home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Netflix
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Netflix  (Læst 75243 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Netflix
« Svar #195: 14 Dec 2012, 00:36 »

binder man sig ikke i et halvt år der?
De er kommet med mange udmeldinger, som er kryptiske. Fordi seneste nyt er at der er forskellige bindingsperioder alt efter hvordan man tilmelder sig. Nu er de jo begyndt at rulle ud og de første kunder skulle have fået værdikoder, så de kan få den første måned gratis. Det er kunder med Samsung TV, som i første omgang får adgang, hvorefter de langsomt vil lukke op for andre kunder.

Igen en mærkelig fremgangsmåde at først udbyde det til nogle kunder fremfor andre.. Desuden er det sjove, at de kunder med Samsung fjernsyn stadigvæk ikke kan bruge den værdikode, som de får til andet end at se interface og hvilket indhold der er på HBO Nordic. Der er endnu ikke åbnet op for de kan se indholdet.

Et alternativ til både Netflix og HBO Nordic er jo Youbio, som vel har været ude i 1½ uge nu og fungerer på fuldstændig samme måde. Der er en række nyere film end på Netflix, mens deres serieindhold mangler lidt, selvom der igen er nyere serier end hvad Netflix kan tilbyde. Blandt andet finder man Game of Thrones derpå. Men desværre kun 2. sæson, ligesom Friends kun har 7 sæson, hvis jeg husker rigtigt. På Youbio er det dog gratis indtil 1. februar, så det er værd at overveje at prøve!

Legenden
Manager

« Svar #196: 14 Dec 2012, 00:40 »

Har Netflix og YouBio.

Og der er 6 måneders binding på HBO Nordic lige nu i følge flere kommentarer på deres Facebook side. Tror bare jeg holder mig fra det til at starte med. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MichaelPaw
Gæst

« Svar #197: 18 Dec 2012, 14:38 »

Er netflix blevet bedre omkring nye film og serier?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #198: 18 Dec 2012, 14:46 »

Jeg har lige lavet en ny bruger derinde, og syntes ikke udvalget er blevet specielt større siden sidst (en måned siden) - Der er dog kommet lidt nyt, men intet nævneværdigt imo.

FCK

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #199: 18 Dec 2012, 15:01 »

Jeg har fået min kode til HBO, der skal jeg også binde mig et halvt år på trods af, at jeg blev lovet en måned gratis. Den måned for jeg da også, men jeg skal så betale for de sidste 5. Men deres serie katalog er jo forrygende; Game of Thrones, Boardwalk Empire, Band of Brothers, 30 Rock, The Sopranos og ikke mindst Entourage og The Wire, de to bedste serier, der nogensinde er lavet.
Deres film katalog er dog virkelig dårligt.

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #200: 27 Dec 2012, 23:42 »

Så fik jeg endelig set Prison Break færdig... Hold nu kæft, hvor er det en ferie serie, men shit hvor er det trist at Scofield dør til sidst, når man i 4 sæsoner har set ham undgå at blive dræbt... men fed slutning på det hele!  Opstemt

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #201: 30 Dec 2012, 17:30 »

Nogle der kan anbefale en god serie på netflix? Ikke 24 timer, da jeg allerede har set et par afsnit og den fanger mig ikke rigtigt Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #202: 30 Dec 2012, 17:32 »

Dexter eller Chuck. To rigtig gode serier.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #203: 30 Dec 2012, 17:54 »

Blue Mountain State er faktisk meget sjovt, selvom det er vanvittigt lamt, haha.

Btw, kan stadig ikke oprette en bruger derinde. Den siger det her til mit kort: Dette kort understøttes ikke i dette område.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2012, 18:41 af Riis » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #204: 30 Dec 2012, 18:54 »

Blue Mountain State er faktisk meget sjovt, selvom det er vanvittigt lamt, haha.

Btw, kan stadig ikke oprette en bruger derinde. Den siger det her til mit kort: Dette kort understøttes ikke i dette område.
Nogen der har haft samme problem? Forstår det ikke.

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #205: 30 Dec 2012, 21:07 »

Nogen der har haft samme problem? Forstår det ikke.

Jeg har heller ikke fået den til at godtage mit kort endnu, den siger der er en fejl ved det, selvom jeg frisk værk bruger det til indermette handel og til at være skrevet op ved youbio

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #206: 30 Dec 2012, 21:31 »

Nogle der kan anbefale en god serie på netflix? Ikke 24 timer, da jeg allerede har set et par afsnit og den fanger mig ikke rigtigt Smiley

Dexter, Walking Dead, Breaking Bad - 3 fantastiske serier
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 17:52 af Hawkins » Logged

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #207: 06 Jan 2013, 02:17 »

Dexter, Walking Dead, Breaking Bad - 3 fantastiske serier, hvor jeg har hentet flere sæsoner på nettet, fordi Netflix ikke havde dem !

Dexter er ikke så meget mig, men synes virkelig The Walking Dead er en super fed serie, hvor jeg er blevet nød til finde sæson 2 og de afsnit af sæson 3, der har været vist i USA. Kæmpe anbefaling herfra.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #208: 18 Jan 2013, 18:57 »

Nogen der kan anbefale en god film? (næsten) Alle slags kategorier er fine Smiley

Neal Caffrey!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #209: 18 Jan 2013, 19:04 »

Så fik jeg endelig set Prison Break færdig... Hold nu kæft, hvor er det en ferie serie, men shit hvor er det trist at Scofield dør til sidst, når man i 4 sæsoner har set ham undgå at blive dræbt... men fed slutning på det hele!  Opstemt
Nå... dropper bare at begynde på Prison Break så Skuffet

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010