Ariana Grande
|
|
Tjaeh, coolshop har jo ikke selv meldt noget ud om at de giver dem ? så ville ikke tage noget for givet. Men burde komme med mail. Ah de tager simpelthen penge for betaen ? så er de jo 25 kroner dyrer end os.
Det står sgu da skrevet i den nyhed i har lagt op at Coolshop er en af dem som sender beta ud...
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Der står med Beta udgave
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Det står sgu da skrevet i den nyhed i har lagt op at Coolshop er en af dem som sender beta ud...
Ja, men stod intet om det i den "billigeversion" af spillet til 279 de har, de har så oprettet en til 299 hvor beta er med...
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja, men stod intet om det i den "billigeversion" af spillet til 279 de har, de har så oprettet en til 299 hvor beta er med...
Jeg købte den til 299
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg købte den til 299 Ja det er så 25 kroner dyrer en hvad vi sælger for. Men dog med beta.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg købte den til 299 Du får en mail på et tidspunkt så
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Ja det er så 25 kroner dyrer en hvad vi sælger for. Men dog med beta.
Jeg tror jeg overlever de 25 kr så længe jeg slipper for det bøvl jeg plejede at have med billigespil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Bestilte FM 13 med beta igår hos coolshop, og fik en e-mail en time efter med beta nøglen! Glæder mig
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Okay, nu kunne jeg ikke dy mig længere Måtte låne min fars kort og bestille spillet. Hvem jeg skal donerer de der lamme figurer til ved jeg så ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Okay, nu kunne jeg ikke dy mig længere Måtte låne min fars kort og bestille spillet. Hvem jeg skal donerer de der lamme figurer til ved jeg så ikke Du kan vel donere dem til forbrændings anlægget
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Du kan vel donere dem til forbrændings anlægget I øvrigt tror jeg ikke man betaler noget for dem. Jeg tror prisen ville være det samme uden dem
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Bestilte FM 13 med beta igår hos coolshop, og fik en e-mail en time efter med beta nøglen! hmmm. Nu er der gået næsten to timer og jeg har intet hørt
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
hmmm. Nu er der gået næsten to timer og jeg har intet hørt Jeg har heller intet fået i nu. Men heller ingen grund til alarm. Den kan alligevel ikke bruges før på fredag. Så om den kommer i dag eller på torsdag er vel ligegyldigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg har heller intet fået i nu. Men heller ingen grund til alarm. Den kan alligevel ikke bruges før på fredag. Så om den kommer i dag eller på torsdag er vel ligegyldigt.
Har du vel ret i....
|
|
|
|
|
|
|
|