home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 139209 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #180: 25 Jan 2013, 01:51 »

Sidste sæson betalte jeg 231 millioner i skat, i denne sæson (2025/26) har vi betalt 411,7 millioner...

Månedlige udgifter: cirka 41,5 millioner kroner, mens indtægterne, for sidste måned her har været 122,9 millioner.

Sidste sæson hed de totale indtægter: 2 mia, mens udgifterne lød på 1,495 mia. I denne sæson er der indtil videre kun 10 millioner i overskud, men med 2 spillere på vej til Monaco og Middlesbrough for henholdsvis 270 og 225 millioner, mens der ind kun skal komme 2 til 40 og 42 millioner, tror jeg det går...

Iøvrigt, er jeg lidt sur på Frederik Holst, den hat har lige proklameret at han vil væk fordi han ikke han opnå mere med klubben, derefter kostede han mig pokalen (3 straffespark i et 3-4 nederlag til Vejle Kolding), mage til slambert skal man satme lede længe efter, men han kan glemme det, han bliver på sin pind til han går på pension, så jeg kan få en søn.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #181: 26 Jan 2013, 04:57 »

Sorry for lige at lave et indlæg mere i tråden efter mit forrige, men de har vitterligt intet med hinanden at gøre!

Har i denne sæson endelig opnået et af mine personlige mål: At få et nyt stadion til klubben, eller rettere det står færdig efter næste sæson, med 61397 pladser (pt. har vi 45000, med 39400 siddepladser). Glimrende måde at fejre vores 4. CHL titel i streg på efter min mening, selvom vi lignede et 2. divisions hold få dage efter, da vi tabte i pokalfinalen Skuffet
Det fede: Opkaldt efter mig, Larsen Park Wink
Det visne: Vi har 1.6 milliarder på bundlinjen, men der er alligevel blevet optaget et lån over de næste 15 år, på 450 millioner, for at dække for det, idioti på vanligt højt niveau, selv uden Bjerregaard og Winther!

FATTER VIRKELIG IKKE, at ingen af mine spillere endnu har vundet titlen som årets spiller i europa eller noget i den dur!!!?, Kæmper den brave kamp, for at rykke 3 pladser op på den europæiske Koefficient liste, det kræver godt 6000 point, hvis vi antager de 3 over os ikke får flere end de har., så vi kan få 2 hold Direkte i CHL gruppespillet (3 hvis BIF stadig bliver ved med at vinde skidtet Wink), hvilket jeg tror vil betyde en del for ligaens omdømme, hvor vi stadigvæk kun har 3 stjerner, og regnes som større end Ukraine's liga samt den Franske Pokal, men stadig mindre end Portugal (PorDOgal, som Morten Olsen siger det) og Tyrkiet's ligaer, piv ringe virklig.

Min sideløbende karriere som Dansk landsholdstræner, har i sommeren 2026 givet Danmark en hård VM tur, først tabte vi til Holland (2-4) i gruppespillet, herefter blev det til sejre over Honduras (4-1) og Senegal (5-3), forholdsvis nemme modstandere, men så var den leg også forbi. Først kom Frankring forbi, de blev slået 2-0 i 2. runde, fulgt af de forsvarende hooligans/mestre fra England som vi slog 1-0, så stod den ellers på værtsnationen Argentina i semifinalen, En kamp hvor min 18 årige forsvarer, Joachim Hansen, fyrtårnet som jeg selv kalder ham, endnu engang viser han er en trussel i begge ender, hvor han som kampens spiller i en 2-1 sejr over Værterne, 2 gange i overtiden redder vores r*v, stærkt spillet!, men også René Jensen bør fremhæves, han ligger pt. med 8 mål, som VM's topscorer (2 mål foran forfølgerne), og med 3 kampens spiller titler, ser det lovende ud for ham. Forstår stadigvæk ikke logikken i at Barcelona ikke ville tage 100 mil for ham, når han sæsonen efter fik lov at skifte til mig gratis, tilbage i 2020, de gav ham kun 1 kamp på førsteholdet, men jeg skal nok ikke beklage mig! Lig i øvrigt mærke til hans sindsyge statistik, 66 mål i kun 47 kampe (billedet er fra inden finalen). Den overraskende Finale, kom til at stå mellem Danmark og Skotland, de to hold har ikke mødtes siden slutspillet tilbage i 2017's VM kval, hvor det blev til 1-1 i Skotland og 3-3 i Danmark, men det er så naturligvis før min, og flere af de nuværende stamspilleres tid. Finalen var trist for Joachim Hansen, som måtte sidde over med karantæne, ellers var alle fit for fight, selvom flere er i fare for karantæne efterfølgende, men det er underordnet midt i kampens hede.

