home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fokus på ungdommen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fokus på ungdommen  (Læst 5057 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Fokus på ungdommen
« : 30 Aug 2012, 16:48 »

Fokus på ungdommen




Prolog


Så var han her igen, det var efterhånden mange år siden, han havde sat sine ben på Dansk grund, og så alligevel,
han havde jo lige været et kort smut forbi i et års tid, her for et par år siden. Han trådte ud af flyveren, præcis klokken 13:00, han stod stille i et øjeblik, han kom hurtigt i tanke om hvor dårlig vejret var her i Danmark, det var lidt noget andet end det han havde været vant til, de seneste par år.

Han havde en aftale om at han skulle møde op, til en pressekonference klokken 15, så han havde ikke tid til at stå her hele dagen. Imens han slændrede igennem terminalerne, for at komme ud og få fat på en taxa væltede minderne frem oven i hovedet på ham. Der var dog et, som han huskede som var det i går, det var et øjeblik som han aldrig ville glemme, faktisk var det et øjeblik, som han var sikker på, ingen der var vidne til det ville glemme, selvom det efterhånden lå på den gode side af 10 år tilbage.

Endelig var han kommet igennem de lange terminaler og piftede nu efter en taxa. ”Bare kør, jeg dirigere dig” Fik han fremstammet på gebrokkent Engelsk. 215 stod taxameteret på ved ankomsten, han stak chaufføren 400 kroner, og lod ham beholde resten.


Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #1: 30 Aug 2012, 17:47 »





Den 23 juni blev der kaldt til pressekonference, hos de Danske vicemestre Fc. København. Der gik rygter om, at der ville blive præsenteret en ny træner, efter det ikke lykkedes Ariel Jacobs at kvalificere Byens Hold til Champions League. De fleste fans og eksperter undrer sig dog over udmeldingen, de syntes det er alt for tidligt at afskedige Jacobs, efter blot et par måneder i sædet. De kan heller ikke se hvem der dog skulle afløse Belgieren.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2012, 21:32 af ReaLFCK » Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #2: 30 Aug 2012, 19:07 »




Klokken var nu et par minutter i 3. Rummet i Parken hvor pressekonferencen skulle holdes, var fuldstændig proppet med diverse medier, både fra indland og udland. De mange journalister så nu at døren var ved at blive åbnet, der blev helt stille. De kunne nu se den 37 årige Sydafrikaner, Sibusiso Zuma træde ind ad døren. Der blev nu totalt kaos, kameraerne gik helt amok, han blev fuldstændig blændet af de gentagende blink fra blitzen.


Det var en kort udtalelse som Zuma kom med ved pressekonferencen. Han fik dog fortalt de fremmødte pressefolk, at han var ekstatisk over at have fået chancen for at træne en klub som FCK. Han lovede samtidigt at han ville diktere offensiv fodbold, ligesom han selv spillede spillet. Inden Zuma forlod parken fik han også lige fortalt de fremmødte, at han havde tænkt sig at satse på unge spillere. Både spillere der allerede var i klubben, men hvis der blev hentet spillere til klubben, ville det højst sandsynligt også være unge, talentfulde spillere.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2012, 21:32 af ReaLFCK » Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #3: 30 Aug 2012, 19:11 »

Velkommen til min blog. Det er "nærmest" min første blog, og derfor vil der også 100% være nogle fejl og mangler. Derfor vil jeg meget gerne modtage konstruktiv kirtik.

Men mit mål med det her, er helt klart at få FCK mere ind på den internationale scene, og det skal helst ske, med unge talentfulde spillere. Økonomien vil også være et omdrejningspunkt her i bloggen, den skal nemlig helst holdes sund, på trods af alt den succes jeg forhåbentlig får skaffet til klubben.

Håber helt klart i vil læse med  Thumbs Up

Edit: Vil gerne takke Brodtgaard, for det flotte topbanner  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Aug 2012, 21:33 af ReaLFCK » Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #4: 30 Aug 2012, 20:37 »

Er rigtig flot, men en ting irretere mig, det er dit topbanner, jeg ikke bryder mig om, men det er selvfølgelig bare fordi det irretere mig.

