home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:31:21 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
16 Okt 2024, 10:25 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
14 Okt 2024, 09:49 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23437
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Indlæg: 1132923 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: skyamara257
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA Karriere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Karriere  (Læst 51968 gange)
Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #75: 06 Jun 2013, 22:41 »

Kan det være rigtigt at min karriere med Liverpool vælger at fryse fire gange på to dage!? Et ved at blive sindsyg, min PS3 er ikke vildt gammel, aner virkelig ikke hvad der er galt. Nogen der har samme problem? Skuffet
Havde også et ligende problem, og troede det var min ps3. Så var jeg lige ved at købe en ny, indtil jeg fandt ud af at det var mit Fifa spil den var galt med. har købt et nyt fifa og har ikke haft problemet siden Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #76: 06 Jun 2013, 22:44 »

er det fordi du har et created face på din pro?
Spiller trænerkarriere, så nej har ikke et game face. :-/

Havde også et ligende problem, og troede det var min ps3. Så var jeg lige ved at købe en ny, indtil jeg fandt ud af at det var mit Fifa spil den var galt med. har købt et nyt fifa og har ikke haft problemet siden Smiley
Det minder mig om jeg havde et Fifa 13 der frøs nærmest hver gang jeg spillede en kamp, så købte jeg et nyt og har ikke haft problemet før nu jeg er begyndt at spille karriere. Det virkelig frustrerende. Skuffet
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #77: 06 Jun 2013, 22:48 »

Åh jeg glemmer helt denne tråd! Når jeg lige kommer hjem finder jeg lige nogle flere oplysninger, men i mit karrierespil har Barcelona en regen der er 20 og har noget nær 93 i rating og er £88mio værd. Jeg overvejede at købe ham (bare fordi jeg kan) men droppede det igen..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #78: 07 Jun 2013, 15:24 »

Jeg har et sjovt lille spil kørende med Union Berlin, hvor jeg har et dejligt ungt hold, med spandevis af potentiale i sig:

Daniel Haas (74)
Timothy Chandler (75) - Kurt Zouma (74) - Jores Okore (76) - Jetro Willems (73)
Fernando (79) - Serigne Kara (79)
Christian Atsu (78) - Carlos Alberto (78) - Joao Rojas (79)
Maxim Kanunnikov (75)

Jeg rykkede op i første sæson, og er således i gang med første sæson i Bundesligaen, hvor Serigne Kara selvfølgelig lagde ud med at brække anklen i allerførste kamp. Jeg hentede dog Victor Wanyama (75) og Maurice Edu (73) ind på sidste dag i transfervinduet, så jeg har lidt alternativer til midtbanen. Derudover har jeg også Vinícius Araujo (74) på bænken, til den forrest plads.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #79: 07 Jun 2013, 15:35 »

Hvordan kan i holde motivationen oppe i fifa?
- kan virkelig ikke få det til at kører Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #80: 07 Jun 2013, 15:39 »

Har samme problem, Dennis, spiller lige et par måneder også mister jeg fuldstændig lysten. Synes det tager så forfærdeligt lang tid at komme igennem årene.

Men fedt hold du har fået dig, FCB. Hvor mange penge har du brugt?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #81: 08 Jun 2013, 17:46 »

Hvordan kan i holde motivationen oppe i fifa?
- kan virkelig ikke få det til at kører Skuffet

Al min motivation kommer fra talentudvikling. Jeg elsker at finde unge spillere (regens) igennem mine scouts og så forfremme dem til førsteholdet, leje dem ud i nogle sæsoner og så efterhånden integrere dem. Lige pt. er jeg nået til at min reserve-venstreback er Emil Nørregaard fra Danmark der har 76 i skillrating, mens jeg har nogle talenter ude på lån som er 75-79 i skillrating og nok snart skal til at integreres på førsteholdet. Jeg er i øvrigt Arsenal..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #82: 08 Jun 2013, 17:56 »

Al min motivation kommer fra talentudvikling. Jeg elsker at finde unge spillere (regens) igennem mine scouts og så forfremme dem til førsteholdet, leje dem ud i nogle sæsoner og så efterhånden integrere dem. Lige pt. er jeg nået til at min reserve-venstreback er Emil Nørregaard fra Danmark der har 76 i skillrating, mens jeg har nogle talenter ude på lån som er 75-79 i skillrating og nok snart skal til at integreres på førsteholdet. Jeg er i øvrigt Arsenal..

