home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea - Barcelona
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea - Barcelona  (Læst 6613 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #15: 18 Okt 2006, 14:21 »

Cech er en fremragende målmand, som tit har reddet Chelsea. Cudicini må jo være den næstbedste, og han er også en rigtig god målmand, men han har dog nogle underlige situationer engang imellem. Jeg tvivler på at deres 3. målmand kan leve op til dem, selvom han har spillet i Porto. Det er en klar svækkelse af Chelseas defensiv, nu ved de jo heller ikke hvor de har målmanden, som de er vant til at have, og der kan hurtigt komme nogle kommunikationsbrist .

Chelsea har desuden vist svagheder i år, så jeg tror at Barca hiver den hjem. Det må blive noget i retningen af 1-2 eller 1-3 Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #16: 18 Okt 2006, 14:24 »

Tror på en Barca sejr, Chelsea kan ligesom sidst ikke holde styr på Ronaldinho og Messi, og den slutter 1-3. Bare sindsygt vigtigt at Barca ikke kommer bagud Opstemt så tror jeg ikke det resultat holder Skuffet
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #17: 18 Okt 2006, 14:31 »

Cech er en fremragende målmand, som tit har reddet Chelsea. Cudicini må jo være den næstbedste, og han er også en rigtig god målmand, men han har dog nogle underlige situationer engang imellem. Jeg tvivler på at deres 3. målmand kan leve op til dem, selvom han har spillet i Porto. Det er en klar svækkelse af Chelseas defensiv, nu ved de jo heller ikke hvor de har målmanden, som de er vant til at have, og der kan hurtigt komme nogle kommunikationsbrist .

Der tror jeg du er inde på noget af det rigtige, selvom de har nået at træne lidt, men Terry og Carvalho skal jo som du siger vende sig til en ny inde på stregen, som nok ikke er lige så hurtig ude af kassen som Cech.

Tror på en Barca sejr, Chelsea kan ligesom sidst ikke holde styr på Ronaldinho og Messi, og den slutter 1-3. Bare sindsygt vigtigt at Barca ikke kommer bagud Opstemt så tror jeg ikke det resultat holder Skuffet

Selvom vi kommer bagud tror jeg vi kommer igen, jo mindre Chelsea har alt spillet og presser os konsant i bund, hvilket jeg ikke regner med at de gør gennem hele kampen. Hvis Ronaldinho forsætter sin stil fra i weekenden, vil han bliver alfa omega i kampen og for en gangs skyld scorede han på frispark, så måske banker han et nyt ind i aften Opstemt
Messi har udviklet sig en del siden sidste møde, så han bliver som altid underholdenede at se på, hvis han får chancen fra start. Hans speed og teknik passer perfekt sammen, så Cole, eller hvem der starter overfor Messi vil få noget at se til. Cole har dog en god speed så han vil kunne følge med, så hvis man får spillet ham indenom vil det blive fantastisk Opstemt
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #18: 18 Okt 2006, 14:37 »

Nu plejer Barca at have et godt tag på Chelsea, og hvis de kan spille stabilt og kynisk nede bagved, så tror jeg deres offensiv er så god at de pløjer hjemmeholdet ned. Vi har før set hvordan Chelsea har haft svært ved at finde på ideer og kreativitet mod netop Barca, og kan de ikke true Barcas bagrum mere end det skete sidste sæson, så får Barca det for nemt, og kan sætte sig på kampen.
Chelsea er nødt til at tilvinde sig et større overtag på midten end det var tilfældet sidste år, også så den gode Hilario ikke får alt for meget at se til. Og så kan de jo desuden håbe på at deres grusbane giver dem en lille fordel. Men jeg tror nu på en spansk udesejr, en smal 1-2'er.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #19: 18 Okt 2006, 14:38 »

så Cole, eller hvem der starter overfor Messi vil få noget at se til. Cole har dog en god speed så han vil kunne følge med, så hvis man får spillet ham indenom vil det blive fantastisk Opstemt

Tjah. Cole har sine on and off dage, kan jeg huske fra hans Arsenal tid, som dog er læææænge siden... Han har f.eks., mange gange kunne markere C. Ronaldo totalt ud af en kamp, men jeg har set at han andre gange overhovedet ikke har kunnet følge med, og følge hans finter. Jeg ved ikke om han så ikke har fået noget derhjemme, men han er meget svingende når han spiller over for klasse modstandere. Nu må vi se Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #20: 18 Okt 2006, 14:47 »

Cech er en fremragende målmand, som tit har reddet Chelsea. Cudicini må jo være den næstbedste, og han er også en rigtig god målmand, men han har dog nogle underlige situationer engang imellem. Jeg tvivler på at deres 3. målmand kan leve op til dem, selvom han har spillet i Porto. Det er en klar svækkelse af Chelseas defensiv, nu ved de jo heller ikke hvor de har målmanden, som de er vant til at have, og der kan hurtigt komme nogle kommunikationsbrist .

Chelsea har desuden vist svagheder i år, så jeg tror at Barca hiver den hjem. Det må blive noget i retningen af 1-2 eller 1-3 Smiley

Jeg er da lidt nysgerrig på at høre de svagheder, jeg syntes netop holdet har virket stærkere i år...
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #21: 18 Okt 2006, 14:58 »

Jeg er da lidt nysgerrig på at høre de svagheder, jeg syntes netop holdet har virket stærkere i år...