Det behøves jo ikke at gå ud over det skriftlige Wink
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #5: 30 Aug 2012, 20:50 »

Tusind tak for din kommentar  Peace

Hehe, du har helt ret. Er heller ikke selv helt tilfreds med mit topbanner, men prøver i skrivende stund at finde på et eller andet. Så håber ikke dette banner figurere i så mange updates til  Thumbs Up
Logged

Thomashald
Gæst
 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #6: 30 Aug 2012, 21:39 »

Jeg vil i hvert fald følge en blog om FCK Smiley!
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #7: 30 Aug 2012, 21:45 »

Ser godt ud! Smiley Når du siger du vil satse på ungdommen, er det så egen avl eller ungdomsspillere generelt? Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #8: 31 Aug 2012, 07:32 »

Citat
Ser godt ud!  Når du siger du vil satse på ungdommen, er det så egen avl eller ungdomsspillere generelt?

 
Som sagt i en af updatesne så vil det både være spillere som allerede er i klubben. Men også, og måske i lidt højere grad, unge talenter som vil blive hentet ind. Som så også sælges med profit, efter noget tid. Forhåbentligt Thumbs Up

Tak for kommentarene, det er rigtig dejligt at vide, der er nogle der læser med  Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #9: 31 Aug 2012, 12:16 »



Pressekonferencen var nu et overstået kapitel i Zumas manager karriere i FCK. Nu skulle der til at leveres på banen, og det må man så sandelig sige han gjorde. Blot 3 kampe havde han til at gøre truppen klar til den nye sæson. 2 udekampe imod henholdsvis Liege og Nordvest, og en enkelt hjemme kamp imod Dinamo, de 3 kampe blev alle vundet med en målscore på 18-0. Det så virkelig ud som om at Zumas taktik allerede fungerede til perfektion, her fra starten.





På transfermarkedet havde han heller ikke ligget på den lade side. 2 spillere ind, og 2 spillere ud, dog var der et stort navn iblandt de indkommende spillere, dog kun på en lejeaftale, men alligevel. Federico Macheda fra Manchester United var blevet hentet ind på en lejeaftale, en handel som Zuma var godt stolt af. Nu var Superligapræmieren dog lige rundt om hjørnet, en hjemme kamp imod AGF. Noget der på forhånd ligner en overkommelig mundfuld for Zuma og hans tropper.


« Seneste Redigering: 31 Aug 2012, 12:17 af ReaLFCK » Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #10: 01 Sep 2012, 11:02 »

Fin blog, men din SS er af dårlig kvalitet, så man f. eks ikke kan se hvem den anden spiller end Macheda er og prisen på dine to spillere, som du solgte.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #11: 01 Sep 2012, 13:14 »

Det har du nemlig ret i. Men kan ikke finde ud af, hvordan man kan gøre billedet smallere, imens det stadig kan ses. Men de 2 solgte spillere er Martin Vingaard, og Martin Bergvold. For henholdsvis 15 mio, og 4,75mio.

Den købte spiller udover Macheda er Ivo Pekalski fra Malmø, for 6,75 mio.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #12: 01 Sep 2012, 13:49 »

Jeg følger med, da det ser rigtig fint ud. Dog er jeg enig med Magn mht. til screenshots, du kan evt. gøre det at du fjerne det unødvendige. Altså jeg mener alt den plads der er imellem "Macheda, Frederico" og "Man Utd", og ligeledes alt den plads imellem "Man Utd" og "Leje". Og så kan dette jo gøres i begge sider, og pludselig kan billedet blive meget større, uden at blive bredere. Håber du forstår.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #13: 01 Sep 2012, 14:46 »


Opløsningen er ekstremt lav, fordi jeg har brugt dit formindskede billed, men det er for at vise hvad jeg mente. Så stort kunne dit billede have været hvis du brugte metoden. Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på ungdommen
« Svar #14: 01 Sep 2012, 22:42 »

Ja forstår godt hvad du mener, og tusind tak for tippet, vil jeg helt sikkert prøve at finde ud af hvordan jeg gør, når jeg kommer videre i bloggen her på mandag eller tirsdag  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010