home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea - Barcelona
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea - Barcelona  (Læst 6615 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Chelsea - Barcelona
« : 18 Okt 2006, 12:24 »

Chelsea - Barcelona..
Hvad andet kan man sige, end det er en rigtig lækkerbisken ? Smiley
Jeg tror på 1-1  Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #1: 18 Okt 2006, 12:27 »

Altså Begge Chelseas målmænd er skadet. Så tror på en 1-2 og han scorer os Opstemt
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #2: 18 Okt 2006, 12:29 »

Jeg har sympati for begge hold, så jeg ved squ ikke.. Mit gæt er 2-2.. Saviola er dobbelt målscorer!
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #3: 18 Okt 2006, 12:33 »

Jeg har sympati for begge hold, så jeg ved squ ikke.. Mit gæt er 2-2.. Saviola er dobbelt målscorer!

Ja, du holder sku med så mange hold, at man ikke kan holde styr på det Wink

Men jeg vil med sikker klang i stemmen sige sejr til Barca. Vi vinder 2-1 på mål af Ronaldinho og Messi, Ronnie viser klassen igen efter kampen mod Sevilla, hvor han var sprudlende. Messi kan de igen ikke holde styr på (eller næsten), så jeg håber bare på at han ikke bliver skadet igen Smiley

Til sidst vil jeg da sige, at det er en skam at Cech ikke kan være med, for han havde tilført kampen noget mere og at en s sejren ville have været bedre hvis Chelsea havde stillet i stærkste  Hævet Øjenbryn
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #4: 18 Okt 2006, 12:34 »

Altså Begge Chelseas målmænd er skadet. Så tror på en 1-2 og han scorer os Opstemt

Præcis, så jeg tror virkelig Chelsea får svært ved at holde 0'et, så en 0-2 sejr til Barce. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #5: 18 Okt 2006, 12:36 »

Jeg tror også på 1-1. Jeg tvivler på, at Chelseas manglende keepere får den helt store betydning, og på Stamford Bridge tror jeg ikke, at Barca kan vinde i år. Jeg er tættere på at sige Chelsea-sejr end Barca-ditto.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #6: 18 Okt 2006, 12:39 »


Til sidst vil jeg da sige, at det er en skam at Cech ikke kan være med, for han havde tilført kampen noget mere og at en s sejren ville have været bedre hvis Chelsea havde stillet i stærkste  Hævet Øjenbryn
Er Cudicini også ude? Han kom i hvert fald på hospitalet sammen med Cech Opstemt
Men det er da lidt spændende at se Mourinhos reaktion efter kampen, når nu Barca vinder 2-1. Måske det bliver noget med at han vil have kampen omstødt grundet manglende målmænd, det er jo helt uhørt at man ikke kan stille i stærkeste opstilling, og UEFA og FA er ude efter Chelsea og deres penge, og hele verden vil have dem ned med nakken!   ticked off  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #7: 18 Okt 2006, 12:43 »

Morinho siger noget i stil med: Det var fordi vi manglede vores Keepere . Vis de taber Wink
Men måske vinder Chelsea . Hilario Skal bare være klar på målmandsposten Wink
« Seneste Redigering: 18 Okt 2006, 12:53 af Hcan » Logged

kiil
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #8: 18 Okt 2006, 12:45 »

Som Arsenal Fan håper jeg at Chelsea taper stort mot barca!  Wink Har aldri mistet troen på Ronnie og hans ferdigheter på banen med ballen i beina, tror at han kommer til å vise gode gamle takter mot Chelsea etter at han glitret mot Sevilla.  Thumbs Up
Synd det som skjedde med Cech håper skaden ikke påvirker han i framtiden.  Ubeslutsom Cudicini er også ute mot Chelsea Hilario får deputere som Chelsea keeper

Logged

We Love You Gunners!
Hvis du har jobb, skolegang, kone, hund, gullfisk eller noen form for sosial omgangskrets – hold deg unna Football Manager!!!!
When I go, God's going to have to give up his favourite chair.
Brian Clough

Niko
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #9: 18 Okt 2006, 12:46 »

Er Du Arsenal Fan ?  Thumbs Up

- Godt Gået Wink
Logged

kiil
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #10: 18 Okt 2006, 12:52 »

Ja visst A Ture Gunner!!!
Logged

We Love You Gunners!
Hvis du har jobb, skolegang, kone, hund, gullfisk eller noen form for sosial omgangskrets – hold deg unna Football Manager!!!!
When I go, God's going to have to give up his favourite chair.
Brian Clough

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #11: 18 Okt 2006, 12:54 »

Morinho siger noget i stil med: Det var fordi vi manglede vores Keepere . Vis de taber Wink
Men måske vinder Chelsea . Hilario Skal bare være klar på målmandsposten Wink

Chelsea mangler ikke sine keepere, de mangler 2 af de 3, Hilario er ikke en hvem som helst, 30 og rutineret har spillet 4 sæsoner i FC Porto (ved ikke hvor meget han spillede), men han er en stærk 3 keeper og det er ikke pga Chelsea mangler de 2 andre hvis de taber.

sry kom til at redigere dit indlæg ramte den istedet for citer, det undskylder jeg selvfølgelig Wink
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Niko
Gæst
 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #12: 18 Okt 2006, 13:05 »

Kender bare ikke Hilario så kanon godt Wink , Men de mangler Cech.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #13: 18 Okt 2006, 13:20 »

Lige et spørgsmål her fra: Er Hilario registreret til CL? ;o)... ellers kunne det da godt begynde at blive en sjov affære at se Chelsea - Barcelona.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #14: 18 Okt 2006, 13:50 »

Lige et spørgsmål her fra: Er Hilario registreret til CL? ;o)... ellers kunne det da godt begynde at blive en sjov affære at se Chelsea - Barcelona.

Ja ellers havde man jo nok hørt om det. Ellers ville det være Yves Mamakembeley(stavefejl? det tror jeg nok der er) der skulle stå. Men de fleste hold registrere jo 3 målmænd og Hilario var netop købt for at klubben skulle have 3 gode målmænd så ville da være dumt ikke at registrere ham.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010