home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 851 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201900 gange)
runelarsen
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #690: 10 Apr 2013, 12:11 »

Fuck!

Jeg har igennem lang tid haft rigtig meget lyst til at spille FM - og det har jeg stadig. Men når det kommer til et klubvalg, er jeg fuldstændig blank  Ubeslutsom

Så hvis I har nogle forslag, så kom med dem. Jeg er åben for nærmest alt. Jeg modtager også meget gerne forslag til spil I selv har været fanget af  Thumbs Up

WEST HAM Grin

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #691: 10 Apr 2013, 12:15 »

Fuck!

Jeg har igennem lang tid haft rigtig meget lyst til at spille FM - og det har jeg stadig. Men når det kommer til et klubvalg, er jeg fuldstændig blank  Ubeslutsom

Så hvis I har nogle forslag, så kom med dem. Jeg er åben for nærmest alt. Jeg modtager også meget gerne forslag til spil I selv har været fanget af  Thumbs Up

Synes du skal kigge forbi Roma tråden i klub-tråde. Smiley det er den perfekte klub, gode spillere, super talenter mulighed for indkøb der vil overraske (har selv lige gjort mit største scoop med Roma i mit save i blogkonkurrencen) Afgjort en god mulighed Opstemt

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #692: 10 Apr 2013, 15:48 »

Synes du skal kigge forbi Roma tråden i klub-tråde. Smiley det er den perfekte klub, gode spillere, super talenter mulighed for indkøb der vil overraske (har selv lige gjort mit største scoop med Roma i mit save i blogkonkurrencen) Afgjort en god mulighed Opstemt

+1 I mit Brøndby save har de indtil videre anskaffet sig det ene talent efter det andet. Eksempelvis Clasie. Smiley

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #693: 10 Apr 2013, 18:30 »

Jeg vil rigtig gerne spille med en klub som har nogle store talenter. Klubben skal ikke have for høje forventninger men skal ligge i den bedste række i dens land. Jeg har overvejet FC Midtjylland og Southampton Smiley

Håber i vil hjælpe!
« Seneste Redigering: 10 Apr 2013, 18:33 af DANzin22 » Logged

POLAT58DK
Juniorspiller
**

« Svar #694: 11 Apr 2013, 23:05 »

Jeg vil rigtig gerne spille med en klub som har nogle store talenter. Klubben skal ikke have for høje forventninger men skal ligge i den bedste række i dens land. Jeg har overvejet FC Midtjylland og Southampton Smiley

Håber i vil hjælpe!

FC GENOA

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #695: 12 Apr 2013, 17:26 »

Celtic eller Ajax begrund! Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #696: 12 Apr 2013, 19:46 »

Jeg er kørt HELT død i FM, har haft et par gode saves med danske hold, ajax og juve... er der nogen som har gode ideer til en klub? Er åben for ALT :-) gerne begrund svar!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #697: 12 Apr 2013, 19:53 »

HERTHA, fordi der er awesome, huff said'

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #698: 12 Apr 2013, 19:55 »

Nu har jeg ikke spillet med Ajax så det vil jeg ikke udtale mig om. Jeg har derimod prøvet Celtic af og efter min mening er det alt for kedeligt.. Der er simpelthen ikke modstand nok i den hjemlige liga! Hvis jeg skulle tage en af dem ville jeg prøve Ajax Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #699: 12 Apr 2013, 19:58 »

er du igang med hertha?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #700: 13 Apr 2013, 15:11 »

Er lige kommet til Ajax i . sæson. De er super sjove! Hvis du kan lide at udvikle egne talenter, samt at have penge til at købe talenter, er det jo et af de fedeste hold!  Thumbs Up

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #701: 13 Apr 2013, 21:21 »

Jeg er kørt HELT død i FM, har haft et par gode saves med danske hold, ajax og juve... er der nogen som har gode ideer til en klub? Er åben for ALT :-) gerne begrund svar!

Wycombe!!! Det er en klub som du kan spille utallige sæsoner med, og der vil ske noget nyt i hver sæson! De spiller i League 2; der er altså langt til toppen. Dvs. at du via oprykninger kommer til at spille mod en masse forskellige hold og i mange forskellige turneringer. Økonomien er ok, og træningsfaciliteter ne er ret godt. Samtidig er det ikke super svært at rykke op i de først par sæsoner, så længe du kan lide at finde gode, transferfrie spillere Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #702: 14 Apr 2013, 22:19 »

Jeg er gået helt død i FM 13 og har brug for nye udfordringen, er stort set åben for alle hold.

Mine tidligere spil med hold over 4 sæsoner:
Academica, Ajax, At. Madrid, Bournemouth, Brøndby, Chelsea, FC Nordsjælland, Leeds, OB, Real Madrid, Sandhausen, Southampton.

PhilipFlink
Manager

« Svar #703: 14 Apr 2013, 22:25 »

Jeg er gået helt død i FM 13 og har brug for nye udfordringen, er stort set åben for alle hold.

Academica, Ajax, At. Madrid, Bournemouth, Brøndby, Chelsea, FC Nordsjælland, Leeds, OB, Real Madrid, Sandhausen, Southampton.

Wigan!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #704: 14 Apr 2013, 22:57 »

Sociedad! De har materialet til allerede at lave store ting i første sæson! Derudover er der muligheder for at du får et fint transferbeløb stillet til rådighed et stykke inde i sæsonen!

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010