home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Fremad Amager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fremad Amager  (Læst 987 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Fremad Amager
« : 31 Aug 2012, 22:25 »

Ja nu har jeg altså besluttet at lave et sidste inden næste omgang af FM udkommer. Jeg tænkte at det skulle være lidt nede i de danske divisioner, så jeg gik så langt ned jeg kunne komme, til 2.Division Øst og her faldt lodtrækningen så på Fremad Amager. Eneste langsigtede mål er at det skal holde til FM kommer i butikkerne, og ellers sætter vi mål sæson for sæson.

Hvis nogen har lyst til at gå i gang, er i gang eller tidligere har spillet med denne klub vil jeg gerne høre jeres erfaringer, og ikke mindst resultater Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager
« Svar #1: 04 Sep 2012, 20:34 »

Ja så kom jeg halvvejs gennem den første sæson i dette sidste save. Og jeg må ærligt tilstå at det har været en noget blandet fornøjelse. I sommervinduet, skulle jeg selvfølgelig forstærke truppen en pæn del, og da mange spillere også forlod klubben, var der fuld gang i svingdøren her i sommers. Således er 7/11 spillere i min startopstilling hentet ind i sommers. Det har helt klart også sat sit præg på præstationerne, og i starten var det tydeligt, at vi lige skulle finde melodien. Det betød at man i de første 5 kampe kun fik 5 point, hvilket er for lidt, når man håber at rykke op. Det ville være for groft at sige at jeg forventer oprykning, men jeg håber da på det. Men lige nu ser det svært ud. 11 point op til Avarta, bliver alt andet lige svært at hente.

Af en eller anden grund kan jeg aldrig holde mig kørende, hvis jeg vælger tophold eller subtophold, men jeg kan faktisk bedre holde dampen oppe hvis det er lidt længere nede i rækkerne  crazy

Transfers


Taktikken


Kampe


Stillingen
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010