Finalen: Min boldflytter Poul Nielsen som blev hentet som 18 årig fra Nordsjælland da de rykkede ned forrige gang, scorede sit blot andet landsholdsmål, efter 39 minutter og bringer Danmark på 1-0, som også blev pause resultatet. efter 70 minutter, med samme resultat var det på tide med noget luftforandring, og med et gult kort på vores unge playmaker Rosenkvist, blev det på tide at trække de tunge rutinerede kræfter på banen, Christian Eriksen klar til kamp nummer 141 på landsholdet, i en alder af 34 år, samt Viktor Fischer som lagt ind på venstrekanten, mens Asger Vestergaard - evighedsreserven, blev lagt ind for at få lidt spilletid på højrekanten. Den lynhurtige skotte Collins, fik 2 friløbere som begge blev afværget af Keeper Moldow sent i kampen, og da slutfløjtet lyder efter et udspark fra Moldow, kan festen bryde løs i Argentina! Dansk VM guld. Jensen vandt titlen som topscorer under VM.

til trods for sejren, blev det kun til en 3. plads på listen over VM's beste spiller, titlen gik til skotten George Pearson, 2. pladsen til Sydkoreanske Park Jon-Duk og René Jensen fik blot en 3. plads, utroligt fornærmende, der var dog ingen som kunne stemme Jensen ned da der skulle uddeles den Gyldne støvle, for her var han ubestridt alene på toppen. Derudover trak Joachim Hansen titlen som den bedste unge spiller, med 4 mål i 6 kampe - en fantastisk præstation af en blot 18 årig forsvarer! VM's dreamteam havde de danske centerforsvarer, samt René Jensen med i startopstillingen, mens vores højreback og vores Målmand blot sad på bænken, men det skyldtes nok de mange mål vi lukkede ind i gruppespillet.

Danmark ser nu frem mod et EM, som jeg håber at både Fischer, Eriksen og Frederik Holst kan nå med til - vi må vel være blandt favoritterne til titlen nu? og disse 3 rutinerede hunde, vil helt sikkert kunne bringe en masse til resten af holdet, som til den tid nok ca. har en gennemsnitsalder på 23 år.

For Brøndby IF spillerne, der fejrede sejren til den lyse morgen, bød den 14. Juli på en flyvetur hjem til Danmark - hvor der var en hvile dag, før der den 16. igen var træning, inden første kamp i ligaen, mod rivalerne fra FCK den 17.

Under VM blev der i Brøndby IF, fyret ikke mindre end 30 ansatte (personale), Hvilket efterlod en del huller for den nyudklækkede Sportschef, Anders Lindegaard, eller ny og ny, han har været her siden sidste sommer, men der var jeg ikke i humør til en fyringsrunde, så den kom altså nu. Han havde siden Karrieren sluttede i 2019 været kontraktløs, da jeg fik øje på ham. - Interessant fakta, det år han stoppede var han faktisk på sæsons hold for Danmark, desværre kom karrieren aldrig i gang hverken i England eller Frankrig, hvor det kun blev til en tjans som bænkevarmer, det giver mig helt lyst til at starte et spil med en engelsk sub-top hold og købe ham og Schmeichel, nå, men han får altså så nu mulighed for at få en gloværdig karriere som min Sportschef.

