home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1170 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dida's oddset blog
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dida's oddset blog  (Læst 1327 gange)
Dida
Gæst

Dida's oddset blog
« : 09 Okt 2012, 23:31 »

Intro
Jeg har netop givet mig i kast med at læse bogen "Vind på sport" I håbet om at jeg måske kunne tjene en lille skilling på Odds. Jeg har altid gået og spillet lidt for sjov, men nu vil jeg til at gøre mere ud af det, ligge en strategi osv.

Der kommer dog til at gå et stykke tid før jeg laver mine første bets, da jeg gerne vil have læst bogen færdig først. Alligevel føler jeg godt, at jeg allerede nu kan lave min blog, da jeg gerne vil fortælle en masse om hvad jeg har lært af bogen, og måske også gøre andre klogere. Bogen hedder som sagt "Vind på sport" og er skrevet af Ole Larsen.

Indtil videre har jeg ikke læst så meget i bogen, og har blot overstået kapitlet som omhandler odds generelt. Derfor er der ikke så meget at skrive om fra bogen endnu.

Som sagt håber jeg at kunne tjene lidt penge på at odds, og jeg er derfor også nødt til at satse langsigtet for at held og uheld kan udligne hinanden. For når først held og uheld har udlignet hinanden er det op til mine færdigheder som oddser at afgøre om jeg kommer til at tjene penge på odds. Det er også derfor jeg ikke forventer overskud allerede efter den første uge eller den først måned. Mit mål er at skaffe årligt overskud. og følge den strategi jeg på et tidspunkt får lagt, når jeg engang kommer igennem bogen.

Håber folk vil følge med og måske endda lære lidt af det her. Regner jeg i hvert fald med at gøre. Næste opdatering omhandler valg af bookmaker..

Dida
Gæst

Sv: Dida's oddset blog
« Svar #1: 09 Okt 2012, 23:31 »

I N D H O L D S F O R T E G N E L S E

1. Intro
2. Bookmaker
« Seneste Redigering: 10 Okt 2012, 13:29 af Dida » Logged

Dida
Gæst

« Svar #2: 10 Okt 2012, 13:26 »

Bookmaker
De fleste bookmakerfirmaer reklamere med det ene bonus større end den anden, men ønsker man at skaffe sig et langsigtet overskud, skal man ikke tage den side med de største bonusser, men den side med de bedste odds. 

Når man vælger bookmaker er det naturligvis meget vigtigt at vælge en med gode odds. De fleste vil nok mene at det ikke gør den store forskel, om man får odds 2,4 eller 2,5 tilbage på sit indskud. Men på den lange bane kan det altså godt gå hen og få stor betydning. Jeg ønsker netop at skabe overskud på langsigt, så derfor vil jeg finde en bookmaker med høje odds.

Udover det er limits også noget der er vigtigt at man tager højde for. Limit er det max antal kroner du må spille for på en kamp. Jeg regner dog ikke med at spille for så mange penge at jeg ryger over limit, men jeg har til gengæld hørt historier om folk der har fået limit på helt ned til 30, 20 og 10 kroner, fordi de har vundet mange penge på en kort periode. Derfor er det vigtigt at finde nogle sider hvor man ikke bliver udsat for dette.

Udover det er det også vigtigt at have mere end blot en enkelt bookmaker. Egentligt burde man have omkring 10 - 20 bookmakere og gerne flere, men det tror jeg ikke jeg kan overskue. så til at starte med har jeg valgt fire bookmakere. Grunden til man det er godt at have flere bookmakere er at man kan gå på jagt efter de bedste odds. Det sker også med jævne mellemrum at bookmakerne ligger et lidt for godt odds op, og så er det jo ret at være registreret hos den pågældende bookmaker.

De fire bookmakere jeg har kastet mig over er Danske Spil, Danbook, Tipico og Betsafe. Især Danbook har som regel rigtig fine odds. De andre har også hæderlige odds og alt i alt er jeg tilfreds med mine fire sider. Om jeg engang skal have et par sider ekstra ved jeg ikke endnu. Tror lige jeg vil se hvordan det kommer til at gå med de første fire.

« Seneste Redigering: 10 Okt 2012, 13:50 af Dida » Logged

Camus
Gæst

« Svar #3: 10 Okt 2012, 13:46 »

* Til info sender danbook linket en videre til en antikvarisk bogforhandler Smiley Så det skal måske rettes Peace

Dida
Gæst

« Svar #4: 10 Okt 2012, 13:50 »

Godt se Camus Smiley det er rettet nu.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #5: 10 Okt 2012, 14:40 »

Hvor har du fået fat i den bog henne? :-)

Dida
Gæst

« Svar #6: 10 Okt 2012, 14:45 »

Det er en jeg har fundet hos den lokale boghandel, hvor den var sat ned fra 200 kroner til 50. :b

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 10 Okt 2012, 15:57 »

http://www.betxpert.com/artikel/odds-med-omtanke-oversigt-over-investors-klummer

Hvor meget det er ved jeg ikke, men bogen er vist en forlængelse af de artikler i linket. Og jeg vil absolut anbefale enhver der spiller for penge at læse dem Wink

Samme forfatter(Ole Larsen) har også skrevet nogle nyere artikler tidligere i år. http://www.betxpert.com/artikler/ole-larsen-investor
« Seneste Redigering: 10 Okt 2012, 16:00 af gerre » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010