Ja, rent spillermaterialemæs sigt har de et utroligt stærkt hold, men jeg har altså ikke været imponeret over dem i år, og de seneste 4-5 resultater har da heller ikke været specielt skræmmende?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #22: 18 Okt 2006, 15:28 »

Ja, rent spillermaterialemæs sigt har de et utroligt stærkt hold, men jeg har altså ikke været imponeret over dem i år, og de seneste 4-5 resultater har da heller ikke været specielt skræmmende?

PREM.    20    Man City    Home    3 - 0    Won
PREM.    23    Middlesbro    Away    2 - 1    Lost
PREM.    27    Blackburn    Away    0 - 2    Won    
PREM.    9    Charlton    Home    2 - 1    Won
U.C.L.    12    W Bremen    Home    2 - 0    Won
PREM.    17    Liverpool    Home    1 - 0    Won
PREM.    23    Fulham    Away    0 - 2    Won
U.C.L.    27    Levski Sofia    Away    1 - 3    Won
PREM.    30    Aston Villa    Home    1 - 1    Draw
PREM.    14    Reading    Away    0 - 1    Won

28.08.06     Celta     FC Barcelona 2 - 3
10.09.06    FC Barcelona    Osasuna 3 - 0
12.09.06     FC Barcelona       Levski Sofia  5 - 0
17.09.06    Racing S.    FC Barcelona 0 - 3
24.09.06    FC Barcelona    Valencia 1 - 1
27.09.06    Werder Bremen    FC Barcelona 1 - 1
01.10.06    Athl. Bilbao    FC Barcelona 1 - 3
15.10.06    FC Barcelona    Sevilla 3 - 1

Jeg kan ikke rigtig se den store forskel ud fra resultater, det er klart at man må give Barcelona respekt for at de slår Sevilla 3-1, for det har været årets hold i Primera Division indtil videre, hvis man kan snakke om årets hold, for det var vel også forventet.

Jeg syntes Chelseas midtbane er meget mere "spille"villige i år end det har været tidligere år, hvilket gerne skulle gøre at Barcelona får lidt modstand - Tidligere år har holdet være bange for at spille fodbold, men med Ballack og måske Mikel Obi er der mere i Chelsea midtbanen i år end en Cole / Robben bundet til kanten og uden ideer osv.

Men jeg kan bare ikke se de svagheder Chelsea du mener Chelsea har vist. Ikke sagt noget om at Chelsea ingen svagheder har, men jeg mener ikke der er større svagheder på Chelsea holdet end på Barcaholdet. Det hele handler i mine øjne om Chelsea tør spille MED Barcelona eller lever på kontraer og spiller mod Barcelona. Sker det første bliver det en målrig kamp, sker det sidste tror jeg på x eller en smal udesejr.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Benja91
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #23: 18 Okt 2006, 16:25 »

Jeg tror den ender 2-1 til Barcelona og de kommer bagud ligesom sidst og vinder derefter kampen Smiley eller måke 2-2
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #24: 18 Okt 2006, 18:17 »

Jeg synes også at Barca har været ustabil i opstarten af sæsonen Hcan Wink Der er ingen af de to hold som jeg ser som meget skræmmende. Forskellen ligger bare i at Chelsea ikke har deres to keepere med, og derfor burde Barca kunne vinde kampen. Hvis Chelsea havde haft Cech med, så ville jeg nok have sat et 1 eller X i stedet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #25: 18 Okt 2006, 18:51 »

Jeg synes også at Barca har været ustabil i opstarten af sæsonen Hcan Wink Der er ingen af de to hold som jeg ser som meget skræmmende. Forskellen ligger bare i at Chelsea ikke har deres to keepere med, og derfor burde Barca kunne vinde kampen. Hvis Chelsea havde haft Cech med, så ville jeg nok have sat et 1 eller X i stedet Smiley

Du har ikke meget tillid til Hilario? han må altså gerne tage med hænder ved du...han har som Hcan siger en god del rutine fra Portugal og er en udemærket keeper as far as I know. Tror nu ikke at han alene (eller fraværet af Cech om man vil) har så stor betydning som du tillægger det Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #26: 18 Okt 2006, 19:01 »

Du har ikke meget tillid til Hilario? han må altså gerne tage med hænder ved du...han har som Hcan siger en god del rutine fra Portugal og er en udemærket keeper as far as I know. Tror nu ikke at han alene (eller fraværet af Cech om man vil) har så stor betydning som du tillægger det Smiley

Jeg er fuldstændig enig med dig, han har ikke så meget indflydelse på det resultat som Hawk1nZ gør det til. Han er ikke lige så god som Cech det er fakta, men han vil i mine øjne ikke være den afgørende fakta. Det vil istedet Chelseas indstilling til kampen. Jeg har sikkert sagt det før, men Chelsea skal turde at spille med Barcelona på midtbanen, hvis de vil have en chance.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #27: 18 Okt 2006, 21:20 »

2-1 til Chelsea, tror jeg!

Sheva, Drogba og Gudjohnsen scorer i den rækkefølge Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #28: 18 Okt 2006, 21:31 »

2-1 til Chelsea, tror jeg!

Sheva, Drogba og Gudjohnsen scorer i den rækkefølge Smiley

Du må nok hellere rette målscorerne da Drogba er udgået.. Peace
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #29: 18 Okt 2006, 21:39 »

Du må nok hellere rette målscorerne da Drogba er udgået.. Peace

Lort.. Jeg havde ellers oddset på at han laver/lavede flere mål end Dino'en Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010