For hver sæson der går, stiger lysten til at starte et nyt spil, med forbud mod handler efter 1. sæson (med mindre der er tale om spillere til ungdomsholdet som jeg så ikke må bruge før de fylder 18), blot for at skabe en ny udfordring... Problemet er så bare at jeg har set så mange gode spillere i min tid nu, så jeg nok ikke kan vælge hvilke jeg skal have første sæson? oh the drama.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst

« Svar #182: 03 Feb 2013, 20:58 »

Synes det er rimelig vildt. Er igang med mit andet spil. Efter to kampe har jeg bogstavelig talt flere point på kontoen end jeg fik i hele mit første spil, der næsten varede til vinterpausen, inden en fyrreseddel kom. Jeg fik sølle 5 point, og blot en enkelt sejr! Forskellen? I det første spil styrkede jeg truppen kraftigt. På målmandsposten hentede jeg Nathan Coe, jeg solgte Goodson og hentede en erstatning i Alex Emenike, jeg købte Orlin Starokin til venstrebacken, en eller anden hollænder på højrebacken, Obodo (tidligere Udinese) til den centrale midt, da jeg havde solgt Mike Jensen og så Lebese på venstrekanten. Forstår virkelig ikke hvordan jeg kunne ende med en 12. plads, følte jeg VIRKELIG havde styrket holdet. Men her i det nye spil har jeg vundet mine to første kampe, uden et eneste indkøb. Det har resulteret i jeg har været nød til at bruge Riza på venstrefløjen ind til dyre Jan er klar, og andre nødløsninger, der ellers var styr på i mit første spil. Det giver ingen mening, og det første Brøndby spil er det dårligste spil jeg nogensinde har haft, det er første gang jeg har prøvet at blive fyret i de fem år jeg har spillet FM. Skuffet

Svartovich
Gæst

« Svar #183: 04 Feb 2013, 16:38 »

Det er mig en gåde, jeg er simpelthen nød til at spørge hvordan nogle af jer kan have så god succes med at bygge holdet op omkring Makienok? Prøvede i starten af sæsonen at sætte spillet ud af kanterne, få fløjene til at lave indlæg til targetman, ballon indlæg, men han har scoret et mål! Han træner med hos reserverne fordi han har været så ringe. Hvad gør i?

Enzo
Manager

« Svar #184: 04 Feb 2013, 16:41 »

Det er mig en gåde, jeg er simpelthen nød til at spørge hvordan nogle af jer kan have så god succes med at bygge holdet op omkring Makienok? Prøvede i starten af sæsonen at sætte spillet ud af kanterne, få fløjene til at lave indlæg til targetman, ballon indlæg, men han har scoret et mål! Han træner med hos reserverne fordi han har været så ringe. Hvad gør i?

Prøv at fjernballonboldene og sæt dem til standard istedet. Og fjern ham som targetmand. Derudover er det også hans tekniske spil med fødderne, der har gjort at han nu er solgt til Celtic for 21 mio.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Svartovich
Gæst

« Svar #185: 04 Feb 2013, 16:51 »

Prøv at fjernballonboldene og sæt dem til standard istedet. Og fjern ham som targetmand. Derudover er det også hans tekniske spil med fødderne, der har gjort at han nu er solgt til Celtic for 21 mio.
Har skam også prøvet ham i en teknisk rolle, og der gør han det OK, men så vil jeg 1000x hellere foretrække Antipas, da man jo på ingen måde for det maksimale ud af ham i en teknisk rolle. Ville gerne se ham vinde nogle headere, og score nogle hovedstødsmål som han burde komme, men målene fra hans pande kommer bare ikke. Skuffet

Myretuen
Lilleputspiller
*

« Svar #186: 05 Feb 2013, 02:58 »

Jeg tænker bare at når du har handlet så kraftigt ind i første transfer vindue, så kender holdet ikke hinanden... Det er også en faktor der gør meget i FM, om de har fået tilstrækkelig med Vendskabskampe, osv. så de kan lære spillet og hinanden at kende.

