home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 924 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201646 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #465: 11 Feb 2013, 20:20 »

Syntes helt klart du skal give Brighton en chance hvis du mangler en udfordring. De har to lysende talenter i Lewis Dunk og JAke Forster-Caskey som kan blive rigtigt store i fremtiden. De er begge faste starter ved mig og jeg skal til og igang med 5. sæson nu her.
Sunderland Shockeret

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #466: 12 Feb 2013, 11:32 »

Hey Freaks.
Jeg har ikke rigtig spillet FM13 - faktisk står der inde på Steam, at jeg har spillet 46 timer. Hvoraf jeg ved, størstedelen af det er grundet har kørt i baggrunden og ikke har været lukket ned.

Det har ikke rigtig fanget mig, også har mine resultater været så svingende, at selv Liverpool ser stabile ud. Men nu har jeg set der er kommet en del patches - og mon ikke det har gjort spillet en del bedre.

Anyway. Hvem skal man være for at få gang i spillet? Hvilket hold er pisse spændende i denne version?

Alle var vilde med Napoli i FM 12 - men hvem er den store succes at forsøge sig med i FM13?

Zrave
Ynglingespiller

« Svar #467: 12 Feb 2013, 12:11 »

Hey Freaks.
Jeg har ikke rigtig spillet FM13 - faktisk står der inde på Steam, at jeg har spillet 46 timer. Hvoraf jeg ved, størstedelen af det er grundet har kørt i baggrunden og ikke har været lukket ned.

Det har ikke rigtig fanget mig, også har mine resultater været så svingende, at selv Liverpool ser stabile ud. Men nu har jeg set der er kommet en del patches - og mon ikke det har gjort spillet en del bedre.

Anyway. Hvem skal man være for at få gang i spillet? Hvilket hold er pisse spændende i denne version?

Alle var vilde med Napoli i FM 12 - men hvem er den store succes at forsøge sig med i FM13?
Jeg kan helt klart anbefale Southampton
De har en fantastisk talentudvikling og en rigtig god økonomi, så der er store muligheder for at få bygget et rigtig godt hold op.
Jeg er selv igang med min 3 sæson er allerede i 2 sæson vandt jeg i PL og spiller nu CHL, som er en kæmpe udfordring Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #468: 12 Feb 2013, 12:22 »

Hey Freaks.

Vil råde dig til at kigge på WBA, jeg havde også problemer med at finde lysten til at spille, men så faldt jeg også WBA og må sige, det er en rigtig fed klub at spille med Smiley lige nu har jeg spillet 5 kampe i PL og fører ligaen, skal selvfølgelig spille mod de store nu, men fed klub og det har givet mig blod på tanden fordi jeg har fået en så god start med dem. syntes du skulle prøve dem Smiley

H A L A   M A D R I D!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #469: 12 Feb 2013, 12:44 »

Hey Freaks.

Glasgow Rangers! Garant for gode resultater! Samtidig er der mulighed for at præge spillertruppen, så den ser ud præcis som du vil have det, når du igen rammer Premier League!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #470: 12 Feb 2013, 16:55 »

Hey Freaks.

Jeg vil personligt mene at Swansea er skide fedt! Gode talenter, god økonomi, og man kan næsten altid knuse forventningerne til en.

amatøren
Lilleputspiller
*

« Svar #471: 12 Feb 2013, 20:24 »

Hej Fmfreak.
Jeg søger en klub udenfor England og Italien, de skal have en solid økonomi og en klasse angriber som er garant(hvis man bygger holdt op omkring ham). De skal helst være i den bedste lige. Men derfra er jeg frisk fra bund og top.

Jeg bukker og takker!

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #472: 12 Feb 2013, 20:31 »

Hej Fmfreak.
Jeg søger en klub udenfor England og Italien, de skal have en solid økonomi og en klasse angriber som er garant(hvis man bygger holdt op omkring ham). De skal helst være i den bedste lige. Men derfra er jeg frisk fra bund og top.

Jeg bukker og takker!

Atletico Madrid? Der har du din absolutte stjerne i form af Falcao

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Spasmads
Lilleputspiller
*

« Svar #473: 12 Feb 2013, 20:33 »

AaB eller Southampton ?  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 12 Feb 2013, 21:20 af Spasmads » Logged

amatøren
Lilleputspiller
*

« Svar #474: 12 Feb 2013, 20:38 »

Har overvejet Atletico Madrid. Er bare ikke i stand til at passe den dårlige økonomi :/.
Har fået nok af England så det bliver ikke Southampton. Kigger lige på Aab Smiley
Ellers tak for henvendelserne

Spasmads
Lilleputspiller
*

« Svar #475: 12 Feb 2013, 21:19 »

Har overvejet Atletico Madrid. Er bare ikke i stand til at passe den dårlige økonomi :/.
Har fået nok af England så det bliver ikke Southampton. Kigger lige på Aab Smiley
Ellers tak for henvendelserne
Du mu sgu undskylde jeg ikke gjorde det klart nok...det var mig selv der spurgte efter om jeg skulle være AaB eller Southampton  Smiley

amatøren
Lilleputspiller
*

« Svar #476: 12 Feb 2013, 21:37 »

Du mu sgu undskylde jeg ikke gjorde det klart nok...det var mig selv der spurgte efter om jeg skulle være AaB eller Southampton  Smiley

Hahaha pinligt. Men synes helt klart du skal vælge Southampton! Fremragende klub med gode talenter, Ramirez bliver så mega vild! Plus de har en klasse økonomi.

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #477: 13 Feb 2013, 18:42 »

Hej Freaks Smiley efter at have spillet en del år i Roma, søger jeg nye udfordringer...

Krav: Alle andre lande end Italien, gerne en klub med økonomiske udfordringer, og en rimelig trup... Der må gerne være 3-4 talenter der kan blive til noget på lang sigt.... HIT ME Opstemt

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

MArk
Ynglingespiller

« Svar #478: 13 Feb 2013, 18:54 »

Er gået helt død for ider, mangler et hold der der lidt udfordring i måske få et hold til at rykke op men der skal stadig være et par talenter og en fornuftig økonomi Smiley

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #479: 13 Feb 2013, 19:37 »

Er gået helt død for ider, mangler et hold der der lidt udfordring i måske få et hold til at rykke op men der skal stadig være et par talenter og en fornuftig økonomi Smiley

Brighton! Du har nogle store talenter i Dunk & Caskey, og samtidigt burde du rykke op første sæson. Du får et lækkert transfer budget i starten af 2 sæson

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010