home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 189685 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #15: 26 Okt 2012, 23:36 »

Jeg synes folk skal tage udfordringen op med Rangers eller Portsmouth, da begge hold som bekendt er blevet smidt langt ned i rækkernei deres respektive lande. Begge hold ligger inde med en dårlig økonomi, hvor om Portsmouths klart er dårligst, samt deres hold heller ikke på nogen måde rækker langt, så det vil være den sværeste udfordring.

Jeg er selv startet med Rangers. Jeg rykkede op i de to første sæsoner, 3 sæson blev jeg i 1. div, hvor jeg så i 4 sæson vandt og rykkede op, samtidig med jeg vandt pokalen, så jeg også er med i internationalt fodbold. Mit problem er dog at min økonomi grundet lønninger til lånte spillere sidste år var for høje, så jeg har problemer med at samle et ordenligt hold til denne sæson. Men det er blot på jagt i reservetrupperne og finde spillere man kan låne gratis og ellers ud og scout gratis talenter!

Det er ihvertafald en udfordring at få holdene tilbage til toppen!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #16: 27 Okt 2012, 16:36 »

Jeg er fuldstændig åben overfor idéer. Nu har jeg prøvet med 5-6 forskellige hold i betaen, men jeg kan simpelthen ikke komme igang. Som sagt, alle gode idéer er jeg åben for!
Fyr løs. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #17: 27 Okt 2012, 16:42 »

Ajax, Dortmund, Liverpool Smiley
Logged


Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #18: 27 Okt 2012, 16:44 »

Ajax, Dortmund, Liverpool Smiley
Har afprøvet Ajax og Liverpool. Dortmund kunne snildt overvejes. Men er måske lidt mere efter, hold der kæmper for overlevelse/bunden af midterholdene. Havde et super save med Valenciennes i 12'eren, og sådan et hold som dem, elsker jeg at spille med! Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #19: 27 Okt 2012, 16:51 »

Prøv et save med Southampton.
De har en super spændene trup med nogle voldsomme talenter iblandt!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #20: 29 Okt 2012, 19:12 »

Jeg vil gerne være et hold der har penge til mindst et par gode indkøb, men samtidig ikke er favorit til at vinde ligaen, nogle bud?
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #21: 30 Okt 2012, 17:55 »

Jeg overvejer kraftigt at starte et spil op med Real Sociedad når det endelige spil udkommer på fredag. Truppen ser i mine øjne super god ud holdets reputation taget i betragtning. Der er masser af lovende unge spillere, og især midtbanen ser vildt fed ud!

Er der nogen der har erfaringer med Sociedad enten i betaen eller i FM12?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #22: 30 Okt 2012, 18:03 »

Jeg overvejer kraftigt at starte et spil op med Real Sociedad når det endelige spil udkommer på fredag. Truppen ser i mine øjne super god ud holdets reputation taget i betragtning. Der er masser af lovende unge spillere, og især midtbanen ser vildt fed ud!

Er der nogen der har erfaringer med Sociedad enten i betaen eller i FM12?

Jeg havde et fedt spil kørende med dem i 12'eren! Der er jo den evige udfordring, at vælte Barca og Real af pinden, og det lykkedes mig da også i 12'eren, efter et par sæsoner eller 6 Wink Griezmann var naturligvis profilen, men Carlos Vela var også rigtigt god. Har selv tjekket truppen her i 13'eren, og jeg kunne sagtens finde på at gøre det igen, da den virkeligt ser spændende ud! Jeg havde i hvert fald mange gode sæsoner med dem i 12'eren, og det kan klart anbefales at du prøver dem!
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #23: 30 Okt 2012, 22:53 »

Jeg overvejer kraftigt at starte et spil op med Real Sociedad når det endelige spil udkommer på fredag. Truppen ser i mine øjne super god ud holdets reputation taget i betragtning. Der er masser af lovende unge spillere, og især midtbanen ser vildt fed ud!

Er der nogen der har erfaringer med Sociedad enten i betaen eller i FM12?

Fedt at jeg ikke er den eneste, som har planer om at føre dem til tops! Smiley

Det bliver det første spil jeg starter op, når den fulde udgave bliver tilgængelig på fredag. Pardo, Inigo og Griezmann har åbenlyst potentialet til det helt store.
Pengene er ikke noget at råbe hurra for, men efter et par sæsoner med gode transfers, burde det være muligt at stable et slagkraftigt hold på benene.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #24: 30 Okt 2012, 23:09 »

Jeg vil gerne være et hold der har penge til mindst et par gode indkøb, men samtidig ikke er favorit til at vinde ligaen, nogle bud?

Fulham- Skulle angiveligt have i omegnen af 100 mio Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #25: 30 Okt 2012, 23:18 »

Jeg vil gerne være et hold der har penge til mindst et par gode indkøb, men samtidig ikke er favorit til at vinde ligaen, nogle bud?

Newcastle: Transfer budget: 7 million pounds.
Fulham: Transfer budget: 9.25 million pounds
Reading: Transfer budget: 10 million pounds
Swansea: Transfer budget: 10 million pounds

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #26: 31 Okt 2012, 11:37 »

Overvejer at starte med enten QPR eller Southampton. Er dog i tvivl om hvilket hold jeg skal vælge.
Er tiltrukket af QPR's hold, da jeg mener af de bedste af de to, men samtidig tiltrækker Southampton også med deres talentfabrik.

Vil gerne skabe et hold, som i løbet af ca. 3 sæsoner kan spille med om de europæiske pladser. Det skal dog siges, at jeg nok kun vil komme til at spille et par gange om ugen med forskellige antal timer, da tiden ikke er til mere.

Hvem synes i jeg skal vælge og hvorfor? Smiley
Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #27: 01 Nov 2012, 06:56 »

Hej

Jeg elsker tiki tka fodbold! I morgen vil jeg starte et spil med en klub fra bedste eller næstbedste række i en af de store ligaer. Jeg vil gerne føre klubben til tops via tiki taka. Har I nogle gode ideer til klubber (ikke tophold i bedste række) der egner sig godt til dette projekt? For mig betyder det: at de har en velegnet trup med gode wings og teknisk stærke spillere - eller at klubben slet og ret er  en god historie. Jeg ser frem til jeres ideer.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #28: 01 Nov 2012, 07:14 »

Zaragoza kunne være et bud, mange teknisk stærke spillere.
Logged

jalle112
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #29: 01 Nov 2012, 22:56 »

Jeg synes folk skal tage udfordringen op med Rangers eller Portsmouth, da begge hold som bekendt er blevet smidt langt ned i rækkernei deres respektive lande. Begge hold ligger inde med en dårlig økonomi, hvor om Portsmouths klart er dårligst, samt deres hold heller ikke på nogen måde rækker langt, så det vil være den sværeste udfordring.



Jeg tror jeg vil prøve med Portsmouth Smiley det kan kun lykkes, men har du nogle gode indkøb eller evt. fri tranfer du fik til Rangers? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 86 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010