Jeg starter selv med, at vente med at handle stort ind. Især med BIF, som ikke har de store penge at gøre med, og især fordi de har nogle meget talentfulde unge spillere at gøre godt med Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #187: 05 Feb 2013, 16:59 »

Jeg tænker bare at når du har handlet så kraftigt ind i første transfer vindue, så kender holdet ikke hinanden... Det er også en faktor der gør meget i FM, om de har fået tilstrækkelig med Vendskabskampe, osv. så de kan lære spillet og hinanden at kende.

Jeg starter selv med, at vente med at handle stort ind. Især med BIF, som ikke har de store penge at gøre med, og især fordi de har nogle meget talentfulde unge spillere at gøre godt med Smiley
Det har du ret i, og havde også set det som en faktor, men synes bare at en enkelt sejr er liiiiiige vildt nok.

Er lige blevet færdig med første sæson. Fik en 6. plads, og selvom jeg godt ved at andre herinde har fået bedre resultater er jeg tilfreds når man ser på truppen. I vinterpausen fik jeg indkøb Viktor Noring, dog endte han som backup da Tørnes står fantastisk. Derudover fik jeg skaffet Boesnisch til venstrebacken, Ivan Balliu fra Barcelona til højrebacken. Fik desuden solgt Goodson, påtrods af han nok var min bedste spiller, fordi han ikke ville forlænge.

Her op til den nye sæson har jeg hentet Javi Espinosa til den centrale midt, og så Jonas Kamper, fordi Rommedahl er så piv ringe, 0 assist og 0 mål har gjort at han er røget på fri!

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #188: 08 Feb 2013, 10:27 »

Hm.. Jeg er lige startet med hjerteklubben i svære tider.. Og jeg forsøger at bygge op om Makienok.
Og han gør det fuldstændig fantastisk.
8 mål i første 9-10 kampe..
Jeg har samme indstilling som dig - targetman til hovedet, ballonindlæg og Makienok selv i target-rollen.

Så det er nok et spørgsmål om det resterende hold og måden de er indstillet på, der gør han ikke få de rette bolde at arbejde med..

Svartovich
Gæst

« Svar #189: 08 Feb 2013, 14:27 »

Hm.. Jeg er lige startet med hjerteklubben i svære tider.. Og jeg forsøger at bygge op om Makienok.
Og han gør det fuldstændig fantastisk.
8 mål i første 9-10 kampe..
Jeg har samme indstilling som dig - targetman til hovedet, ballonindlæg og Makienok selv i target-rollen.

Så det er nok et spørgsmål om det resterende hold og måden de er indstillet på, der gør han ikke få de rette bolde at arbejde med..
Det var da utroligt. Det har endt op med at jeg har hentet Afonso Alves og Marcus Pedersen, og Makienok er blevet udlejet til en 2. Liga klub i Tyskland, og der bomber han, så håber han kan vise noget mere når han kommer tilbage.

Forresten er Antipas fantastisk. 14 mål i 17 kampe ind til videre, og topscorer i ligaen. Og Jan Kristiansen var pivringe i første sæson, men da jeg ikke kunne få en kompetent erstatning beholdte jeg ham en ekstra sæson, og han scorede 5 mål i de første 2 kampe, han er ihvertfald top 3 bedste i Superligaen denne sæson. Også Mikkel Tygesen er formidabel men det overrasker nok de færreste.

Svartovich
Gæst

« Svar #190: 09 Feb 2013, 02:04 »

Okay, nu er anden sæson færdigspillet. Første sæson i korte træk: jeg lod truppen blive som den var, ind til vinterpausen hvor jeg hentede Ivan Balliu (Barcelona), Viktor Noring (Trelleborg) og Sebastian Boenisch (Werder Bremen). Det blev til en 6. plads, ikke noget specielt. Det var dog også et meget tæt felt, og bestyrelsen forlængede da også min kontrakt med 4 år, og fordoblede min løn så noget må jeg vel have gjort rigtigt. Var dog lidt ærgerlig over udsigten til intet europæisk bold i anden sæson.

Op til anden sæson købte jeg så en del spillere, dog de fleste til ungdomsholdet.

