home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  En krises ABC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En krises ABC  (Læst 607 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller

En krises ABC
« : 15 Sep 2012, 19:59 »

Jeg sidder og bliver en lille smule møgfrustreret på fm 12 og har nok været det tilbage i 11´eren også..

Så jeg vil høre hvordan i andre oplever det og hvordan i kommer videre..

Det skal siges at det er igennem stort set alle mine spil følgende sker uanset holdets størrelse, men senest i Sunderland..

Efter 10 kampe ligger jeg på en flot 1 plads med moralen banket i top naturligvis. Bla 2 0-1 sejre ude over Arsenal og Liverpool - heldige eller måske mere taktisk suverænt spillet, især mod arsenal, hvor de snildt kunne have fået større tæsk.
Efter 11 liga kamp, hvor jeg vinder(over et mindre hold), men ikke overbevisende, for jeg sagt noget forkert efter kampen. Ihvertfald reagere 5-6 spillere negativt..

Herefter er mit hold fuldstændigt smadret og jeg formår ikke at genrejse en solid moral eller sejrsrække, herfra sjældent 2 sejre i træk..

Prøver at holde noget holdmøde. Ændre til en mere defensiv taktik.. INTET lykkes med succes..
Jeg er som sådan sikker på mit taktiske setup fungere da jeg tit får en forrygende start, hvor mine ideer ser ud til også at være den måde mit hold spiller på..

Jeg er med på de fleste hold oplever formkriser over en sæson, meeeen syntes ikke det er i det omfang som jeg oplever det. Ganske enkelt ødelægger det fornøjelsen for mig da jeg meget sjældent kommer ud af en krise styrket.. Siger ikke der er fejl i spillet eller andet, men hvad gør i?

Dog syntes jeg det er trist at 1 fejlslagen teamtalk kan ødelægge ALT.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010