home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Noisy Neighbours
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Noisy Neighbours  (Læst 12004 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
The Noisy Neighbours
« : 26 Aug 2012, 00:34 »


Yup, en FM 06 blog. Spillet hvor Stewart Downing retmæssigt er bedre end Messi og Cristiano Ronaldo. Jeg har valgt at spille med Manchester City fordi de i 06 ikke er blevet overtaget af rigmænd fra mellemøsten. Vi er lige så, hvis ikke mere, ægte som Liverpool og naturligvis langt mere ægte end de rige svin fra den uægte del af Manchester. (God, det føles godt at være ægte).

Dunno hvor længe denne blog vil holde, men lige nu nyder jeg FM 06 langt mere end 12'eren. Jeg vil komme med små, korte updates i stedet for lange tidskrævende. Ikke at jeg ikke at har tid nok, men jeg gider ikke bruge meget mere end 10-15 minutter på en update. Jeg tager også spillet meget lidt seriøst, hvilket burde kunne ses på mine indkøb. Køber kun efter navnet. Talentet må komme i næste række. (Hell, jeg ved jo allerede hvem der bliver til noget og hvem der ikke gør).

Btw. lad os allerede grine af uægte Manchester. De har købt, Eidur Gudjohnsen, hvilket er a-okay, men den pris er godt nok £23 millioner mere end jeg nogensinde ville give for ham. Roman griner sikkert hele vejen til banken, ligesom resten af PL griner af dem. You done goofed, United.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #1: 26 Aug 2012, 01:07 »


Yeah, jeg tror meget lidt på at Kasper Schmeichel bliver til noget. David James er ringe og 36 år, derfor skulle vi bruge en ung målmand. Var ikke mange sekunder om at tænke på Joe Hart. Og jojo, hans stats er ikke de bedste, men det bliver de. Bare se hvor god han er i dag. En af verdens bedste målmænd. Med en pris på kun £35.000, har jeg ikke råd til ikke at slå til. Shrewsbury Town griner nok nu, men bare vent til 2010, hvor Hart nok skal vise hvor god han er blevet. Nu tænker jeg bare på om David James kan holde helt til 2010? Det burde han da næsten kunne.

Næste køb bliver nok en smule royalt //hint.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #2: 26 Aug 2012, 01:09 »

Spændende spændende med en blog fra det gode gamle FM06  Thumbs Up

Klubvalget tiltaler mig dog ikke specielt, men derfor har jeg da alligevel tænkt mig at kigge forbi engang imellem, for at følge din færd.. Iøvrigt spændende indkøb du er ved at foretage dig, selvom jeg ikke kan huske hvor god han var i FM06 (Ikke Joe Hart jeg tænker på)

Jeg er synsk, derfor ved jeg hvem han er ved at købe...

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #3: 26 Aug 2012, 01:32 »

Dejlig let læsning, kan godt lide at det er så løst faktisk. Og så fedt at det er et gammel fm spil. Jeg følger med!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #4: 26 Aug 2012, 01:57 »

Den bedste blog jeg har set i dag.

Dette er den eneste blog, jeg nogensinde vil læse igen i dag - mener det! Kigger ikke på andre i dag. Tro mig, he-he.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2012, 02:06 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #5: 26 Aug 2012, 14:01 »


The fresh Prince of Manchester! Tyske Kevin Prince Boateng(Ja, han er tysker i spillet, så vi slipper for at miste ham til ANC). Hentet for den nette sum af £825.000 i HSV. Prince er udset en plads i startelveren. En rigtig kriger. Irl har Prince allerede spillet i England, både for Tottenham og Portsmouth. Desværre huskes hans tid i England nok bedst for denne episode. Han må naturligvis drikke alt det han lyster, bare han leverer på banen. Velkommen til, Prince of Manchester.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #6: 26 Aug 2012, 14:27 »


Når Anderlecht ikke gider sælge PL bedste forsvarsspiller, må man tage det næstbedste. Velkommen til, Daniel Agger. Desværre ved Brøndby godt, at Agger bliver en af verdens bedste FCs, så jeg må også betaler prisen. £4.6M, ikke helt glat, men alligevel en del, når man ikke har røven fuld af penge som United og Chelsea. Agger går selvfølgelig dirkete ind startelveren. Håber, jeg i næste sæson, kan hente Kompany. Agger sammen med Kompany vil være for latterligt. Ellers må jeg kaste mig kærlighed over Joleon Lescott. LOL.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #7: 26 Aug 2012, 14:42 »

GENIALT Opstemt
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #8: 26 Aug 2012, 14:51 »

Hvornår køber du Agüero?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #9: 26 Aug 2012, 14:55 »

Spændende spændende med en blog fra det gode gamle FM06  Thumbs Up

Klubvalget tiltaler mig dog ikke specielt, men derfor har jeg da alligevel tænkt mig at kigge forbi engang imellem, for at følge din færd.. Iøvrigt spændende indkøb du er ved at foretage dig, selvom jeg ikke kan huske hvor god han var i FM06 (Ikke Joe Hart jeg tænker på)

Jeg er synsk, derfor ved jeg hvem han er ved at købe...
Tak. Han er ikke ret god, men det bliver han!
Dejlig let læsning, kan godt lide at det er så løst faktisk. Og så fedt at det er et gammel fm spil. Jeg følger med!
Mange tak.
GENIALT Opstemt
Taaaark.
Hvornår køber du Agüero?
Jeg har skam undersøgt muligheden, men de vil slet ikke sælge ham.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #10: 26 Aug 2012, 15:10 »


Min første prioritet her var rent faktisk Lescott, men Wolves ville ikke sælge til en fair pris. Derfor har jeg måtte stjæle lidt fra Aston Villa. Gary Cahill er kun 19 år og derfor liiiige lidt for ung til at gå direkte ind i startelveren. Richard Dunne er desuden ret vild, så han er Aggers makker for nu. Men Cahill er fin som #1 backup og et ret stort talent. Han kan nok godt gå ind i startopstillingen, hvis jeg beslutter mig for at sælge Dunne.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #11: 26 Aug 2012, 15:13 »

Spædende indkøb..   Wink

Hvad mad Falcao, er du ikke i gang med at købe ham?
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #12: 26 Aug 2012, 15:17 »

Jeg vil virkelig gerne have Falcao, men han kan ikke få work permit.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #13: 26 Aug 2012, 15:19 »

Jeg vil virkelig gerne have Falcao, men han kan ikke få work permit.

Ærgerligt.. Kunne nemlig se ud fra dit første SS, at du havde fået dit bud accepteret på ham, så jeg var sikker på at han snart skulle joine din klub..   

Har du mulighed for at smide et SS af ham?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Noisy Neighbours
« Svar #14: 26 Aug 2012, 15:22 »

Hvor mange penge har City egentlig at gøre godt med?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010