home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201685 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #495: 16 Feb 2013, 18:27 »

jeg ville nok vælge Leverkusen har et par gode talenter fx Leno Thumbs Up
Og ikke mindst Schurle Thumbs Up Thumbs Up

TheBoss
Juniorspiller
**

« Svar #496: 16 Feb 2013, 18:33 »

Og ikke mindst Schurle Thumbs Up Thumbs Up

Har de nogle talenter fra ders egen ungdomsafdeling? Smiley

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #497: 16 Feb 2013, 18:41 »

Har de nogle talenter fra ders egen ungdomsafdeling? Smiley I mit eget Rangers spil har jeg netop købt en regen fra Leverkusen som er er topklasse... Leno fx har faktisk spillet i Stuttgart - så han er ikke udelukkende udviklet i Leverkusen... Schurle spillede tidligere i Mainz...
Lars Bender har været i Leverkusen siden 2009 og har også udviklet sig til en god spiller - også her i FM

TheBoss
Juniorspiller
**

« Svar #498: 16 Feb 2013, 18:45 »

Lars Bender har været i Leverkusen siden 2009 og har også udviklet sig til en god spiller - også her i FM

Okay Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #499: 19 Feb 2013, 17:00 »

Så er der arbejde til alle jer freaks Wink
Jeg har haft spil kørende med FCK, Liverpool, Newcastle, Ajax og så nogle små saves med forskellige hold.
Jeg har ingen krav, kun det at i har prøvet det, haft succes med et sjovt save, og kan overbevise mig om, hvorfor jeg skal vælge jeres hold!
HIT ME FOR GOD SAKE!
tørster efter et godt spil!

Skovby
Gæst

« Svar #500: 19 Feb 2013, 17:49 »

Jeg har haft spil kørende med FCK, Liverpool, Newcastle, Ajax og så nogle små saves med forskellige hold.
Jeg har ingen krav, kun det at i har prøvet det, haft succes med et sjovt save, og kan overbevise mig om, hvorfor jeg skal vælge jeres hold!
HIT ME FOR GOD SAKE!

Huddersfield!
Er nu i gang med min 3. sæson og det er helt vildt fedt. Du får vist nok 40 mio til transfers i første sæson. Med de rette indkøb og den rette taktik kan du godt rykke op i PL med det samme Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #501: 19 Feb 2013, 17:54 »

HIT ME FOR GOD SAKE!

Jeg er blevet forelsket i Wigan Smiley med den rigtig taktik, kan du godt ligge i midten af ligaen, og derved er der mange muligheder derefter. Jeg selv er i midten af første sæson, men kører bare derudaf

Ellers kan jeg kun give Skovby ret. Huddersfield er bestemt også et hold der er værd at spille med Smiley er ligesom ham i 3 sæson. Formåede også at rykke op i PL efter første sæson, så det kan godt lade sig gøre Smiley

Jeg anbefaler en af disse to, men helst wigan, da jeg føler mig lidt ensom i klubtråden!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #502: 19 Feb 2013, 21:47 »

HIT ME FOR GOD SAKE!

Wycombe! Et spil som kan vare i en evighed, da du starter i League 2. Der er dog fine muligheder for at rykke op, og nu hvor jeg skal i gang med 6. sæson er jeg i Premier League. Spillet er dog langt endnu, da jeg fortsat er langt fra Champions League og verdenstoppen!

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #503: 20 Feb 2013, 10:20 »

hej folkens. jeg har et kæmpe problem Skuffet
efter at have startet med tottenham er jeg kørt død efter en halv sæson, spillet gik rigtig godt. førte ligaen og var ubesejret i EL. jeg stoppede så og valgte at. madrid, men det ikke sjovt at spille fm mere, har virkelig mistet lysten. at være de store hold i verden fanger mig overhovedet ikke, og har virkelig prøvet "næsten" alle bund hold, og er altid gået død efter en sæson.
har også prøvet at spille i lavere rækker, men ved ikke hvad der sker, men mister bare lysten, efter en sæson ca.

nogle der kan hjælpe med at finde min lyst til at spille fm igen, da jeg faktisk bruger MEGET af min tid på det fantastiske spil Smiley

