home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??  (Læst 20068 gange)
Gadingo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« : 10 Okt 2012, 13:09 »

Nu er det jo ved at være tæt på udgivelsen af Football Manager 2013. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvilke kommende unge stjerner  du tror vi skal holde øje med i det nye spil. Du må gerne nævne spillere på alle positioner.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #1: 10 Okt 2012, 15:04 »

Emre Can og Weisser

Bayern begge 2
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #2: 10 Okt 2012, 15:08 »

Aron Johansson, Andreas Cornelius og Martin Braithwaite for lige at nævne et par stykker i Suppen. Ellers glæder jeg mig vildt til at se Raheem Sterling og Suso fra Liverpool!
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #3: 10 Okt 2012, 15:12 »

Disse er hvert fald helt sikre:

Szeczesny, De Gea

Azpilicueta, Phil Jones, Sakho, Alba

Thiago, Wilshere, Verratti

Neymar, Castaignos, El Shaarawy


Men der bliver uden tvivl mange, mange flere potentielt store spillere at følge. Tror fx en M'baye Niang eller danske Andreas Cornelius er typer, som fm kan gøre til virtuelle stjerner. Derudover er mange unge, spændende spillere skiftet til større ligaer, så Eden Hazard og Oscar fra Chelsea er nok gode bud på kommende stjerner, ligesom de mere etablerede Balotelli og Chaimberlain kan blive store spillere. Har en fidus til flere unge, danske spillere, men det er langt fra sikkert, at fm tror lige så meget på dem, som mig (og sikkert også mange andre danskere)..
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #4: 10 Okt 2012, 15:16 »

Disse er hvert fald helt sikre:

Szeczesny, De Gea

Azpilicueta, Phil Jones, Sakho, Alba

Thiago, Wilshere, Verratti

Neymar, Castaignos, El Shaarawy

Men der bliver uden tvivl mange, mange flere potentielt store spillere at følge. Tror fx en M'baye Niang eller danske Andreas Cornelius er typer, som fm kan gøre til virtuelle stjerner. Derudover er mange unge, spændende spillere skiftet til større ligaer, så Eden Hazard og Oscar fra Chelsea er nok gode bud på kommende stjerner, ligesom de mere etablerede Balotelli og Chaimberlain kan blive store spillere. Har en fidus til flere unge, danske spillere, men det er langt fra sikkert, at fm tror lige så meget på dem, som mig (og sikkert også mange andre danskere)..

Mange af dem du nævner, er jo allerede stjerner i FM12 og derfor ikke så "spændende" imo. Men dem du har hevet frem bliver helt sikkert også gode i FM13 Wink
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #5: 10 Okt 2012, 15:27 »

Du har fuldstændigt ret, Sir Jeppe Nielsen, men vi skal stadig holde øje med dem! :-D

Hvis vi sætter aldersgrænsen til 18, og dermed gør navnene mere "spædende", som du selv siger, får jeg ærlig talt svært ved at være med. Jeg må indrømme, jeg ikke er udpræget godt bekendt med, hvad der rør sig på ungdomsholdene rundt om i Europa...
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #6: 10 Okt 2012, 15:41 »

Mange af de unge spiller fra Aab.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #7: 10 Okt 2012, 15:41 »

Pierre Højbjerg, Anders CHristiansen og Lasse Vigen
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #8: 10 Okt 2012, 15:46 »

Du har fuldstændigt ret, Sir Jeppe Nielsen, men vi skal stadig holde øje med dem! :-D

Hvis vi sætter aldersgrænsen til 18, og dermed gør navnene mere "spædende", som du selv siger, får jeg ærlig talt svært ved at være med. Jeg må indrømme, jeg ikke er udpræget godt bekendt med, hvad der rør sig på ungdomsholdene rundt om i Europa...

Du har ret i at det bliver svært at forudse, dog glæder jeg mig til Suso og Raheem Sterling, da det er 2 unge jeg kender, og ved gør det godt IRL. Der er sikkert masser af andre, men det er to jeg har lagt mærke til fordi jeg jo er Liverpoolfan Smiley

Dog virker det forholdsvist tilfældigt hvilke unge spillere FM lige vælger til at blive superstjerner. I FM12 var der f.eks. Romario og Vaclav Kadlec der ALTID blev vanvittigt gode, men var det ikke for FM ville jeg ikke vide hvem de var. De har så vidt jeg ved, ikke har vist noget særligt, ud over at være lovende unge spillere, på niveau med 100-vis af andre unge i verden. Dog har folkene bag FM alligevel valgt netop disse til at blive ekstremt gode, og derfor er det naturligvis også svært at spå om. Smiley
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #9: 10 Okt 2012, 15:53 »

Chuba Akpom for Arsenals U19 hold er rigtig interessant i virkeligheden, og vil holde et vågent øje med ham i Football Manager 13. Manden er, trods sin unge alder, fast bestanddel på U19 holdet, og af hvad jeg kan læse mig frem til, så skulle han have imponeret gevaldigt. Spændende bekendskab!

Ellers vil det jo være sjovt at se folk som Zouma, Niang osv., og hvor store de egentlig bliver i det nye spil. Spillere, som var kæmpe talenter i 12'eren.
Logged

Simply Arsenal.

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #10: 10 Okt 2012, 15:57 »

Tænker også det bliver spændende at se Patrick Olsen og Morten Brander(Knudsen) i Inter, nu hvor vi kører i dansker sporet.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #11: 10 Okt 2012, 15:58 »

Og Nørgaard i Hamburg.
Logged

Simply Arsenal.

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #12: 10 Okt 2012, 16:13 »

Mere eller mindre hele barcelonas b og ungdomshold glæder jeg mig til at se. Derudover bliver det spændende at se hvor stor Lucas Andersen kan blive. Men som nævnt tidligere kan Kurt Zouma blive rigtig god. Jeg glæder mig virkelig også til at se Serge Aurier som allerede nu gør det vanvittigt godt for Toulousse (staves). Jeg håber også At 16 årige Robert fra fluminense er med, som meget vel kunne være det nyeste skud på en fremtidig brasilliansk superstjerne Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #13: 10 Okt 2012, 16:39 »

Lucas Andersen, Størstedelen af AaB's hold, Ricardo Kishna (Ajax) Viktor Fisher, Cornelius, Jack Robinson (LFC),  Suso (LFC)

Et par af dem der skal holdes øje med, i forskellige kalibre.
Logged

earno
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvilke unge spillere skal man holde øje med i Football Manager 2013 ??
« Svar #14: 10 Okt 2012, 18:09 »

kevin wimmer
fabian schnellhardt
Sascha Bigalke
Christian Clemens
Mikael Ishak

disse spiller glæder jeg mig især til at se.
Logged

Chelsea fan siden 11. maj 2003
Fm 07-08-10-11-12-13 allstar hold

cech(08)
kolodin(11)-mertesacker(07)-ömer tropak(08)-abate(13)
medo(09)-Tymoschuk(C)(08)-ambrosini(12)
podolski(12)-kozak(13)-gignac(08)

bænk:
marcelo(07)
drogba(10)
kuzmanovic(09)
ramlal(12)
lebohang(07)

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010