home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Problemer i 3 sæson.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer i 3 sæson.  (Læst 2524 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Problemer i 3 sæson.
« : 22 Aug 2012, 19:23 »

Hey guys, har et spil kørende med Esbjerg, og er efterhånden nået frem til starten af 4 sæson. De første 2 sæsoner gik fint, oprykning, og en komfortabel midterplacering i suppen 2 sæson. Nu kommer vi så til problemet, 3 sæson virkede det som om at ingenting virkede den første 3/4 af sæsonen, hvorefter det så virkede som om at tingene fungerede lidt bedre til sidst i sæsonen.

Derfor håbede, og regnede jeg da med at jeg kunne føre den gode afslutning videre med i 4 sæson, men nej. Igen virker det som om at intet fungere, ligger efter 5 kampe nr 10 i superligaen med 4 point, og en målscorer der siger 3-7. Vil mene at min trup er langt bedre end det den præstererde sidste sæson, og starten af denne. Mit spørgsmål er så, er der nogle herinde der gider prøve at tage et hurtigt kig på min trup/taktik eller hvad end man nu kan kigge på, hvis man har forstand på den slags. For begynder efterhånden at frygte en fyring. Bare spørg om SS, af hvad du vil se, hvis du tror du kan komme med et godt råd eller 2.

Håber der er en der gider at tage sig lidt tid til det, tak på forhånd  Ubeslutsom  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 18:41 af ReaLFCK » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #1: 22 Aug 2012, 20:18 »

SS af din Trup & Taktik op?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #2: 23 Aug 2012, 13:28 »

Her er de:





Sig endelig til hvis du behøber flere SS.   Thumbs Up
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #3: 23 Aug 2012, 17:25 »

For mig ligner det det klassiske "3. sæson-syndrom" der hænger ved. Mange oplever, at når man spiller med samme taktik i flere sæsoner, så går det hele fra hinanden i den tredje sæson, også selvom at man har købt masser af nye spillere. Det sure er, at den nemmeste løsning formentlig er at ligge strategien om, hvilket jo er røv når man nu har bygget truppen om omkring en bestemt taktik.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #4: 23 Aug 2012, 20:42 »

Ja, fordi ved godt at jeg har lidt en svaghed for at købe meget unge spillere, men met et højt potentiale. og så udvikle dem til første holdet. Men selv som min trup ser ud nu, burde den da være bedre end til at ligge omkring 10-6 pladsen i Superligaen, right? :s
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #5: 21 Sep 2012, 18:02 »

Tager lige denne i brug igen, nu er jeg Liverpool, og igen, netop startet på 3 sæson. Er løbet ind i præcis samme problem igen, de første 2 sæsoner er det gået fint, har været med i top 3 PRL, vundet Euro league, FA cup, Liga cup, Super cuppen, osv. Nu kan jeg ikke engang slå hold som Southampton, Westham, Stoke o. lign på hjemmebane, har prøvet at ændre en smule i taktikken, men kan det virkelig passe at der virkelig intet er at gøre i 3 sæson?  ticked off ticked off ticked off
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #6: 21 Sep 2012, 18:31 »

Når man laver et topic, så giv da for guds skyld trådet et ordentligt navn. "Hmmm, HJÆLP!" er ikke et navn der ofte får mig til at klikke ind på tråden, hvilket giver færre svar i sidste ende. Kald emnet således, at man kan regne ud hvad det nogenlunde handler om, blot ved at læse navnet.
Logged

welbz is dat guy

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #7: 21 Sep 2012, 18:41 »

Kan ikke rigtig se relevansen i det lige nu, men for din skyld.. Tak for den konstruktive kommentar..
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hmmm, HJÆLP!
« Svar #8: 21 Sep 2012, 19:24 »

Tager lige denne i brug igen, nu er jeg Liverpool, og igen, netop startet på 3 sæson. Er løbet ind i præcis samme problem igen, de første 2 sæsoner er det gået fint, har været med i top 3 PRL, vundet Euro league, FA cup, Liga cup, Super cuppen, osv. Nu kan jeg ikke engang slå hold som Southampton, Westham, Stoke o. lign på hjemmebane, har prøvet at ændre en smule i taktikken, men kan det virkelig passe at der virkelig intet er at gøre i 3 sæson?  ticked off ticked off ticked off

Det er oftest en blanding af dine modstandere kender din taktik, at dine egne spillere måske er lidt for mætte (vi forventer at vinde for det plejer vi jo), at du ikke formår at tilpasse dig til din modstander i et vist omfang. Du kan jo godt spille med højt pres selvom du ikke har de hurtigste midterforsvarer, men modstanderen vil så svare igen med lange bolde i dybden hvor de typisk har en angriber med 20/20. Her kan du f.eks. prøve at stå dybere (vælg det der udråb) og se om det ikke giver pote Smiley
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Problemer i 3 sæson.
« Svar #9: 22 Sep 2012, 13:08 »

Sys bare stadigvæk at det er helt til grin at man skal lave så meget om i 3 sæson, det er jo helt hen i vejret..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010