home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201095 gange)
bonde42
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #135: 27 Nov 2012, 08:13 »

Dav alle sammen Smiley
Jeg er gået lidt i mine tidligere saves, og søger derfor lidt inspiration til et nyt save.
Holdet jeg søger skal først og fremmest være langtidsholdbart. Jeg vil gerne kunne spille mange sæsoner med holdet.
Derudover skal holdet have potentiale til at overrasket i først sæson.
Jeg har ikke rigtig nogen præferencer med hensyn til hvilke nation holdet skal være fra. Holdet skal bare spændende at spille med.
Tak på forhånd  Wink 

Jeg fik over 90 % turneringstilfredsh ed med ajax i første sæson, så det kan man vel godt kalde at overraske? Ellers virker heracles til at have et vanvittigt hold, og med indkøb/leje af wellington nem, okore og evt. albæk eller helenius/cornelius, kan de blive supergiftige  Cool

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #136: 27 Nov 2012, 08:31 »

Jeg fik over 90 % turneringstilfredsh ed med ajax i første sæson, så det kan man vel godt kalde at overraske? Ellers virker heracles til at have et vanvittigt hold, og med indkøb/leje af wellington nem, okore og evt. albæk eller helenius/cornelius, kan de blive supergiftige  Cool
Tak for dit hurtige svar. Vil helt klart overveje Ajax eller Heracles. Den Hollanske liga ser jo spændende ud!  Grin

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #137: 27 Nov 2012, 08:43 »

Tak for dit hurtige svar. Vil helt klart overveje Ajax eller Heracles. Den Hollanske liga ser jo spændende ud!  Grin

Det skal måske lige siges, at jeg vandt super cuppen snævert (betød ikke noget), forventningen til pokalturneringen var finale, men mine unge, unge spillere tog pokalen hjem, så der overraskede jeg lidt. Jeg røg ud i cl til barca lige efter gruppespillet og faktisk efter at have vundet første opgør hjemme - her var forventingen blot at nå gruppespillet, hvilket var sikret allerede fra spillets begyndelse. I den hjemlige liga lå jeg MEGET tæt med heracles, men endte på toppen efter Eriksen fandt storform mod slutningen. Jeg kan ærlig talt ikke huske, hvad bestryelsen forventede af mig i ligaen, men det var hvert fald ikke en sejr, så de var yderst tilfredse med mig.

Træneren fra heracles blev sikker vinder af årets manager, en pris, jeg end ikke var nomineret til. Jeg har derfor, tilsyneladende, ikke imponeret ret mange bookmakere, men bestyrelsen var yderst tilfredse Smiley

Og ja, den hollandske liga er ret spændende! Det virker til, en ny overraskelse er på trapperne til hver sæson, og det er super fedt! Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #138: 27 Nov 2012, 12:24 »

Er startet med Heracles nu. Hvor det vil bære mig hen ved jeg ikke, men truppen ser meget spændende ud. Dog er det ikke muligt at hente de danske talenter de nævner i første sæson. Håber stadig det bliver et godt save  Wink

Rottenburg
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 27 Nov 2012, 23:34 »

Klub Ønske:

Økonomi: Nogenlunde, gerne en del penge til gode talenter.
Trup: Gerne lille trup, men mange gode spillere.
Talent: Gerne en del talenter.
Omdømme: Skal kunne trække spillere til sig som er verdenskendte.

- Nogle der kan hjælpe mig?

Har tænkt på Newcastle, Zenit, Swansea, Levante(anden spansk midterhold), Dortmund, HSV, Stuttgart, Ajax,  osv..

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #140: 28 Nov 2012, 12:19 »

Klub Ønske:

Økonomi: Nogenlunde, gerne en del penge til gode talenter.
Trup: Gerne lille trup, men mange gode spillere.
Talent: Gerne en del talenter.
Omdømme: Skal kunne trække spillere til sig som er verdenskendte.

- Nogle der kan hjælpe mig?

