home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201923 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #675: 08 Apr 2013, 22:27 »

Nogle der kender en klub, som spiller i den næste bedste række i enten England, Spanien, Italien, Tyskland el. Frankrig med ekstra god økonomi?

AS Monaco... De har en Sugar Daddy i ryggen i den franske Ligue 2.

carljoe
Lilleputspiller
*

« Svar #676: 08 Apr 2013, 23:09 »

120 mio i transferbudget må man da godt nok sige er tilfredsstillende !

Kiggede lige hurtigt top fem igennem i den spanske adelante, og ingen af dem får en rød øre i transferbudget.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #677: 09 Apr 2013, 13:53 »

Nogle der kender en klub, som spiller i den næste bedste række i enten England, Spanien, Italien, Tyskland el. Frankrig med ekstra god økonomi?

Wolves har et relativt stort transferbudget. Smiley

Skovby
Gæst

« Svar #678: 09 Apr 2013, 13:54 »

Huddersfield! Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #679: 09 Apr 2013, 13:55 »

Wolves har et relativt stort transferbudget. Smiley
Ja hvis du skal have penge i The Championship vil jeg også sige Wolves. Mener også Nottingham har noget mamon at flytte rundt med på transferbudgettet. Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #680: 09 Apr 2013, 14:52 »

Hvem skal jeg være, tænker selv Engelsk hold, men er åben for andre ligaer, skal være storhold med masser af penge, kan bare ikk beslutte mig

EDIT: er med den nye patch

Tidligere: Baloo38

MichaelPaw
Gæst

« Svar #681: 09 Apr 2013, 15:42 »

Søger et hold fra den engelske championship eller League 1, vil prøve at gøre det til et top hold i england og der efter verden. Det må da gerne have et par gode spiller man kan sælge eller bruge Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #682: 09 Apr 2013, 15:56 »

Hvem skal jeg være, tænker selv Engelsk hold, men er åben for andre ligaer, skal være storhold med masser af penge, kan bare ikk beslutte mig

Hvis det skal være en rig storklub, er Manchester City nok svær at komme udenom. Udfordringen er dog næppe så stor.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #683: 09 Apr 2013, 16:05 »

Hvis det skal være en rig storklub, er Manchester City nok svær at komme udenom. Udfordringen er dog næppe så stor.

De behøver ikke nødvendigvis have så mange penge, men de på heller ikke være ved at gå konkurs

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #684: 09 Apr 2013, 17:36 »

Lyder det ikke en smule kedeligt? Smiley

Søger et hold fra den engelske championship eller League 1, vil prøve at gøre det til et top hold i england og der efter verden. Det må da gerne have et par gode spiller man kan sælge eller bruge Smiley

Som skrevet længere op, syntes jeg Wolves er et godt hold, dog skal du næsten lige tage et kig på Huddersfield også Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #685: 09 Apr 2013, 17:54 »

De behøver ikke nødvendigvis have så mange penge, men de på heller ikke være ved at gå konkurs

Tottenham kunne være et bud, der er udfodringerne lidt større. De fleste storhold er jo ikke just på randen af konkurs.

Ellers prøv Atlético Madrid. De er ikke på Barca og Real niveau, så der er lidt mere udfordring. Thumbs Up

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #686: 09 Apr 2013, 21:48 »

Lyder det ikke en smule kedeligt? Smiley

Det er bare det jeg har bedst ved, indtil jeg får styr på taktikerne i det nye her

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #687: 09 Apr 2013, 21:49 »

DERBY

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #688: 10 Apr 2013, 11:14 »

Fuck!

Jeg har igennem lang tid haft rigtig meget lyst til at spille FM - og det har jeg stadig. Men når det kommer til et klubvalg, er jeg fuldstændig blank  Ubeslutsom

Så hvis I har nogle forslag, så kom med dem. Jeg er åben for nærmest alt. Jeg modtager også meget gerne forslag til spil I selv har været fanget af  Thumbs Up

Neal Caffrey!

JimmyGP
Manager

« Svar #689: 10 Apr 2013, 11:18 »

Fuck!

Jeg har igennem lang tid haft rigtig meget lyst til at spille FM - og det har jeg stadig. Men når det kommer til et klubvalg, er jeg fuldstændig blank  Ubeslutsom

Så hvis I har nogle forslag, så kom med dem. Jeg er åben for nærmest alt. Jeg modtager også meget gerne forslag til spil I selv har været fanget af  Thumbs Up

Ajax, Lyngby, Juventus og Reading.. Derudover kan jeg anbefale Dafuges Challenge, hvis man er til LLM Thumbs Up

EDIT: Benfica er ALTID underholdende Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Apr 2013, 11:20 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010