home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:31:21 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
16 Okt 2024, 10:25 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
14 Okt 2024, 09:49 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23437
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132923 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: skyamara257
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA Karriere
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Karriere  (Læst 51928 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #120: 28 Sep 2014, 16:41 »

Hvilke formationer har i andre succes med i karriere? Har lige spillet min første karrierekamp med Leicester, hvor jeg vandt 2-0, men føler ikke jeg havde så meget kontrol som ønsket. Først halveg var 4-2-2-2 og anden halveg var 4-4-2. Anden halveg var klart bedst af de to, så ind til videre er 4-4-2 min favorit. Overvejer lidt at forsøge en 4-3-1-2 også.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #121: 28 Sep 2014, 18:30 »

Hvilke formationer har i andre succes med i karriere? Har lige spillet min første karrierekamp med Leicester, hvor jeg vandt 2-0, men føler ikke jeg havde så meget kontrol som ønsket. Først halveg var 4-2-2-2 og anden halveg var 4-4-2. Anden halveg var klart bedst af de to, så ind til videre er 4-4-2 min favorit. Overvejer lidt at forsøge en 4-3-1-2 også.
jeg har en karriere med West Ham og jeg spiller med en 4-4-2 opstilling og det fungerer fint for mig, jeg spiller på Legendarisk
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #122: 28 Sep 2014, 18:38 »

jeg har en karriere med West Ham og jeg spiller med en 4-4-2 opstilling og det fungerer fint for mig, jeg spiller på Legendarisk
Flot at du kan spille på legendarisk. Har jeg slet ikke prøvet på siden Fifa 12 eller sådan noget. Men efter min erfaring har 4-4-2 også været det mest effektive ind til videre.

Hvordan går din West Ham karriere? Altså hvor langt er du, og hvilken plads lægger du på? Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #123: 28 Sep 2014, 18:46 »

Flot at du kan spille på legendarisk. Har jeg slet ikke prøvet på siden Fifa 12 eller sådan noget. Men efter min erfaring har 4-4-2 også været det mest effektive ind til videre.

Hvordan går din West Ham karriere? Altså hvor langt er du, og hvilken plads lægger du på? Smiley
jeg har spillet 9 kampe og ligger på en 10. plads
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #124: 28 Sep 2014, 18:59 »

Godt gået! Thumbs Up

Kunne være jeg skulle prøve at spille på legendarisk snart. Er bare bange for jeg bliver gennemsmadret. Men det er der selvfølgelig kun en måde at finde ud af på.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #125: 28 Sep 2014, 19:23 »

Hvordan praktiserer i forsvarsspillet på verdensklasse eller legendarisk mod computeren?

Jeg har virkelig svært ved at forsvare mig og synes nemt computeren sætter mig. Det er frustrerende da jeg i de andre facetter i spillet godt kan være med på det niveau og egentlig synes det er sjovest.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #126: 28 Sep 2014, 19:40 »

Hvordan praktiserer i forsvarsspillet på verdensklasse eller legendarisk mod computeren?

Jeg har virkelig svært ved at forsvare mig og synes nemt computeren sætter mig. Det er frustrerende da jeg i de andre facetter i spillet godt kan være med på det niveau og egentlig synes det er sjovest.
Altså jeg er ret afventende. Det vigtigste for mig er at mine spillere er i de rigtige positioner, for ellers bliver man straffet hårdt. Online tillader jeg mig selv at være mere aggressiv, men ikke imod computeren. :-)
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #127: 28 Sep 2014, 21:02 »

Så du løber primært baglæns med dine forsvarsspillere eller er det specifikke indstillinger du bruger?
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #128: 28 Sep 2014, 21:52 »

Apropos formationer, er der så nogle der ved hvordan man ændrer spillerinstruktione r? Og om det overhovedet er muligt på PS3?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #129: 28 Sep 2014, 22:16 »

Så du løber primært baglæns med dine forsvarsspillere eller er det specifikke indstillinger du bruger?
Altså jeg er i hvert fald meget velovervejet, når jeg vælger at gå ind i en tackling. Og derudover bruger jeg aldrig støtte fra en anden spiller, når jeg er på min egen banehalvdel, da der er chance for at bagkæden kommer i opløsning.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #130: 29 Sep 2014, 10:51 »

Jeg har det lige modsat, vil gerne hurtig frem og lukke modstanderen ned, for så at køre kontra på ham.
Real Madrid, deres nuværende formation er fremragende til dette  Thumbs Up
Den der 4-1-2-3 formation, med 2 lidt offensive centrale midtbaner  Smiley
Er der ingen andre der har problemer med modstandernes langskud, når i afventer? Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #131: 03 Okt 2014, 22:53 »

Efter at have spillet lidt ultimate er jeg skiftet til karriere pga min internet går ud nogle gange og det ret irriterende.

Jeg er startet med karriere som spiller Smiley. Har valgt at være venstre kant/wing og højrebenet starter i Silkeborg, for at starte lavt.

Ved ikke med hvilket landshold jeg vælger tænker på England men de spiller underligt uden kanter i Fifa-.-.

Tænker stadig over hvilket land jeg skal præsentere Smiley skal helst være et hvor man komme hurtigt ind

Gider ikke spille med Danmark Smiley
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #132: 04 Okt 2014, 10:09 »

Indien
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #133: 04 Okt 2014, 11:27 »

Indien
Haha nej tak valgte England ændrede bare deres formation så de spiller med kanter.

Forstår bare ikke har spillet 14 kampe for Silkeborg som kantspiller har scoret 7 mål, 3 assist og tildelt 3 straffespark.

Alligevel er min spiller stadig på 66, det han startede på.

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #134: 05 Okt 2014, 23:01 »

Der er en enkelt ting, som går mig virkelig på. Når jeg spiller på verdensklasse er det ca. 50/50 om jeg vinder, og når jeg spiller karriere bliver det ofte til både sejre og nederlag. Det er selvfølgelig fint, når jeg spiller med Leicester, Sunderland osv., da jeg så præsterer ganske fint i forhold til klubbens målsætning. Men det samme sker i min Arsenal-karriere, og det går jo ikke at tabe flere kampe mod små hold.

Jeg har f.eks. lige vundet 2 i træk, og derefter tabt til Aston Villa. Jeg har før prøvet at skrue den ned på professionel, men der er jo en verden til forskel på professionel og verdensklasse. Lige så snart jeg skruer den på professionel smadrer jeg modstanderne synder og sammen, og så er det jo heller ikke sjovt. Der burde være en sværhedsgrad lige imellem de to. :-/
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010