home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201326 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #300: 05 Jan 2013, 22:13 »

Jeg søger en mindre klub, der med gode træningsfaciliteter kunne blive en god klub.. De skal helst ligge i en af de lavere divisioner og økonomien spiller ikke en så stor rolle.. Mere talentmassen Smiley
Crewe eller Leeds evt? Southampton har også masser dygtige.

JoakimBekker
Juniorspiller
**

« Svar #301: 05 Jan 2013, 22:39 »

Crewe eller Leeds evt? Southampton har også masser dygtige.

Tak! Smiley

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 05 Jan 2013, 22:59 »

Tak! Smiley

Sochaux synes jeg tit er overset i sammenhæng med talentudvikling, men så er der både Auxerre og Le Havre i Frankrig også.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #303: 05 Jan 2013, 23:18 »

Jeg søger en mindre klub, der med gode træningsfaciliteter kunne blive en god klub.. De skal helst ligge i en af de lavere divisioner og økonomien spiller ikke en så stor rolle.. Mere talentmassen Smiley
Rangers FC Smiley

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #304: 05 Jan 2013, 23:20 »

Sochaux synes jeg tit er overset i sammenhæng med talentudvikling, men så er der både Auxerre og Le Havre i Frankrig også.
Caen er også et rigtig godt bud. Man råder blandt andet over Nangis som er et giga talent i FM. Caen har også udviklet Niang - og flere andre som Gallas. Rigtig god udviklingsklub Wink

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #305: 05 Jan 2013, 23:43 »

Jeg er selv gået i gang med en karriere med Wycombe. De spiller i npower 2, rykkede ned i sidste sæson. Det kræver tålmodighed, men det er fedt! Træningsfaciliteter ne er helt fine, omend talentmassen ikke er stor Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 06 Jan 2013, 12:42 »

Søger et hold der har potentiale til at blive verdens bedste klub i løbet af 3 sæsoner - Sund økonomi (Let at genere overskud i). Må maks ligge i div. under den bedste Smiley

Forslag?? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #307: 06 Jan 2013, 20:31 »

Søger et hold der har potentiale til at blive verdens bedste klub i løbet af 3 sæsoner - Sund økonomi (Let at genere overskud i). Må maks ligge i div. under den bedste Smiley

Forslag?? Smiley

Kunne Ajax være et bud? Wink

- Veni, vidi, vici -

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #308: 06 Jan 2013, 21:38 »

hej freaks Smiley
har virkelig brug for jeres hjælp til at give mig lysten tilbage.
har prøvet alle bund og midter hold i europa, og det har ikke givet mig lysten tilbage, det primært fordi
jeg får en dårlig start, har f.eks en rigtig god taktik med sampdoria, hvor jeg har alt spillet mod de store hold men brænder mine kæmpe chancer, også når jeg endelig er ved at vinde, går de op og scorer i overtiden Skuffet

er der nogle der kan hjælpe med et hold, skal være i de store ligaer og skal være et midterhold/bundhold Smiley

H A L A   M A D R I D!

Zrave
Ynglingespiller

« Svar #309: 06 Jan 2013, 21:45 »

hej freaks Smiley
har virkelig brug for jeres hjælp til at give mig lysten tilbage.
har prøvet alle bund og midter hold i europa, og det har ikke givet mig lysten tilbage, det primært fordi
jeg får en dårlig start, har f.eks en rigtig god taktik med sampdoria, hvor jeg har alt spillet mod de store hold men brænder mine kæmpe chancer, også når jeg endelig er ved at vinde, går de op og scorer i overtiden Skuffet

er der nogle der kan hjælpe med et hold, skal være i de store ligaer og skal være et midterhold/bundhold Smiley
Hvis du er til den franske liga, kan jeg virkelig anbefale Monaco. Jeg var også selv ved at gå lidt død i FM men efter jeg har taget udfordringen op med Monaco, har det virkelig givet mig lysten tilbage.
Monaco starter dog i Ligue 2, men med en stærk trup og en sund økonomi ser fremtiden lys ud, og at gøre dem til verdens bedste klub er slet ikke umuligt.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 21:46 af Zrave » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #310: 07 Jan 2013, 00:08 »

Hvis du er til den franske liga, kan jeg virkelig anbefale Monaco. Jeg var også selv ved at gå lidt død i FM men efter jeg har taget udfordringen op med Monaco, har det virkelig givet mig lysten tilbage.
Monaco starter dog i Ligue 2, men med en stærk trup og en sund økonomi ser fremtiden lys ud, og at gøre dem til verdens bedste klub er slet ikke umuligt.

taget til betragtning, andre forslag? Opstemt

H A L A   M A D R I D!

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #311: 07 Jan 2013, 07:00 »

taget til betragtning, andre forslag? Opstemt

Athletic Club de Bilbao..

En udfordring mht deres transfer politik, men der findes nu gode spillere som kan købes fra start og til fremtiden. Økonomien er god og et Llorente salg på over 200 mip hjælper rigtig godt! .. Jeg er i øjeblikket nr 3 kort før sæsonens afslurning og i finalen i Copa del Rey..

Kan varmt anbefales.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #312: 07 Jan 2013, 11:36 »

Athletic Club de Bilbao..

En udfordring mht deres transfer politik, men der findes nu gode spillere som kan købes fra start og til fremtiden. Økonomien er god og et Llorente salg på over 200 mip hjælper rigtig godt! .. Jeg er i øjeblikket nr 3 kort før sæsonens afslurning og i finalen i Copa del Rey..

Kan varmt anbefales.

tænker bare, der jo ingen sådan gode spiller man kan købe Skuffet
- men lyder som en udfordring Smiley

H A L A   M A D R I D!

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #313: 07 Jan 2013, 13:01 »

tænker bare, der jo ingen sådan gode spiller man kan købe Skuffet
- men lyder som en udfordring Smiley

Unge spillere op til 16 år.. så regens er lovlige Smiley .. ellers er der jo Alonso, Arteta, Griezmann, Benat, Monreal og mange andre! Og hvis du formår at holde på profilerne er der grundlag for en europæisk top klub

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #314: 07 Jan 2013, 13:22 »

Unge spillere op til 16 år.. så regens er lovlige Smiley .. ellers er der jo Alonso, Arteta, Griezmann, Benat, Monreal og mange andre! Og hvis du formår at holde på profilerne er der grundlag for en europæisk top klub
okay tak.

andre forslag?

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010