home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201822 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #600: 26 Mar 2013, 20:30 »

Eneste krav, det skal have en god økonomi, men stadig ikke være etableret i verdenstoppen. Smiley

Er Tottenham verdenstoppen? Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #601: 26 Mar 2013, 20:37 »

Hey folkens, siden CM 01/02 har jeg ikke spillet i tysk fodbold, og siden 08/09 har jeg ikke rigtigt spillet med italienske hold heller, derfor søger jeg nu et hold i et af disse lande...

mine krav:

Ikke det decideret tophold
De skal have en god økonomi (har en stor trang til at prøve Schmeichel af som målmand i en stor liga, så han skulle gerne være et muligt emne enten fra starten eller senest efter en sæson)
Holdet skal være ungt (et par ældre er iorden, men ikke et hold alá det gamle Milan hold, tak!)

Og så er der min egen lille akilleshæl, jeg kan ikke se på blå/hvide farver for længe af gangen, så holdet skal meget, meget gerne spille i andre farver end dette, det lyder som en lille ting, men man ser på nyheder/holdet så meget, at det ødelægger lysten hos mig.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #602: 26 Mar 2013, 22:13 »

Werder Bremen Smiley?

Kolo Abib Touré

Gungner
Gæst

« Svar #603: 26 Mar 2013, 22:21 »

Wolfsburg.

Har alle mulighederne for et fantastisk sjovt spil. Lidt penge på kistebunden, en blanding af unge og ældre.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #604: 27 Mar 2013, 04:08 »

Den faldt så på Wolfsburg, for det første har de pengene til Schmeichel med det samme, og for det andet har de Kahlenberg, en af mine absolutte favorit spillere!

Dog fatter jeg virkelig ikke, efter både at have scoutet Schmeichel som Kaiserslautern, Wolfburg, Brøndby IF, Manchester United og et utal af spanske klubber, at jeg endnu ikke har en rapport over 3½ stjerner (og det var i Brøndby - i flere af klubberne var den nede på 1½-2, mens deres nuværende på rene stats, var niveauer under ham), i Wolfsburg får han 2½, mod Benaglio's 3½, her syntes jeg heller ikke at Schmeichel er bagefter!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Mortensen
Lilleputspiller
*

« Svar #605: 27 Mar 2013, 09:58 »

Jeg er på udkig efter en klub der har et godt talentakademi, hvor jeg kan satse på talentudviklingen. Jeg er ikke særlig interesseret i de store klubber og heller ikke Ajax, da jeg synes det er alt kedeligt og ikke særlig udfordrende.
-Bomb mig med forslag!  Thumbs Up

boeknaes
Gæst

« Svar #606: 27 Mar 2013, 11:51 »

Jeg er på udkig efter en klub der har et godt talentakademi, hvor jeg kan satse på talentudviklingen. Jeg er ikke særlig interesseret i de store klubber og heller ikke Ajax, da jeg synes det er alt kedeligt og ikke særlig udfordrende.

Southampton hat et godt talentakademi og store talenter som Luke Shaw og James Ward-Prowse

Dida
Gæst

« Svar #607: 27 Mar 2013, 11:58 »

Af danske hold kan AB, Nordsjælland og Midtjylland nævnes, de har alle gode til at udvikle talenter Smiley

RasmusB95
Ynglingespiller

« Svar #608: 27 Mar 2013, 12:28 »

HJÆLP!
Jeg har nu prøvet at starte et par save, men har aldrig rigtig haft "lysten" til at spille videre, fordi jeg synes det er for kedeligt...
Jeg vil gerne være en klub, med en smal trup (Sådan så man kan købe lidt ind uden at sælge for meget). Det ligegyldigt om det er et top eller middelhold, bare ikke et bundhold! De må gerne have noget økonomi (mindst 50 mio.) Landet er ligegyldigt (bare ikke de der hvor der er EU regler)
Håber i kan hjælpe! :-)

Mortensen
Lilleputspiller
*

« Svar #609: 27 Mar 2013, 12:39 »

Tak for forslagene!

Spasmads
Lilleputspiller
*

« Svar #610: 27 Mar 2013, 12:52 »

Dinamo Minsk (Hviderusland), Velez Sarsfield (Argentina), River Plate (Argentina), Rennes (Frankrig), Southampton (England), Middlesborough (England), Dinamo (Kroatien).

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #611: 27 Mar 2013, 14:19 »

HJÆLP!
Jeg har nu prøvet at starte et par save, men har aldrig rigtig haft "lysten" til at spille videre, fordi jeg synes det er for kedeligt...
Jeg vil gerne være en klub, med en smal trup (Sådan så man kan købe lidt ind uden at sælge for meget). Det ligegyldigt om det er et top eller middelhold, bare ikke et bundhold! De må gerne have noget økonomi (mindst 50 mio.) Landet er ligegyldigt (bare ikke de der hvor der er EU regler)
Håber i kan hjælpe! :-)
Swansea, Tottenham, West Brom, Wigan og Wolves har alle mere end 50 mio DKR i transferbudget

RasmusB95
Ynglingespiller

« Svar #612: 27 Mar 2013, 15:22 »

Swansea, Tottenham, West Brom, Wigan og Wolves har alle mere end 50 mio DKR i transferbudget
Okay mange tak, ser på det!

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #613: 27 Mar 2013, 16:56 »

Jeg har haft problemer med at komme ordentligt igang med et nyt spil. Har prøvet Manchester United, FCK, PSG og Dortmund på det sidste, men ingen af spillende har fanget mig.

De eneste to spil jeg har haft kørende over længere tid har været Rangers, hvor jeg kom op og vandt den skotske liga igen og så Roma, hvor jeg gik død i starten af anden sæson.

Har i nogen gode ideér Freaks?  Skuffet

Dida
Gæst

« Svar #614: 27 Mar 2013, 17:00 »

Måske skulle du prøve at starte med nogle lidt mindre hold. Dem du har spille med indtil videre har været store hold, hvor du burde vinde mesterskabet allerede i første sæson. De to spil du har haft kørende i længere tid har været med to hold der ikke lå til at vinde mesterskabet allerede første sæson. Derfor tror jeg du skal prøve at finde et midter/bund hold og forsøge at kæmpe dig op. Det er i hvert fald det der plejer at kunne motivere mig.

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010