|
Solskjaer
|
|
Vi spiller nu ja  Har i tænkt jer at spille i lidt tid? For så tror jeg, at jeg joiner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Det bliver nok ikke til så meget mere i aften, men mon ikke vi spiller lidt imorgen, så må vi jo se der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
spiller i iaften?
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
spiller i iaften?
Ja vi spiller senere når folk er hjemme fra fødselsdage og besøg 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
kan jeg evt spille med på prøve eller hvad i nu kalder det hehehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
kan jeg evt spille med på prøve eller hvad i nu kalder det hehehe  Ja det kan du godt, bare ikke nu  Lige nu spiller vi ikke, men jeg går da ud far at vi kommer igang i løbet af aftenen 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
spiller i stadig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Du må undskylde det sene svar. Vi spiller nok imorgen, og du kan komme på prøve der, hvis du har lyst  Min Skype: naustratze
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
okay så haha skal lige tjekke om jeg kan... og i så fald hvad tid er det og hvilke pladser mangler i på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
okay så haha skal lige tjekke om jeg kan... og i så fald hvad tid er det og hvilke pladser mangler i på?
Vi mangler i den grad backer, og en central forsvarspiller som er stabil  evt en god op spillede midtbane en slags playmaker type
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
SÅDAN....!!! alt i forsvaret og den centrale midt det er lige mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Tror vi spiller ret meget i løbet af i aften, så du kan bare ansøge som sagt: naustratze på Skype.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Tror vi spiller ret meget i løbet af i aften, så du kan bare ansøge som sagt: naustratze på Skype.
sorry guys havde lige en ordentlig lang og hård dag igår så jeg gik direkte i seng efter aftensmaden sorry guys... jge burde kunne komme på iaften og formodentligt også imorgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Jeg vil også meget gerne være med senere!  Jeg er bedst som Angriber, COM eller CM, men spiller alt andet end målmand! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Jeg kunne godt tænke mig en "prøveperiode" i klubben. Er der nogen der er klar på at spille i dag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|