Præcis! Jeg spiller med Tottenham og her efter nogle sæsoner regner jeg med ikke at købe mere ind, men kun satse på mine egne talenter. Har en 8-10 stykker der burde kunne blive noget stort, hvor de bedste i øjeblikket er på 73-74. Har dog desværre lidt problemer med at få dem lejet ud, men glæder mig til at følge dem over de næste sæsoner.

Pt. ser mine to foretrukne opstillinger således ud:

Lloris / Kapino

Piszczek / Naughton - Otamendi / Caulker - Vertonghen / Kongolo - Coentrão* / Rose*

J. Martínez / Sandro - Gündoğan / T. Carroll

Neymar / Sterling - Boateng / Sigurðsson - Bale / Iago Falqué

Falcao / L. Traoré


*Coentrão er pt. langtidsskadet, så i øjeblikket hedder den Rose / Fryers.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #83: 08 Jun 2013, 17:57 »

... og det er præcis samme motivationsfaktor her. Nu har jeg ikke nået så meget med Union Berlin endnu, men jeg har alligevel et par store talenter i truppen, som min scout har fundet. 17-årige Marco Bergamelli der har 69 i TOT lige nu, og så en 16-årig ghaneser hvis navn jeg overhovedet ikke kan huske, som allerede er på 70. I et spil jeg har med Barcelona, hvor jeg har spillet en 4-5 sæsoner, har jeg til gengæld en ægte wonderkid af en spiller. 18-årige Obafemi Hamidou, der allerede ligger på 80. Defensiv midtbane, 195 centimeter høj. Han har også allerede det der 'Taktiker'-mærke.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #84: 08 Jun 2013, 17:59 »

Ja, mit største talent er også en 18 årig der nu er 80 i rating og £10.5mio i værdi. Han er dog striker. Problemet er lidt at hans forcer er i styrke og hovedspil, men jeg kan bedst lide angribere med bare en anelse hurtighed i sig. Han er dog kun 65-70 i pace og acceleration eller sådan noget.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #85: 08 Jun 2013, 18:04 »

Mine to opstillinger er:

Frison/Pessão (eget talent, 71)
Abate/Alvares (eget talent, 74) Acerbi/Nastasic  Papadopolous/Matip  Mbaye/Nørregaard (eget talent, 76)
Wilshere/Verratti  Gündogan/Acquah
Labyad/Miyaichi  Lucas/Maher  Bale/Neymar
Andelkovic/Jackson


Andelkovic har lige overtaget pladsen som førsteangriber efter at jeg solgte Lewandowski da han ville til Barca. I stedet købte jeg Jackson der i en alder af 20 år er 84 i rating. Han skal nok blive vild. Eneste problem er at han er ginger.
Derudover har jeg så en masse unge talenter i truppen og især ude på lån.

EDIT: U-4-E: Jeg køber også kun ind hvis jeg har en spiller der vil flytte.. så henter jeg en erstatning hvis jeg ikke føler at backupen er god nok endnu.

Jeg er i øvrigt også træner for det danske landshold, som på alle fronter er forfærdeligt i forhold til mit Arsenal hold  Opstemt Værst ser det ud på højre backen hvor bedste højre back i landet er Randrup der er 67-68 i skillrating. Derfor spiller Frederik Sørensen højreback, selvom det ikke just er hans favoritposition.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2013, 18:12 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #86: 08 Jun 2013, 20:46 »

Hvad med Wass på højrebacken? Ved ikke om du bruger ham på venstre, men så kan du jo bruge Boile der.

