home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1146 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA12 turnering
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FIFA12 turnering  (Læst 65568 gange)
Zone 43
Manager

Sv: FIFA12 turnering
« Svar #330: 10 Sep 2012, 20:17 »

Jeg har nu fået skrevet resultaterne so far ned på blokken, så en opdatering kan forhåbenlig komme op i løbet af aftenen med stillingerne i de forskellige grupper. Men en ting fanger mine øjne, kan det virkelig passe at der er kun har været spillet to kampe i både gruppe C og H (hhv. CSKA - Espanyol og PSV - Montpellier)? Desuden har jeg kun kunne se et resultat mellem Braga og Internacional, er omkampen også spillet her? Jeg synes kun jeg har kunne se resultatet af et enkelt opgør her nemlig.

Lige nu mangler der enkelte kampe rundt omkring, mens gruppe A, som den eneste, har spillet alle kampene. Smiley

Edit: Det vil være at foretrække, hvis klubholdene bliver skrevet fremfor profilnavnene, når i kommer med resultaterne. Smiley

« Seneste Redigering: 10 Sep 2012, 20:19 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #331: 10 Sep 2012, 20:23 »

Du har helt ret i forhold til gruppe H, har kun spillet mod T-mazz(PSV). Både jona633c(Aston Villa) og jskovc(HSV) har brændt mig af trods flere aftaler Skuffet. Har siddet og ventet på dem i en time efter det aftalte tidspunkt uden nogen respons. 

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #332: 10 Sep 2012, 20:24 »

Og efterfølgende har jeg ikke kunne få fat på dem...

Risom
Manager

« Svar #333: 10 Sep 2012, 20:28 »

Kan stadig ikke komme i kontakt med Thomas K. Hvis vi ikke når kampen, hvad så? Han har så vidt jeg kan se spillet mod Stod men ikke DN.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #334: 10 Sep 2012, 20:31 »

True, jeg mangler også at spille med ham.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #335: 10 Sep 2012, 20:32 »

Desuden har jeg kun kunne se et resultat mellem Braga og Internacional, er omkampen også spillet her? Jeg synes kun jeg har kunne se resultatet af et enkelt opgør her nemlig.
Korrekt, jeg fik et mentalt sammenbrud efter første kamp, og måtte lige have mig en pause. Vi spiller den i aften, hvis michaelk svarer Wink

Zone 43
Manager

« Svar #336: 10 Sep 2012, 20:41 »

Kan stadig ikke komme i kontakt med Thomas K. Hvis vi ikke når kampen, hvad så? Han har så vidt jeg kan se spillet mod Stod men ikke DN.

Så vil han blive taberdømt i de kampe mod DN og dig, dvs. i får to skrivebordssejre.

Den ser dog værre ud med gruppe H, for lige nu er det kun de to aktive hold, som har spillet, der ryger videre. Er situationen den samme i gruppe C, ser jeg ingen udvej end at lade de to bedste 3'ere gå videre på deres bekostning. Men der er stadig lidt tid at løbe på endnu, så den tid, den sorg - eller glæde om man vil, alt efter øjnene der ser.

@Oli: Fornemt. Jeg regner med i snupper kampen inden det er forsent. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Risom
Manager

« Svar #337: 10 Sep 2012, 20:42 »

Så vil han blive taberdømt i de kampe mod DN og dig, dvs. i får to skrivebordssejre.

Okay, tak Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #338: 10 Sep 2012, 20:57 »

Jeg har nu fået skrevet resultaterne so far ned på blokken, så en opdatering kan forhåbenlig komme op i løbet af aftenen med stillingerne i de forskellige grupper. Men en ting fanger mine øjne, kan det virkelig passe at der er kun har været spillet to kampe i både gruppe C og H (hhv. CSKA - Espanyol og PSV - Montpellier)? Desuden har jeg kun kunne se et resultat mellem Braga og Internacional, er omkampen også spillet her? Jeg synes kun jeg har kunne se resultatet af et enkelt opgør her nemlig.

Lige nu mangler der enkelte kampe rundt omkring, mens gruppe A, som den eneste, har spillet alle kampene. Smiley

Edit: Det vil være at foretrække, hvis klubholdene bliver skrevet fremfor profilnavnene, når i kommer med resultaterne. Smiley

Braga og Internacional spiller sidste kamp senere i aften, når Oli får forbindelse til PSN netværket. Smiley

Hala Madrid!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #339: 10 Sep 2012, 21:00 »

FernandoTorres og Nurnberg er i klar i aften inden 21? Smiley

Jeg er klar når min datter sover helt Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Zone 43
Manager

« Svar #340: 10 Sep 2012, 21:19 »

Opdatering af stillingerne:

Som det vil kunne ses i nedenstående SS, er grupperne generelt ret jævnbyrdige. Kun Corinthias, Wolfsburg og Palermo har fået et to-cifret antal point og stukket fra modstanderne i de respektive grupper - mon en vinder skal findes mellem dem?
Og ja, det er bevidst, at jeg intet har skrevet udfor to af holdene i både gruppe C og G. Ligesom stillingerne heller ikke er skrevet som hvem der ligger nr. 1, 2 osv.

Grupperne A-D
Grupperne E-H

Lige nu mangler følgende hold at spille imod hinanden:

B: Everton v. Stuttgart, Stuttgart v. Getafe
D: Bilbao v. Corinthias, Bilbao v. Bremen
E: Ajax v. Rennes, Braga v. Internacional (returkamp)
F: Stoke v. Fiorentina, Stoke v. Galatasaray
H: Hannover v. Dynamo Moskva
Grupperne C og G er bevidst ikke nævnt her.

Forhåbenlig bliver så mange kampe som muligt spillet her til sidst. Tidsgrænsen løber som sagt til middagstid i morgen, men inden jeg er stået op og fået morgenmad er klokken nok omkring 13, før jeg skriver herinde, at tiden er gået. Så der er stadig lidt tid at løbe på endnu for dem der mangler. Smiley

- Daniel Agger.

PhilipFlink
Manager

« Svar #341: 10 Sep 2012, 21:21 »

Du har lavet fejl i gruppe C? det er mig (Espanyol der har 6 point) tak Smiley

FCK88
Manager

« Svar #342: 10 Sep 2012, 21:31 »

Muffe.. hvis du ser det her så kom på så vi kan få spillet vores 2 kampe så vores gruppe kan lukkes Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #343: 10 Sep 2012, 21:51 »

Braga 2-2 International

For motherfucking crist sake!.... Sad på stort set hele kampen, og Leandro Damiao fik den største chance til at lukke lortet til 3-1, men nej, han skulle selvfølgelig ramme stolpen på et helt tomt mål........ Skuffet

Og så det at du scorer i det 89. minut, og jeg (i følge mine beregninger) 100% ikke kan få CL nu... Øv, øv, øv!

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #344: 10 Sep 2012, 21:52 »

forstår ikke helt gruppe B

Getafe 2 kampe, 8 point
Everton 2 kampe, 7 point

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010