home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  2 Brugere, 977 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201748 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #555: 12 Mar 2013, 18:32 »

Celtic og Rangers

Galatasaray og Fenerbache

Ajax og PSV

Milan og Juventus.

And on and on!  Wink

Celtic - Rangers vil nok ikke være så ideelt idet Rangers spiller i fjerdebedste række... Men ellers vil jeg også foreslå Newcastle og Liverpool! Lige præcis de to hold spillede mig og min gode kammerart i et længerevarende netspil - Det var grande!  Thumbs Up

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #556: 12 Mar 2013, 19:20 »

Celtic - Rangers vil nok ikke være så ideelt idet Rangers spiller i fjerdebedste række... Men ellers vil jeg også foreslå Newcastle og Liverpool! Lige præcis de to hold spillede mig og min gode kammerart i et længerevarende netspil - Det var grande!  Thumbs Up

Ja, det har du da ret i  Tunge Brain fart!

Og ja er enig med Liverpool og Newcastle Smiley

Skovby
Gæst

« Svar #557: 14 Mar 2013, 20:40 »

Jeg søger et anderledes hold. Det skal være i en liga som de fleste ikke spiller i f.eks. Rusland eller USA. Det eneste krav jeg har er en god økonomi.

Gungner
Gæst

« Svar #558: 14 Mar 2013, 20:42 »

Rubin Kazan?

Tjek eventuelt månedens anbefaling

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #559: 14 Mar 2013, 20:50 »

Jeg søger et anderledes hold. Det skal være i en liga som de fleste ikke spiller i f.eks. Rusland eller USA. Det eneste krav jeg har er en god økonomi.

Mit sjoveste save var med Anji. Der er god udfordring, og samtidig en god økonomi Smiley

Skovby
Gæst

« Svar #560: 14 Mar 2013, 20:52 »

Tak for forslagene Smiley

150797
Juniorspiller
**

« Svar #561: 14 Mar 2013, 21:10 »

Der er også den ukraninske liga med gode hold som f.eks. Shaktar, Dynamo Kiev, Metalist og Dnipro Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #562: 15 Mar 2013, 00:26 »

Zenit er spændende og det er det russiske hold med flest penge på bundlinjen Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #563: 16 Mar 2013, 12:28 »

Er der nogen der kan hjælpe mig, har mistet alle mine saves, så søger en ny klub jeg kan prøve og forhåbentligt blive bidt af.

Mine krav er bare at det ikke skal være et top hold, det gør ikke noget hvis det kommer fra en lidt lavere række, men gider ikke prøve nogle Championship hold Smiley

Plz hjælp mig, og skriv hvilke hold I er blevet bidt af Opstemt

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #564: 16 Mar 2013, 12:34 »

Er der nogen der kan hjælpe mig, har mistet alle mine saves, så søger en ny klub jeg kan prøve og forhåbentligt blive bidt af.

Mine krav er bare at det ikke skal være et top hold, det gør ikke noget hvis det kommer fra en lidt lavere række, men gider ikke prøve nogle Championship hold Smiley

Jeg har gang i et godt spil med Atletico Madrid, og så kan du jo læse månedens anbefaling om Rubin Kazan, som er et rigtigt spændende hold at spille med også. Smiley

Edit: Ellers kan du også prøve Villareal som også er både udfordrende og sjove at spille med.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #565: 16 Mar 2013, 12:34 »

Rangers er et godt bud på et sjovt hold - det er hold som let kan blive topklub igen, men det kræver nogle sæsoner, da Rangers starter i 3. division. På trods af dette har Rangers et fantastisk hold med mange gode spillere som Wallace, Templeton, McCulloch, Faure og så videre samt et par talenter som Aird og Urquhart

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #566: 16 Mar 2013, 12:36 »

Rangers er et godt bud på et sjovt hold - det er hold som let kan blive topklub igen, men det kræver nogle sæsoner, da Rangers starter i 3. division. På trods af dette har Rangers et fantastisk hold med mange gode spillere som Wallace, Templeton, McCulloch, Faure og så videre samt et par talenter som Aird og Urquhart

Godt bud, det tager jeg til overvejning, tak Thumbs Up

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #567: 16 Mar 2013, 16:24 »

Inter eller Juventus? Begrund hvorfor? :-)

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #568: 16 Mar 2013, 19:49 »

Inter eller Juventus? Begrund hvorfor? :-)

Afhænger af om hvor stor en udfordring du søger. Vælger du Juventus er mesterskabet ganske enkelt påkrævet første sæson med den trup du har, mens vælger du Inter skal du nok mere kæmpe om en plads i Champions Leauge. Der ligger en stor udfordring med deres ældre trup. Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #569: 16 Mar 2013, 19:53 »

Afhænger af om hvor stor en udfordring du søger. Vælger du Juventus er mesterskabet ganske enkelt påkrævet første sæson med den trup du har, mens vælger du Inter skal du nok mere kæmpe om en plads i Champions Leauge. Der ligger en stor udfordring med deres ældre trup. Smiley

Inters økonomi er vist heller ikke god  Smiley

Neal Caffrey!

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010