Håber også på at Danmark henvender sig i mit spil. Var træner for Elfenbenskysten i noget tid, men trak mig efter VM. Kort efter fik jeg en mail hvor der stod at Danmark var interesserede, men har endnu ikke fået nogen henvendelse fra dem..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #87: 08 Jun 2013, 20:50 »

Wass er vist lige så ringe. Men ja, det kan da måske være en løsning. Jeg kan lige kigge på det når jeg kommer hjem og skal spille FIFA Tunge

Det tog også mig 3 sæsoner før jeg fik tilbudt Danmark. Havde i en periode England, men det blev jeg hurtigt træt af, fordi man trods alt får en del ekstra kampe ved det. Men jeg kan nu godt lide at spille med Danmark. Ellers er det røv irriterende at få tilbudt internationale jobs HELE TIDEN.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #88: 09 Jun 2013, 21:06 »

Spiller med Villarreal og er i 4. sæson.
1. sæson rykkede jeg op som nr. 1.
2. sæson var jeg et midterhold (tror det blev en 11. plads).
3. sæson kæmpede jeg mig op på en 3. plads.
Og her i 4. sæson er jeg efter ca. 20 kampe suverænt nr. 1. Jeg blev også nr. 1 i min CHL-gruppe.

Mit hold er meget ungt. Jeg spiller 4-2-2-2:

MM: Courtois (85)
HB: Mario Gaspar (78)
CB: Mussachio (83)
CB: Zapata (81)
VB: Luke Shaw (77)
CDM: Emre Can (78)
CDM: Jean (80)
CAM: Aquino (81)
CAM: Regen, hvis navn jeg ikke kan huske. 76 i TOT, 18 år.
ANG: Musa (84)
ANG: Ezekiel (81)

På bænken er der proppet med purunge regens i starten af 70'erne i TOT.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2013, 21:08 af Bang » Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #89: 09 Jun 2013, 21:28 »

Jeg har blot haft to karriere-spil kørende i FIFA 13, og det andet har nu ledt mig til september 2019, hvor jeg for godt 10 måneder siden forlod det Crystal Palace-hold som jeg har spillet med siden start og vundet alt med, for at overtage Valencia. Jeg var kørt træt i at spille Premier League, og jeg derfor sat mig for at vinde alle turneringer i Spanien, samt vælte de to stormagter Barcelona og Real Madrid af tronen. Jeg overtog et lidt slidt hold, dog med masser af potentiale, og derfra har jeg nu et år senere arbejdet hårdt på at bygge et hold op, der kan kæmpe med om mesterskabet.
 
DIEGO ALVES (83)
RICHARD TEMPEST (77) - KEVIN MUNOZ (88) - ROGERIO SILVA (83) - BOJAN MIJIC (77)
SOFIANE FEGHOULI (83) - EVER BANEGA (84) - PAREJO (83) - OLA JOHN (86)
MEMPHIS DEPAY (88) - PACO ALCACER (83)


Alves, Feghouli, Banega, Parejo og Alcacér var allerede i klubben da jeg ankom, mens jeg selv har bragt resten til. Jeg kom sidste år lige før januar-vinduet, og dette brugte jeg på at sælge spillere som Roberto Soldado, Edin Dzeko, Javier Hernandez, Pablo Piatti og Andres Guardado, mens jeg bragte Memphis og Munoz ind. Denne sommer har jeg lejet 17-årige Tempest hos min tidligere arbejdsgiver Crystal Palaca, mens jeg har hentet Rogerio Silva derfra på en permanent, samt Ola John fra Benfica.

Personligt lægger jeg meget vægt på at mit hold skal have fart, for når man spiller på de høje niveauer, så er fart essentielt, specielt på den sidste tredjedel. John, Memphis og Paco har alle tre masser af pace, mens Feghouli har en suveræn teknik, og Banega og Parejo står for pasningerne, som de begge mestrer til perfektion. Parejo har desuden også en fantastisk højrefod til at sparke dødbolde. Mit forsvar fungerer perfekt, Munoz er stor og stærk, mens Silva er lynhurtigt og teknisk dygtig, og de komplimenterer hinanden perfekt. Mine backs er hhv. 17 og 18 år gamle, og er begge ret små, men har også både teknik og fart, og derfor passer de perfekt på holdet.

Sæsonen er jeg startet suverænt efter at jeg reddede en fjerdeplads og CL-deltagelse hjem sidste sommer, og jeg fører ligaen efter fem kampe, senest vandt jeg 3-2 over Deportivo, efter at have været nede 2-0. Jeg føler selv at jeg har en bred trup, og min bænk ser i skrivende stund således ud: Ovejero (71), Grimaldo (80), Cissokoho (78), Canales (83), Ananidze (84), Trejo (83) og Ruefli (82).
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010