Har tænkt på Newcastle, Zenit, Swansea, Levante(anden spansk midterhold), Dortmund, HSV, Stuttgart, Ajax,  osv..

Porto??

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #141: 28 Nov 2012, 17:22 »

Er startet med Heracles nu. Hvor det vil bære mig hen ved jeg ikke, men truppen ser meget spændende ud. Dog er det ikke muligt at hente de danske talenter de nævner i første sæson. Håber stadig det bliver et godt save  Wink

Nå, det anede jeg faktisk ikke! Heldigvis er spillet sprængfyldt med talenter, så der er nok at tage af! Smiley Hvad med en spiller som ham højrebacken fra victoria i brasilien.. romario mener jer, han hedder - evt jakob ahlmnd fra aab Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Gungner
Gæst

« Svar #142: 28 Nov 2012, 17:38 »

Desværre er Romario skadet fra spillets start Smiley

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #143: 29 Nov 2012, 09:19 »

Får Mike Jensen til vinter Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #144: 30 Nov 2012, 17:14 »

Hey guys Thumbs Up

Efter lidt betænkningstid har jeg fundet tre hold, som jeg tror kan spille den form for offensiv fodbold jeg gerne vil teste..

Hvad er folkets erfaringer med:
- Ajax
- PSV
- Galatasaray

På forhånd tak Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

POLAT58DK
Juniorspiller
**

« Svar #145: 30 Nov 2012, 17:39 »

Hvis du starter med Galatasaray skal du i hvertfald købe en venstre back og måske en omc
Jeg pleje at købe kara crisetig Kovačić hiljemark  matheus fierro peruzzi nogle af dem

POLAT58DK
Juniorspiller
**

« Svar #146: 30 Nov 2012, 17:40 »

JimmyGP
Manager

« Svar #147: 30 Nov 2012, 23:02 »

Tak for buddet.. Jeg er dog bange for at den enorme gæld fjerner lysten til savet og jeg tror at jeg tager den "lille" gæld hos PSV i stedet for.. Smiley

- Veni, vidi, vici -

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 01 Dec 2012, 12:52 »

Jeg leder efter et nyt hold og starte et save med, jeg har et par "krav" til min nye klub

- Faciliteterne skal være okay, behøver ikke være noget fantastisk men heller ikke af helveds til, da et af mine mål vil være at udvikle nye verdensstjerner  funny
- Et par unge gutter, med lidt potentiale vil heller ikke skade.
- Økonomien skal være okay, gider ikke en kæmpe gæld. Dog skal det heller ikke være sådan at man bare kan bruge uanede mængder hver sæson.

Jeg har selv haft et par hols som Betis, Mónchengladbach, Athletic Bilbao, Sochaux og lign. i tankerne. Hvis der er nogle af jer der har erfaringer med nogle af dem, eller udfra mine "krav" kender til et hold. Så må i meget gerne sige til  Thumbs Up

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #149: 01 Dec 2012, 13:05 »

Jeg leder efter et nyt hold og starte et save med, jeg har et par "krav" til min nye klub

- Faciliteterne skal være okay, behøver ikke være noget fantastisk men heller ikke af helveds til, da et af mine mål vil være at udvikle nye verdensstjerner  funny
- Et par unge gutter, med lidt potentiale vil heller ikke skade.
- Økonomien skal være okay, gider ikke en kæmpe gæld. Dog skal det heller ikke være sådan at man bare kan bruge uanede mængder hver sæson.

Jeg har selv haft et par hols som Betis, Mónchengladbach, Athletic Bilbao, Sochaux og lign. i tankerne. Hvis der er nogle af jer der har erfaringer med nogle af dem, eller udfra mine "krav" kender til et hold. Så må i meget gerne sige til  Thumbs Up
tjek den franske liga, der er utrolig mange hold med gode ungdoms faciliter.
spillede faktisk med Sochaux i 12eren og der satset jeg på egne talenter & købe spillere under 19, det var et meget fedt game!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010