home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 231860 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #105: 10 Nov 2012, 16:03 »

tak for det, tror også det er det jeg er ude i nu Smiley

Så lidt.

Personligt købte jeg Simon Jakobsen der er fantastisk op igennem alle de skotske rækker. Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #106: 10 Nov 2012, 18:25 »

Jeg er igang med et spil med Brøndby og er i gang med anden sæson.

Antipas har spillet fremragende indtil videre, men han bliver ikke yngre og sidder med en tanke om at sælge ham efter sæsonen, da hans værdi vil begynde at falde inden længe.

Derfor vil jeg gerne finde den ''næste'' Antipas, altså en spiller med de samme styrker som Antipas, og ville lige høre om i har et forslag til hvem den spiller er
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #107: 11 Nov 2012, 13:39 »

Angriber
1. sæson
er Swansea
Budget 70-90 mio :-D
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #108: 11 Nov 2012, 14:01 »

Jeg har lige overstået første sæson med Dortmund og er i sommertransfervindu et. Jeg søger en ny førstemålmand, der er max 26 år. Han må meget gerne være tysker, men det er langt fra en nødvendighed så længe han er rigtig god. Han kommer til at spille som Sweeper Keeper i min taktik og mit budget ligger på 10 millioner euro.
Hit me! Wink
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #109: 11 Nov 2012, 14:59 »

Ter Stegen?? :-)
Logged

Naah.

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #110: 11 Nov 2012, 15:12 »

Ham kigger jeg allerede på, men frygter han er for dyr. Det samme med Bernd Leno som jeg virkelig godt kunne tænke mig, men jeg er formentlig for nærig til at ville betale hvad klubberne vil have for henholdsvis Ter Stegen og Leno Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #111: 11 Nov 2012, 16:06 »

Jeg er igang med et spil med Brøndby og er i gang med anden sæson.

Antipas har spillet fremragende indtil videre, men han bliver ikke yngre og sidder med en tanke om at sælge ham efter sæsonen, da hans værdi vil begynde at falde inden længe.

Derfor vil jeg gerne finde den ''næste'' Antipas, altså en spiller med de samme styrker som Antipas, og ville lige høre om i har et forslag til hvem den spiller er

Prøv tryk på knappen: Find ligende spillere, det gjorde jeg og der kom Jude Nworuh frem. Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #112: 12 Nov 2012, 09:32 »

Jeg er i sommer transfer i anden sæson. Jeg er Real Sociedad, og har kvalificeret mig til Champions League. Så jeg skal bruge nogle forstærkninger stort set over alt på banen, mest i forsvaret og på midtbanen. Jeg har fået 100 mio til spillerkøb og et fint løn bugdet. Problemet er bare at stort set alle de spillere jeg kan bruge, som er forstærkninger koster alt, alt for meget. F.eks Daniel Wass vil Evian have 300 mio for.... Og sådan er det stort set hele vejen rundt. Er jeg den eneste der er ude for de her vanvittige priser?
Har i evt. nogle bud på nogle forstærkninger i forsvaret og på midtbanen? Har som sagt 100 mio til rådighed.
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #113: 12 Nov 2012, 09:51 »

Jeg er i sommer transfer i anden sæson. Jeg er Real Sociedad, og har kvalificeret mig til Champions League. Så jeg skal bruge nogle forstærkninger stort set over alt på banen, mest i forsvaret og på midtbanen. Jeg har fået 100 mio til spillerkøb og et fint løn bugdet. Problemet er bare at stort set alle de spillere jeg kan bruge, som er forstærkninger koster alt, alt for meget. F.eks Daniel Wass vil Evian have 300 mio for.... Og sådan er det stort set hele vejen rundt. Er jeg den eneste der er ude for de her vanvittige priser?
Har i evt. nogle bud på nogle forstærkninger i forsvaret og på midtbanen? Har som sagt 100 mio til rådighed.

Billige regens Opstemt Okore kender jeg ikke pris på et par sæsoner inde, Kusk muligvis, Kieran Trippier ol.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #114: 12 Nov 2012, 09:53 »

De kan ikke spille champions league når de så unge? Smiley
Kigger lige på de andre også. Okore er blevet solgt til lille og de forlanger også en 200 mio for ham -.-
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

sebbersebber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #115: 12 Nov 2012, 09:56 »

Jeg er Blackpool, og er i vintertransfervindu et i første sæson. Jeg ligger på en 10 plads, og har brug for en del sejre!

Jeg har fået et vanvittigt transferbudget på 88 millioner, men jeg har ikke tid til at sende min scout ud i verden - og jeg kan ikke rigtigt finde nogen forstærkninger.

Har i et bud på nogen spillere som kan tiltrækkes til en championship klub, og som helt sikkert er en kæmpe forstærkning? Jeg kan faktisk bruge en på alle pladser.

Seb
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #116: 12 Nov 2012, 11:00 »

Jeg er i sommer transfer i anden sæson. Jeg er Real Sociedad, og har kvalificeret mig til Champions League. Så jeg skal bruge nogle forstærkninger stort set over alt på banen, mest i forsvaret og på midtbanen. Jeg har fået 100 mio til spillerkøb og et fint løn bugdet. Problemet er bare at stort set alle de spillere jeg kan bruge, som er forstærkninger koster alt, alt for meget. F.eks Daniel Wass vil Evian have 300 mio for.... Og sådan er det stort set hele vejen rundt. Er jeg den eneste der er ude for de her vanvittige priser?
Har i evt. nogle bud på nogle forstærkninger i forsvaret og på midtbanen? Har som sagt 100 mio til rådighed.
Doria til midterforsvaret, han ermgodt nokmret ung, men udvikler sig godt og hurtigt. Prøv granit xhaka til midten.
Logged

perb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #117: 12 Nov 2012, 11:14 »

Jeg er igang med et spil med Brøndby og er i gang med anden sæson.

Antipas har spillet fremragende indtil videre, men han bliver ikke yngre og sidder med en tanke om at sælge ham efter sæsonen, da hans værdi vil begynde at falde inden længe.

Derfor vil jeg gerne finde den ''næste'' Antipas, altså en spiller med de samme styrker som Antipas, og ville lige høre om i har et forslag til hvem den spiller er
Marcus Pedersen - han scorede 20 mål for OB i min første sæson, og i anden sæson er han topscorer i CL, dog kun de to indledende runder inden gruppespil
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #118: 12 Nov 2012, 11:30 »

Jeg er Blackpool, og er i vintertransfervindu et i første sæson. Jeg ligger på en 10 plads, og har brug for en del sejre!

Jeg har fået et vanvittigt transferbudget på 88 millioner, men jeg har ikke tid til at sende min scout ud i verden - og jeg kan ikke rigtigt finde nogen forstærkninger.

Har i et bud på nogen spillere som kan tiltrækkes til en championship klub, og som helt sikkert er en kæmpe forstærkning? Jeg kan faktisk bruge en på alle pladser.

Seb

Superliga spillere, spillere fra Championshippen, Alle svenskan, tippeligaen, alle de mindre nationer, og 2. ligaerne rundt omkring i verden Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #119: 12 Nov 2012, 11:52 »

Keeper til Fulham i først sæson mellem 30-60 mil? Gerne under 27 år
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010