home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA12 turnering
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint
Forfatter Emne: FIFA12 turnering  (Læst 61125 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #435: 17 Sep 2012, 21:51 »

Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #436: 17 Sep 2012, 21:59 »

Fiorentina 0-2 International (mig)
International 3-0 Fiorentina

Nogenlunde jævnbyrdige kampe, og jeg kunne nu godt have missundet dig en kasse eller to. I sær i anden kamp!

Tak for underholdende spil, DN Peace
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #437: 17 Sep 2012, 22:03 »

Fiorentina 0-2 International (mig)
International 3-0 Fiorentina

Nogenlunde jævnbyrdige kampe, og jeg kunne nu godt have missundet dig en kasse eller to. I sær i anden kamp!

Tak for underholdende spil, DN Peace

Ja, tak for kampene, Oli. Kampene var rimelig jævnbyrdige, men du var klart skarpest i begge ender, hvilket resultaterne også underbygger.

Normalt koger jeg helt ud, når jeg taber online (spiller sjældent online af hensyn til mit inventar Tunge) Grunden til disse raseriudbrud er oftest, at jeg raser over min manglende kynisme i begge felter og modstanderens held, men i dag sidder jeg faktisk med følelsen af, at den rigtige person vandt. Du fortjente det helt klart, og held og lykke med at vinde hele lortet.

CL er for mainstream! crazy
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #438: 17 Sep 2012, 22:08 »

Ja, tak for kampene, Oli. Kampene var rimelig jævnbyrdige, men du var klart skarpest i begge ender, hvilket resultaterne også underbygger.

Normalt koger jeg helt ud, når jeg taber online (spiller sjældent online af hensyn til mit inventar Tunge) Grunden til disse raseriudbrud er oftest, at jeg raser over min manglende kynisme i begge felter og modstanderens held, men i dag sidder jeg faktisk med følelsen af, at den rigtige person vandt. Du fortjente det helt klart, og held og lykke med at vinde hele lortet.

CL er for mainstream! crazy
Haha, jeg takker for de fine ord - har på fornemmelsen at jeg normalt havde fået et raseriudbrud i denne situation. Wink

Det skal lige siges at jeg aldrig er endt på andet end sidstepladsen i disse tuneringer, men det kan være at det er mi "heldige" gang! #KiggerPåMinKommendeModstandersResultatOgBliverEnAnelseBange....

Desuden er du rimelig glad for den der 'fake rabona' må man sige crazy
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #439: 17 Sep 2012, 22:15 »

Haha, jeg takker for de fine ord - har på fornemmelsen at jeg normalt havde fået et raseriudbrud i denne situation. Wink

Det skal lige siges at jeg aldrig er endt på andet end sidstepladsen i disse tuneringer, men det kan være at det er mi "heldige" gang! #KiggerPåMinKommendeModstandersResultatOgBliverEnAnelseBange....

Desuden er du rimelig glad for den der 'fake rabona' må man sige crazy
13-1? Shockeret

Ham kan du sagtens nakke. crazy

Elsker den finte! Laver den også ca. 100 gange i løbet af en kamp, og 2-3% af gangene er den brugbar. Tunge Men, men, men... Når jeg spiller mod kamerater (altså ikke online, men på samme PS3) så owner jeg dem virkelig nogle gange. Ej, det er sådan, at jeg skriger af fryd over det. På et tidspunkt synderkneppede jeg en ven rent spillemæssigt. Jeg havde virkelig alt spillet, og jeg kørte ham rundt i manechen, og kunne samtidig have scoret 15 mål. Så heldig som møgsvinet er, har han 5 skud i hele kampen, og rører nærmest ikke bolden. Alligevel vinder han 5-0! Jeg har aldrig været så rasende. Og lige for at gøre tingene endnu mere surt for mig, sad han med et rigtig flabet ansigtsudtryk og smilte til mig, imedens han fortalte mig, at det var helt fortjent. Kunne have slået ham ihjel den aften. Djævel
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #440: 17 Sep 2012, 22:19 »

