home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 952 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skolefodbold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Skolefodbold  (Læst 6887 gange)
Anfield Road
Manager

Skolefodbold
« : 07 Sep 2012, 15:26 »

Hey Freaks.

Jeg tænkte lidt at vi mangler en tråd hvor man kan fortælle om sine bedste oplevelser med Ekstra Bladet Skolefodbold, eller hvis man skal spille og bare glæder sig vildt meget.  Smiley

Jeg vil da gerne starte. I dag var skulle vi spille vores første og eneste kamp i dette års turnering. I dagens anledning havde jeg fået lov at spille venstreback, selvom min foretrukne position nok er angriber. Jeg er en af de få venstrebenede på mit hold, så det skulle selvfølgelig udnyttes. Og hva´ pokker. Hvis Henrik Dalsgaard kan omskoles til back kan jeg da også  Opstemt

Nå men i hvert fald var vi presset i bund de første ti minutter, og det endte med at jeg faktisk scorede. Søreme dårligt tidspunkt at snitte bolden så den snyder målmanden  Sur  Ti minutter efter var den gal igen, da vores målmand var for langt ude, og bolden blev sparket ind over ham. Heldigvis stod jeg inde på stregen og kunne heade den væk. Bolden kom bare ikke væk, den røg direkte op i nettaget Sur Kæft hvor gik det godt...

Anden halvleg var komplet forvirrede og vi endte med at gå fuldstændig i opløsning. Med et kvarter igen, opgav vi helt og til sidst var det lidt lol. Vores målmand var komplet useriøs, og vi andre var ikke stort bedre. D Målene rullede ind og det endte med et knebent nederlag på 0-13

På trods af det var stemningen høj på vej hjem og vi havde det skidesjovt alligevel. Selvom vi tabte 0-13 og jeg lavede to ikke så heldige aktioner var det sjovt nok.  Smiley
« Seneste Redigering: 07 Sep 2012, 15:32 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Nhg93
Førsteholdsspiller

Sv: Skolefodbold
« Svar #1: 07 Sep 2012, 15:40 »

Dette går godt nok ikke ind under ekstrabladets skolefodboldturneri ng, men jg ville lige dele det alligevel. Jeg i både 2. og 3. g med i gymnasiernes futsal turnering, hvor vores gymnasie i 2.g endte som vindere. Mega fedt! Sidste skoleår mødte vi dog lidt bedre modstand og mit hold endte i gruppe med danny fra fck, endten u19 eller reserveholdsspiller og andreas cornelius! Efterfølgende og nu hvor han er blevet udtaget til landsholdet er det jo helt vildt fedt, og især fordi vi fik kæmpet en 2-2'er hjem. Men han er virkelig et bæst! Man kunne intet stille op imod ham, og vi forsøgte endda at smide to mand på ham, hvor han dog vendte så let som ingenting. Jeg mener at han i en kamp scorede 10 mål. Han var helt vildt! Selve turneringen blev ikke den store succes, selvom vi gik videre fra det indledende stævne røg vi efterfølgende ud i finale stævnet, hvilket jeg personligt også havde min del i, med et rødt kort, grundet mit til tider ustyrlige temperament...
Hvis der er andre, som får muligheden for at deltage i denne turnering synes jeg helt klart det skal gøres, da det er mega fedt Smiley

Legenden
Manager

« Svar #2: 07 Sep 2012, 15:44 »

Så vidt jeg ved, er der allerede en tråd til dette.

Men kan bare sige, at jeg savner skolefodbold. Det var så fedt.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anfield Road
Manager

« Svar #3: 07 Sep 2012, 15:49 »

Så vidt jeg ved, er der allerede en tråd til dette.

Men kan bare sige, at jeg savner skolefodbold. Det var så fedt.

Nå okay. Jeg fandt bare ikke nogen  Smiley

http://ekstrabladet.dk/skolefodbold/nyheder/storkoebenhavn/article1822715.ece Artiklen var på forsiden før  Grin  i øvrigt er det mig bagerst  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #4: 07 Sep 2012, 15:57 »

Lyder til at være en god kamp fra din side AR Grin De kan jo bare lade være med at smide dig i forsvaret Wink

Lige da jeg blev gammel nok til at være med sparede skolen det væk, men de begrundede det med, at det var bedre for os at have timer.. Kæft vi var sure på inspektøren!

OFF TOPIC: I øvrigt en sjov situation: Nogle fra klassen(slet ikke os gutter  Rullende Øjne ) havde lavet lidt ballade, så inspektøren (der er kvinde og tyk) var oppe ved os i timen og skældte ud. Til sidst spurgte hun, hvad vi sagde til/ville gøre ved det.. Efter lang tids stilhed siger en af mine venner: Hvorfor er det vi ikke må være med i skolefodbold? Så svarer hun: Du har da i hvert fald brug for at have så mange timer som muligt, hvorpå vennen svare: Du har da også brug for at spille noget mere fodbold Grin

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 07 Sep 2012, 15:57 »

For to år siden, da jeg gik i 8 klasse, nåede min skole til kvartfinalerne, stortset kun fordi vi havde Patrick Olsen på holdet, det endte da også med, da han ikke kunne deltage i vores kvartfinale røg vi ud 6-2  Ubeslutsom

Enzo
Manager

« Svar #6: 07 Sep 2012, 16:00 »

For to år siden, da jeg gik i 8 klasse, nåede min skole til kvartfinalerne, stortset kun fordi vi havde Patrick Olsen på holdet, det endte da også med, da han ikke kunne deltage i vores kvartfinale røg vi ud 6-2  Ubeslutsom

Virkelig ærgerligt. Var han god?

