|
LasseSJ
|
|
Søger en klub hvor der er gode muligheder for at udvikle talenter. Jeg havde engang et spil med Sparta Prag, hvor jeg udviklede og solgte talenter med profit og det var et af de bedste spil jeg har haft i FM til dato. Jeg vil gerne kunne gentage et tilsvarende spil. Ellers er jeg åben overfor forslag Er der nogen som sidder inde med nogle spændende forslag?
Det oplagte valg er vel Ajax 
|
|
|
|
|
|
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Søger en klub hvor der er gode muligheder for at udvikle talenter. Jeg havde engang et spil med Sparta Prag, hvor jeg udviklede og solgte talenter med profit og det var et af de bedste spil jeg har haft i FM til dato. Jeg vil gerne kunne gentage et tilsvarende spil. Ellers er jeg åben overfor forslag Er der nogen som sidder inde med nogle spændende forslag?
Dortmund er godt. Der er en del at tage fat i, i klubben allerede fra start af, og du kan nemt få dig et fantastisk netværk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie94
|
|
Hey Freaks.
Overvejer et save i Italien. Mine primære bud på hold ville være Inter eller Roma. Hvem synes i? Andre italienske hold er også velkommen. På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Hey Freaks.
Overvejer et save i Italien. Mine primære bud på hold ville være Inter eller Roma. Hvem synes i? Andre italienske hold er også velkommen. På forhånd tak
Hvis du kan klare hold med en lidt træg økonomi i starten er de udemærket. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
150797
|
|
Hey Freaks.
Napoli er også fede at spille med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
runelarsen
|
|
Hey Freaks.
Lazio er helt klart fede at spille med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Atalanta er kendt for deres gode talenter, det er et lidt mindre hold men fede at spille med :-) Eller er der jo FC Midtjylland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
Hvilke hold kunne være særligt interessante at starte med her efter den nye update ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phaneuf
Lilleputspiller
|
|
Hvilke hold kunne være særligt interessante at starte med her efter den nye update ?  Kunne være fedt med Rosenborg, efter de tre danske musketerer har indtaget Norge! 
|
|
|
|
|
|
Ååååååååh, Mikkel Thygesen, endelig kom du hjem - HJEM TIL VESTEGNEN!
|
|
|
|
|
LasseSJ
|
|
Hvilke hold kunne være særligt interessante at starte med her efter den nye update ?  Newcastle har fået et ret spændende hold! 
|
|
|
|
|
|
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
|
|
|
|
|
oska0377
|
|
Fc Væstsjælland :-)..spændende inkøb i form af Søren Berg og Morten Bertolt :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheBoss
|
|
Et spænende Superligahold??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Hvem skal man være af de store hold i PL? Liverpool & Tottenham er ikke en mulighed  gerne en begrundelse hvis i vil være så venlig.
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
TheBoss
|
|
Hvem skal man være af de store hold i PL? Liverpool & Tottenham er ikke en mulighed  gerne en begrundelse hvis i vil være så venlig. City, de har en masse penge du kan arbejde med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
City, de har en masse penge du kan arbejde med  Okay tak, venter lige til at starte med dem hvis andre nu kommer med et andet forslag 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|