13-1? Shockeret

Ham kan du sagtens nakke. crazy

Elsker den finte! Laver den også ca. 100 gange i løbet af en kamp, og 2-3% af gangene er den brugbar. Tunge Men, men, men... Når jeg spiller mod kamerater (altså ikke online, men på samme PS3) så owner jeg dem virkelig nogle gange. Ej, det er sådan, at jeg skriger af fryd over det. På et tidspunkt synderkneppede jeg en ven rent spillemæssigt. Jeg havde virkelig alt spillet, og jeg kørte ham rundt i manechen, og kunne samtidig have scoret 15 mål. Så heldig som møgsvinet er, har han 5 skud i hele kampen, og rører nærmest ikke bolden. Alligevel vinder han 5-0! Jeg har aldrig været så rasende. Og lige for at gøre tingene endnu mere surt for mig, sad han med et rigtig flabet ansigtsudtryk og smilte til mig, imedens han fortalte mig, at det var helt fortjent. Kunne have slået ham ihjel den aften. Djævel

Jeg havde fundet den første og den bedste Steel Chair og knaldet ham sådan en på låget hvis det var mig.. det er fandeme provo det der Djævel
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #441: 17 Sep 2012, 22:22 »

Spændende første kamp mellem Montpellier og Dynamo moskva hvor jeg desværre smider sejren i overtiden på latterlig vis til 2-2.. Anden kamp på min hjemmebane bliver spændende Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #442: 17 Sep 2012, 22:23 »

13-1? Shockeret

Ham kan du sagtens nakke. crazy

Elsker den finte! Laver den også ca. 100 gange i løbet af en kamp, og 2-3% af gangene er den brugbar. Tunge Men, men, men... Når jeg spiller mod kamerater (altså ikke online, men på samme PS3) så owner jeg dem virkelig nogle gange. Ej, det er sådan, at jeg skriger af fryd over det. På et tidspunkt synderkneppede jeg en ven rent spillemæssigt. Jeg havde virkelig alt spillet, og jeg kørte ham rundt i manechen, og kunne samtidig have scoret 15 mål. Så heldig som møgsvinet er, har han 5 skud i hele kampen, og rører nærmest ikke bolden. Alligevel vinder han 5-0! Jeg har aldrig været så rasende. Og lige for at gøre tingene endnu mere surt for mig, sad han med et rigtig flabet ansigtsudtryk og smilte til mig, imedens han fortalte mig, at det var helt fortjent. Kunne have slået ham ihjel den aften. Djævel

Ja, det ser ikke for godt ud...

Og kender godt sådanne situationer hvor man føler man har det hele, men folk på magisk vis alligevel får gennemtæsket en, rent resultatmæssigt. Du skulle bare have nakket ham Tunge - ven eller ej, så ændres alt under en kamp Fifa Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #443: 17 Sep 2012, 22:24 »

Jeg havde fundet den første og den bedste Steel Chair og knaldet ham sådan en på låget hvis det var mig.. det er fandeme provo det der Djævel
Tro mig, jeg havde også en enorm lyst til at gøre det. Tror også lige, at jeg fik givet ham et par kærlige dumflade, hvis jeg ikke tager helt fejl. Jeg var ved at græde af raseri. crazy
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #444: 17 Sep 2012, 22:25 »

Ja, det ser ikke for godt ud...

Og kender godt sådanne situationer hvor man føler man har det hele, men folk på magisk vis alligevel får gennemtæsket en, rent resultatmæssigt. Du skulle bare have nakket ham Tunge - ven eller ej, så ændres alt under en kamp Fifa Wink
Læs ovenover. Djævel
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #445: 17 Sep 2012, 22:39 »

Hvad fanden sker der for at jeg ikke får straffe til sidfst ? Det er sgu kraftdeme en rendyrket skandale, min spilller ligger jo stadig ude blandt tilskuerne?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #446: 17 Sep 2012, 22:41 »

Ej synes sgu dommeren dømmer korrekt!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #447: 17 Sep 2012, 22:43 »

Hvad fanden sker der for at jeg ikke får straffe til sidfst ? Det er sgu kraftdeme en rendyrket skandale, min spilller ligger jo stadig ude blandt tilskuerne?
Gotta love this guy.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #448: 17 Sep 2012, 22:49 »

I er så søde sammen Kys
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA12 turnering
« Svar #449: 17 Sep 2012, 23:00 »

Tak for kampen verdenskrig.

2-2
2-2

To tætte kampe må man sige, vi har begge store chancer. I tredjre kampen tager du en sikker 3-0 sejr trods en tæt kamp.
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010