Tabte i tirsdags 6-3. Skuffet
Men jeg blev da kampens spiller alligevel  Djævel  Djævel

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 07 Sep 2012, 16:02 »

Citat
Virkelig ærgerligt. Var han god?

Tabte i tirsdags 6-3.
Men jeg blev da kampens spiller alligevel   

Ja, det må man sgu sige. Han spillede dog en helt anden rolle for vores hold, end han gjorde for brøndby. Simpelthen af den simple grund, at han var den bedste på holdet, med jeg ved ikke hvor mange længder  crazy

Anfield Road
Manager

« Svar #8: 07 Sep 2012, 16:07 »

Lyder til at være en god kamp fra din side AR Grin De kan jo bare lade være med at smide dig i forsvaret Wink

Lige da jeg blev gammel nok til at være med sparede skolen det væk, men de begrundede det med, at det var bedre for os at have timer.. Kæft vi var sure på inspektøren!

OFF TOPIC: I øvrigt en sjov situation: Nogle fra klassen(slet ikke os gutter  Rullende Øjne ) havde lavet lidt ballade, så inspektøren (der er kvinde og tyk) var oppe ved os i timen og skældte ud. Til sidst spurgte hun, hvad vi sagde til/ville gøre ved det.. Efter lang tids stilhed siger en af mine venner: Hvorfor er det vi ikke må være med i skolefodbold? Så svarer hun: Du har da i hvert fald brug for at have så mange timer som muligt, hvorpå vennen svare: Du har da også brug for at spille noget mere fodbold Grin

Ja det gik super godt  Grin I øvrigt ikke første gang jeg spiller den position, og sidst jeg gjorde det gik det egentlig okay.  Smiley Er specielt ærgerlig over at det var 1-0 målet. Hvis det bare havde været til 8-0 eller sådan noget havde det været ligegyldigt.

Naustratze
Gæst

« Svar #9: 07 Sep 2012, 16:22 »

Skal spille på tirsdagen efter denne. Jeg er som regel defensiv eller central midt, men denne gang er det midterforsvar der er mit job. Jeg er ret overbevist om at vi får tæsk, da dem vi skal møde har nogle rigtig gode spillere, og 2 af vores dårligste spillere er i forsvaret (Idiot der satte holdet :p )
Hvis vi vinder skal vi imod byens bedste skolehold, så det er da stort set en lose/lose :p
Håber det kommer til at gå alligevel Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #10: 07 Sep 2012, 16:27 »

Skal spille på tirsdagen efter denne. Jeg er som regel defensiv eller central midt, men denne gang er det midterforsvar der er mit job. Jeg er ret overbevist om at vi får tæsk, da dem vi skal møde har nogle rigtig gode spillere, og 2 af vores dårligste spillere er i forsvaret (Idiot der satte holdet :p )
Hvis vi vinder skal vi imod byens bedste skolehold, så det er da stort set en lose/lose :p
Håber det kommer til at gå alligevel Opstemt

Med andre ord er du blandt de to dårligste?  Wink

Naustratze
Gæst

« Svar #11: 07 Sep 2012, 16:33 »

Jeg er nok blandt de 5 dårligste, men der er ihvertfald 2-3 der er værre. Jeg er ikke en fantastisk fodboldspiller, det tør jeg godt indrømme :p

U-4-E
Manager

« Svar #12: 07 Sep 2012, 16:33 »

Er der nyt lodtrækningssystem eller hvordan? Kan se at de to eneste skoler i min by (Skovlunde) skal møde hinanden i første runde. Kan selvfølgelig godt være det er tilfældigt.. De har ellers begge ret gode traditioner i skolefodbold, så lidt ærgerligt at et af holdende ryger ud i første runde.

Anfield Road
Manager

« Svar #13: 07 Sep 2012, 16:38 »

Er der nyt lodtrækningssystem eller hvordan? Kan se at de to eneste skoler i min by (Skovlunde) skal møde hinanden i første runde. Kan selvfølgelig godt være det er tilfældigt.. De har ellers begge ret gode traditioner i skolefodbold, så lidt ærgerligt at et af holdende ryger ud i første runde.

Hov hov hov. De to eneste skoler i Skovlunde? (jeg går ud fra at du mener Rosenlund og Lundebjerg Smiley) Må jeg lige være her? Jeg går faktisk på Thomasskolen som jo også ligger i Skovlunde  Wink Men nej, det tror jeg ikke der er. De skal jo trække sådan at de to skoler ligger tæt på hinanden. Så sent som sidste år mødte vi Herlev Privatskole(hvor vi i øvrigt også fik tæsk). Så nej det tror jeg ikke.  Smiley Men jeg har ærligt talt ikke den store forstand på det. Jeg spiller bare  Grin

U-4-E
Manager

« Svar #14: 07 Sep 2012, 18:06 »

Jeg går faktisk på Thomasskolen som jo også ligger i Skovlunde  Wink

Lyder fake.. Tunge

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010