home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Football Manager 2013 Blog 16: Football Manager Classic
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2013 Blog 16: Football Manager Classic  (Læst 3009 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Football Manager 2013 Blog 16: Football Manager Classic
« : 01 Okt 2012, 16:16 »

<a href="http://www.youtube.com/v/WSXVQu-EXfA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/WSXVQu-EXfA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 02 Okt 2012, 14:32 af Sunbao » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Football Manager 2013 Blog 15: Football Manager Classic
« Svar #1: 01 Okt 2012, 16:31 »

Maksimalt 3 nationer af gangen aktive i et FMC-spil. Jamen crap da.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2012, 16:33 af g00n » Logged

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 01 Okt 2012, 16:36 »

Hold da op, det vil sige at jeg ikke kan bruge FMC til noget alligevel, hvorfor ikke 5 eller 6 nationer ?

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 01 Okt 2012, 18:09 »

Geniale features for os der har et fuldtidsstudie og en kæreste der skal passes.
Men som der bliver sagt ovenfor, så kunne det nu være dejligt at spille med 5-6 nationer. Men tror det kan fungere alligevel!

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 01 Okt 2012, 19:46 »

At man kun kan have 3 aktive nationer i FMC kan meget vel være det som gør at jeg alligevel ikke vælger at købe FM13. Jeg vil sgu have mange lande med.

Dusty78DK
Manager

« Svar #5: 01 Okt 2012, 22:13 »

Jeg skal helt sikkert have FM13, regner med det bliver mit sidste FM-spil. Men FM classic skal jeg ikke spille, netop på grund af det med de få nationer.

Men mon ikke der er nogle nørder, der finde ud af at gøre noget ved spillet så man kan bøje reglerne?  Rullende Øjne

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 02 Okt 2012, 10:17 »

Tvivler på at nogen kan ændre på en sådan restriktion i spillet. Det er dog også the main talking point i tråden på SI Games' forum, og jeg finder det da også underligt at de har begrænset antallet af nationer. Hvis man ønsker det superhurtigt skal man da nok selv finde ud af at vælge færre nationer, men det er da træls at ALLE skal afskæres muligheden for at have mange lande med.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 02 Okt 2012, 12:44 »

...men det er da træls at ALLE skal afskæres muligheden for at have mange lande med.

Det tror jeg nu heller ikke er tilfældet - som jeg har forstået det, så er FM Classic bare noget du kan vælge når du starter dit spil op - du behøver ikke vælge det - dvs. du kan fortsat spille spillet helt som normalt med flere nationer.

Som jeg har forstået det har de tilføjet Classic og Challenge for at give spillet lidt ekstra dimensioner, men det er et supplement til at spille spillet som normalt - ikke i stedet for at spille spillet som normalt.

blomvikings
Manager

« Svar #8: 02 Okt 2012, 12:55 »

Det tror jeg nu heller ikke er tilfældet - som jeg har forstået det, så er FM Classic bare noget du kan vælge når du starter dit spil op - du behøver ikke vælge det - dvs. du kan fortsat spille spillet helt som normalt med flere nationer.

Som jeg har forstået det har de tilføjet Classic og Challenge for at give spillet lidt ekstra dimensioner, men det er et supplement til at spille spillet som normalt - ikke i stedet for at spille spillet som normalt.

funny funny funny

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 02 Okt 2012, 12:55 »

Nej nej, jeg mente også bare alle som vil spille FMC Smiley

Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg synes der er kommet alt for meget crap med i spillet de seneste par år, så det så ud til at være en kærkommen gave at de introducerede FMC i FM13.

Den glæde går så lidt af det hele, når man finder ud af at de godt nok har skåret en del af det overflødige gejl væk - men at man så også begrænses til kun at have 3 nationer med ad gangen.

Det er der jeg mener fejlen er. De burde ikke have sat nogen begrænsninger på antallet af lande/ligaer, men i stedet ladet det være op til brugerne selv om de vil have et superstreamlinet spil med kun et par enkelte ligaer, eller om de - som mig - ønsker en simplere form for FM, men samtidig gerne vil have mange ligaer med.

« Seneste Redigering: 02 Okt 2012, 12:58 af g00n » Logged

El Jefe
Gæst

« Svar #10: 02 Okt 2012, 13:17 »

Tvivler på at nogen kan ændre på en sådan restriktion i spillet. Det er dog også the main talking point i tråden på SI Games' forum, og jeg finder det da også underligt at de har begrænset antallet af nationer. Hvis man ønsker det superhurtigt skal man da nok selv finde ud af at vælge færre nationer, men det er da træls at ALLE skal afskæres muligheden for at have mange lande med.
Selvfølgelig kan man det. Det kræver bare, at man har kompetencerne til det. Der er dog næppe nogen, som har, der gider. Der er ingen gevinst i forhold til arbejdet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 02 Okt 2012, 13:35 »

Deeet er i hvert fald ikke noget jeg anser for at være videre sandsynligt, og sikkert heller ikke lovligt at ændre på kodningen.

El Jefe
Gæst

« Svar #12: 02 Okt 2012, 14:29 »

Det er det samme som at lave en mod til Counter Strike. Lige præcis det med kodningen er vist det samme som jailbreak, det er ikke ulovligt i sig selv. Her vil det vel først være ulovligt, hvis man sælger det 'mod' eller hvad man nu vil kalde det. Anyway det er bare flueknepperi og ligegyldigt. Jeg ville blot pointere, at det ikke er umuligt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 02 Okt 2012, 14:32 »

Point taken, det er vel meget få ting som er umulige.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010