H A L A   M A D R I D!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #504: 20 Feb 2013, 11:05 »

efter at have startet med tottenham er jeg kørt død efter en halv sæson, spillet gik rigtig godt. førte ligaen og var ubesejret i EL. jeg stoppede så og valgte at. madrid, men det ikke sjovt at spille fm mere, har virkelig mistet lysten. at være de store hold i verden fanger mig overhovedet ikke, og har virkelig prøvet "næsten" alle bund hold, og er altid gået død efter en sæson.
har også prøvet at spille i lavere rækker, men ved ikke hvad der sker, men mister bare lysten, efter en sæson ca.

nogle der kan hjælpe med at finde min lyst til at spille fm igen, da jeg faktisk bruger MEGET af min tid på det fantastiske spil Smiley
Du kan prøve Southampton, er selv lige begyndt med dem. Blev nummer 8 efter første sæson. De har nogle rigtig gode unge talenter. I januar fik jeg dzeko til klubben, på en lejeaftale  Opstemt han fik 18 kampe og lavede 17 mål  Thumbs Up

JRex
Ynglingespiller

« Svar #505: 20 Feb 2013, 11:16 »

Jeg kender det desværre...

Mit råd ville nok være at prøve noget HELT NYT! Jeg tænker du kunne tage til en liga med specielle forhold såsom Amerikanske MLS eller Australiens A-League.

Sidstnævnte har jo fine spillere som Del Piero, og i MLS er det nogle interessante hold. LA Galaxy eller New York Red Bulls er oplagte, men hold som Chicago Fire (min personlige favorit i MLS), Seattle Sounders og Portland Timbers har også deres charme.

MLS er jo meget anderledes end hvad vi har i europa, så det er en ny smag af FM. Ellers så vælg et kontinent du sjældent spiller i. Selv er jeg sjældent i Sydamerika, så måske River Plate, Boca Juniors, Santos, Corinthians eller Sao Paulo?

Det var mine bud, håber du finder lysten igen.  Peace

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #506: 20 Feb 2013, 12:26 »

Jeg kender det desværre...

Mit råd ville nok være at prøve noget HELT NYT! Jeg tænker du kunne tage til en liga med specielle forhold såsom Amerikanske MLS eller Australiens A-League.

Sidstnævnte har jo fine spillere som Del Piero, og i MLS er det nogle interessante hold. LA Galaxy eller New York Red Bulls er oplagte, men hold som Chicago Fire (min personlige favorit i MLS), Seattle Sounders og Portland Timbers har også deres charme.

MLS er jo meget anderledes end hvad vi har i europa, så det er en ny smag af FM. Ellers så vælg et kontinent du sjældent spiller i. Selv er jeg sjældent i Sydamerika, så måske River Plate, Boca Juniors, Santos, Corinthians eller Sao Paulo?

Det var mine bud, håber du finder lysten igen.  Peace

tak vil prøve at tage en liga jeg ikke har prøvet før Smiley

det virkelig træls at man har gang i et rigtig godt spil og så går man totalt død Skuffet

H A L A   M A D R I D!

JRex
Ynglingespiller

« Svar #507: 20 Feb 2013, 12:45 »

tak vil prøve at tage en liga jeg ikke har prøvet før Smiley

det virkelig træls at man har gang i et rigtig godt spil og så går man totalt død Skuffet

Uden tvivl, men hvis du er heldig kan du med ny sult vende tilbage til et gammelt spil igen en dag

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #508: 21 Feb 2013, 14:24 »

Uden tvivl, men hvis du er heldig kan du med ny sult vende tilbage til et gammelt spil igen en dag

har desværre slettet gamet Smiley

H A L A   M A D R I D!

Tommasi1992
Lilleputspiller
*

« Svar #509: 21 Feb 2013, 16:17 »

Søger en klub hvor der er gode muligheder for at udvikle talenter. Jeg havde engang et spil med Sparta Prag, hvor jeg udviklede og solgte talenter med profit og det var et af de bedste spil jeg har haft i FM til dato. Jeg vil gerne kunne gentage et tilsvarende spil. Ellers er jeg åben overfor forslag
Er der nogen som sidder inde med nogle spændende forslag?

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010