home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??  (Læst 20064 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #15: 11 Okt 2012, 11:36 »

De er selvfølgelig ikke under 18 år, men jeg tror også at Marco Reus og Mario Götze bliver interessante at kigge nærmere på - de var begge konge i virkeligheden mod City i CL for nyligt.  Opstemt
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #16: 11 Okt 2012, 11:40 »

Jeg frygter lidt at spillere, der først har slået igennem i denne sæson ikke helt er opdateret så deres stats repræsenterer deres talent. Her tænker jeg bl.a. på Cornelius, Kusk, Sterling, Jenkinson, etc..

Castaignos, der tidligere er nævnt i tråden, frygter jeg er blevet gjort dårligere, efter han har haft en skidt i Inter. Har man set ham spille før eller efter Inter-tiden, er man dog ikke i tvivl om at han nok skal blive til noget i virkeligheden.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #17: 11 Okt 2012, 11:44 »

En anden spiller som jeg vil holde øje med er Niang - der jo var -9 og et konge wonderkid i 2012 - han er blevet købt af Milan - det bliver spændende at se om han er lige så stort talent i FM13 som i FM12

Og så er der selvfølgelig Lukaku fra Chelsea der har vist gode takter på sit lejeophold og som også bliver spændende at følge i FM13

Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #18: 11 Okt 2012, 12:18 »

Nu nævner folk Aron fra AGF, og Cornelius fra FCK. Hvad regner I selv med de får?
Aron har præsteret i noget der ligner 10 kampe, og selvom han har scoret en del kasser, så er jeg sgu ikke imponeret af ham. Det er sgu mål hvor han bliver spillet fri, og ikke hvor han gør så stort et arbejde selv.  Cornelius derimod, har også kun præsteret i 10-15 kampe, dog er det på en helt anden måde end Aron. Men dermed ikke sagt at jeg syntes Cornelius skal være en -9/-10'er slet ikke. Han er i god form, og det samme er Aron, folk må sgu slappe af med de to gutter der. Jeg kan sagtens begynde at nævne spillere som har præsteret en halvsæson, og så lige pt spiller i enten 1 eller 2 div i DK. En spiller skal præstere et års tid - halvanden før man kan snakke om en klasse spiller.

Men jeg glæder mig sgu til at tjekke de fleste unge danskere ud, vi har fået sendt en del talenter ud til diverse stor klubber, så bliver spændende om de også kan blive nogle store stjerner.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #19: 11 Okt 2012, 12:37 »

Nu nævner folk Aron fra AGF, og Cornelius fra FCK. Hvad regner I selv med de får?
 Aron har præsteret i noget der ligner 10 kampe, og selvom han har scoret en del kasser, så er jeg sgu ikke imponeret af ham. Det er sgu mål hvor han bliver spillet fri, og ikke hvor han gør så stort et arbejde selv.  Cornelius derimod, har også kun præsteret i 10-15 kampe, dog er det på en helt anden måde end Aron. Men dermed ikke sagt at jeg syntes Cornelius skal være en -9/-10'er slet ikke. Han er i god form, og det samme er Aron, folk må sgu slappe af med de to gutter der. Jeg kan sagtens begynde at nævne spillere som har præsteret en halvsæson, og så lige pt spiller i enten 1 eller 2 div i DK. En spiller skal præstere et års tid - halvanden før man kan snakke om en klasse spiller.

Men jeg glæder mig sgu til at tjekke de fleste unge danskere ud, vi har fået sendt en del talenter ud til diverse stor klubber, så bliver spændende om de også kan blive nogle store stjerner.

Det er vel netop derfor de er spændende? Det bliver sjovt at se hvordan folkene bag FM tolker det? Der er ikke meget sjovt i spillere som Neymar, Götze og Hazard, da enhver ville vide at de bliver klasse. Eller har jeg misforstået noget? Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #20: 11 Okt 2012, 12:42 »

Det er vel netop derfor de er spændende? Det bliver sjovt at se hvordan folkene bag FM tolker det? Der er ikke meget sjovt i spillere som Neymar, Götze og Hazard, da enhver ville vide at de bliver klasse. Eller har jeg misforstået noget? Smiley
Jamen du har da tildels ret, men det er bare som om folk regner med de får 130-150 og bliver de bedste spillere i superligaen .. Men man kan vel forvente de får nogenlunde samme CA som sidste spil, også et hak op i potientale.
Logged

[Min signatur er for stor]

brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #21: 11 Okt 2012, 13:09 »

Jamen du har da tildels ret, men det er bare som om folk regner med de får 130-150 og bliver de bedste spillere i superligaen .. Men man kan vel forvente de får nogenlunde samme CA som sidste spil, også et hak op i potientale.
De skal vel netop have et højere CA? det du siger er vel at vi ikke aner om de ender som superstjerner eller i 2. division før de har præsteret over længere tid? altså kan vi ikke udtale os om PA, men CA har de jo netop vist er højere end sidste spil, hvor man fx aldrig nogensinde ville kunne få Aron til at score så mange mål.
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #22: 11 Okt 2012, 13:52 »

Scott Wootton og Angelo Henriquez fra United skal man helt sikkert holde øje med.
Dog er jeg bange for, at SI igen i år undervurderer spillerne fra United.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #23: 11 Okt 2012, 13:59 »

Igen i år? Historisk set har United scouten da notorisk overvurderet deres talenter, sammenlignet med hvad unge spillere i nogle af de andre engelske klubber er blevet vurderet til.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #24: 11 Okt 2012, 14:12 »

Cornelius havde ikke spillet en eneste superliga kamp sidste sæson, så håber da ihvertfald at hans CA er blevet noget højere.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #25: 11 Okt 2012, 14:15 »

Jeg forventer at se mange flere talenter nu hvor de har indført NextGen turneringen i virkeligheden - det bliver stærkere hold der stilles og der kommer mere opmærksomhed på NextGen og dermed forhåbentlig også flere og bedre unge talenter i spillet.  Thumbs Up
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #26: 11 Okt 2012, 14:16 »

Angelo Henriquez, Will og Michael Keane, Nick Powell og Andreas Pereira. Er lige umiddelbart nogle jeg tror man skal holde øje med fra United. Derudover er der som sagt Sterling. Men måske også Delfouneso.

edit:
Nogle der ved om NextGen turneringen kommer med i fm? Eller om det er en man selv skal rode med i editoren?
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #27: 11 Okt 2012, 14:32 »


edit:
Nogle der ved om NextGen turneringen kommer med i fm? Eller om det er en man selv skal rode med i editoren?
NextGen var med i FM12, så man må da gå ud fra, at de også har turneringen med i FM13.
Logged

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #28: 11 Okt 2012, 15:40 »

Glæder mig især til at se Jesé, Morata, Alex, Enzo zidane og Jose Rodriguez fra Real madrids ungdomsafdeling
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #29: 11 Okt 2012, 21:51 »

Igen i år? Historisk set har United scouten da notorisk overvurderet deres talenter, sammenlignet med hvad unge spillere i nogle af de andre engelske klubber er blevet vurderet til.

Kan du nævne et United talent der har haft potentialet til at blive en verdensstjerne? Du må tage samtlige versioner. Jeg kan kun komme i tanke om Pique i 2008 versionen...
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010