Javi Espinosa - Barcelona - 2,5 mil
Emiliano Marcondes - FC Nordsjælland - Fri
Muhammed Dermirci - Bestikas - Fri
Jonas Kamper - Randers - Fri
Abdallah Yaisien - PSG - Fri
Afonso Alves - Al-Rayyan - Fri
Marcus Pedersen - Vitesse - 600k
+Regens gratis

Det var en hård sæson, og med da jeg måtte lade Albrechtsen gå, manglede der bredde, især efter jeg havde solgt Goodson i sidste sæson. Kunne dog ikke findet noget kompetent til prisen på markedet, så hele sæsonen blev satset på Stenderup og Dumic, med Semou og Holst til at kunne skifte ind hvis der skete skader. Jeg spillede flot boldbesidende spil med meget få udfald igennem sæsonen. Dog var 2 nederlag mod oprykkeren Vejle igennem sæsonen ret frustrende. Udover det spillede mit hold ret god, ind til de sidste 5 runder. Der var 6 point ned til FCK, og holdet var under et kæmpe pres. Jeg tog nok ikke nok hensyn til det, og jeg mistede en del point i de første par kampe. Men da jeg fandt ud af at min normale aggressive tone ikke fungerede i sådan et pres, var jeg ekstremt rolig de sidste runder, både i pressen og i omklædningsrummet, og i næstsidste runde var vi officielt mestre (selvom vi egentlig også havde sikret det i 3. sidste, da FCK kun ville kunne vinde på målscore, og på daværende tidspunkt havde vi en målscore der var 14 mål bedre, så meget skulle gå galt hvis de skulle vinde), og jeg var i ekstase da guldet kom til Brøndby.

Det bedste spillere igennem sæsonen var:

Quincy Antipas - Han var topscorer igennem hele sæsonen, og stak af fra alle andre med 23 mål i ligaen. Han har været ekstremt vigtige på de dårlige dage, og håber jeg får lige så meget glæde af ham næste sæson.

Mikkel Thygesen - Kaptajnen, fighteren, kæft jeg elsker ham. Han har været en af de absolut vigtigste brikker i holdet, og de dage hvor intet har fungeret har han taget sagen i egen hånd og kæmpet sig til af afgøre en kamp.

Jan Kristiansen - Overraskelen over dem alle. Han var pænt ringe i den første sæson, men her i anden har han imponeret. Den eneste grund til at han ikke blev solgt/smidt ud, var simpelthen fordi jeg ikke kunne finde manden der skulle overtage fra ham, så var nødsaget til at bruge ham i anden sæson, og har aldrig set en spiller blomstre så pludselig op. Han spillede fantastisk i de to første kampe, og siden der har han med små mellemrum udført mirakler. 12 mål og 11 assist ser jeg som ganske flot af ham i hans alder og på den position.

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #191: 09 Feb 2013, 09:38 »

udemærket Svartovich. Det mest imponerende er klart du fik noget ud af Jan Kristiansen  Thumbs Up

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #192: 09 Feb 2013, 13:48 »

udemærket Svartovich. Det mest imponerende er klart du fik noget ud af Jan Kristiansen  Thumbs Up
Ja det må jeg være enig med dig i, det var ret vildt at han havde sådan en god sæson, i forhold til hvor dårlig han plejer at være. Smiley

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #193: 12 Feb 2013, 14:39 »

Hvordan får i økonomien til at hænge sammen efter et par sæsoner?

Syntes hurtigt lønniveauet bliver højt hvis man vil holde på sine bedste spillere, så ender næsten altid i minus de måneder hvor jeg ikke får sponsorpenge, tv-penge, præmiepenge eller spillersalg?

Den eneste måde jeg kan holde det sammen er ved at sælge spillere, ligger på 350 mio+, så det er ikke et kæmpe problem, men har været nede i 20 mio minus i 2020 (er i 2022 nu)

Enzo
Manager

« Svar #194: 12 Feb 2013, 15:28 »

Vil bare lige fortælle at jeg har fået et legendarisk Brøndbymandskab i 2015  Thumbs Up

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010