spille ved siden af Sissoko, Angriber
Skal være stjerner. Det er bare rigtig svært at finde folk der gider til klubben og som er gode nok.
Af spillere der ikke vil kan i flæng nævnes: Anderson, Ayew, Henriksen, Yttergård, Verratti, Nainggolan, Rakitic, Kevin De Bruyne, Mkhitaryan, Xhaka osv osv.. Fik Andrea Poli til at acceptere, i mod at gøre ham til den højest lønnede i klubben med en løn på 750.000 om ugen plus en købspris på 160 mio - det er for meget, ikke?
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #574: 11 Feb 2013, 05:58 »

Klub: Monaco, Ligue 1
Tidspunkt: Sommer transfer 13/14, dvs efter 2 sæson
Position: MC til at spille ved siden af Sissoko, Angriber
Skal være stjerner. Det er bare rigtig svært at finde folk der gider til klubben og som er gode nok.
Af spillere der ikke vil kan i flæng nævnes: Anderson, Ayew, Henriksen, Yttergård, Verratti, Nainggolan, Rakitic, Kevin De Bruyne, Mkhitaryan, Xhaka osv osv.. Fik Andrea Poli til at acceptere, i mod at gøre ham til den højest lønnede i klubben med en løn på 750.000 om ugen plus en købspris på 160 mio - det er for meget, ikke?

Hvad med Yann M´vila?
Logged


bailey123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #575: 11 Feb 2013, 10:04 »

Klub: Monaco, Ligue 1
Tidspunkt: Sommer transfer 13/14, dvs efter 2 sæson
Position: MC til at spille ved siden af Sissoko, Angriber
Skal være stjerner. Det er bare rigtig svært at finde folk der gider til klubben og som er gode nok.
Af spillere der ikke vil kan i flæng nævnes: Anderson, Ayew, Henriksen, Yttergård, Verratti, Nainggolan, Rakitic, Kevin De Bruyne, Mkhitaryan, Xhaka osv osv.. Fik Andrea Poli til at acceptere, i mod at gøre ham til den højest lønnede i klubben med en løn på 750.000 om ugen plus en købspris på 160 mio - det er for meget, ikke?
jeg har et på stykker

"federico viviani

"stijn wuytens

"clement chantome

"liam trotter   
Logged

bailey123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #576: 11 Feb 2013, 10:30 »

Klub: TSG 1899 Hoffenheim - Tyske bundesliga
Tidspunkt: juli 2012
Position: søger en Angriber og en central midtbane
Pris: højest 50 mil. 
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #577: 11 Feb 2013, 11:25 »

Ademilson og Romario??
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #578: 11 Feb 2013, 11:54 »

Klub: Panathinaikos
Tidspunkt: Juli 2013
Position: En Targetman
Pris: højest 20 mio.

Efter jeg havde Libor Kozak på lån i første sæson, og han brillerede med 28 ligamål i 30 kampe, søger jeg en af samme type.
Han skal være stærk på hoved og have god styrke. Smiley
« Seneste Redigering: 11 Feb 2013, 12:08 af ulle94 » Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #579: 11 Feb 2013, 12:08 »

Klub: Panathinaikos
Tidspunkt: Juli 2013
Position: En Targetman
Pris: højest 20 mio.

Efter jeg havde Libor Kozak på lån i første sæson, og han brillerede med 28 ligamål i 30 kampe, søger jeg en af samme type.
Han skal være stærk på hoved og havde god styrke. Smiley

Det kunne være en Adam Nemec du leder efter? Han er ihf. en prototype targetman, og plejer at være garant for nogle kasser til en nogenlunde pris! Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #580: 11 Feb 2013, 12:14 »

Det kunne være en Adam Nemec du leder efter? Han er ihf. en prototype targetman, og plejer at være garant for nogle kasser til en nogenlunde pris! Smiley

Fedt! Kendte ham ikke, men desværre vil Union Berlin have alt for meget for ham, men prøver at gøre ham utilfreds Smiley

Kender du andre af den statur? Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #581: 11 Feb 2013, 12:24 »

Jorge Molina eller Santiago Silva kunne også være okay bud, de er dog begge ret gamle... For den pris bliver det svært ellers, da de enten bliver gamle eller for dårlige. Smiley

Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #582: 11 Feb 2013, 12:27 »

Jorge Molina eller Santiago Silva kunne også være okay bud, de er dog begge ret gamle... For den pris bliver det svært ellers, da de enten bliver gamle eller for dårlige. Smiley

 

At de er gamle, har jeg ikke det store problem med, da jeg har utrolig mange unge folk i truppen, og kun to folk over 30. Jeg tjekker dem ud, tak for det Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #583: 11 Feb 2013, 12:30 »

At de er gamle, har jeg ikke det store problem med, da jeg har utrolig mange unge folk i truppen, og kun to folk over 30. Jeg tjekker dem ud, tak for det Smiley

Så ville jeg bestemt kigge på de to, da det virkeligt er kvalitetsspillere, som burde være mulige at få fat i ret billigt! Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #584: 11 Feb 2013, 12:52 »

Så ville jeg bestemt kigge på de to, da det virkeligt er kvalitetsspillere, som burde være mulige at få fat i ret billigt! Smiley

Kan godt se, at prisen gør det svært at finde en ordentlig targetman.. Molina ville jeg rigtig rigtig gerne have haft, men han gider ikke til græsk fodbold lige foreløblig Skuffet

Silva kan jeg desværre heller ikke få helt billigt, så må lige overveje om jeg vil smide lidt mere efter en targetman, eller om jeg skal ændre spillestil.
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010