home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Opsætning af trådløs router?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opsætning af trådløs router?  (Læst 4450 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Opsætning af trådløs router?
« : 18 Aug 2012, 19:07 »

Hej gutter - og gutinder...

Er der nogen af jer, som har forstand på at tilslutte et modem med en trådløs router?

Jeg købte i går en Jensen trådløs router med den tanke, at jeg bare skulle tilslutte den når jeg kom hjem. Det skulle jeg så ikke, da den ikke fandt noget signal. Den kunne godt finde selve routeren, men ikke komme på nettet.

I dag har jeg så snakket med Dansk Kabel TV(min udbyder) og Jensen(routeren). Hos Dansk Kabel TV mente han bare, at jeg skulle have mit modem nulstillet, så det blev gjort. Nu skulle den være klar til, at blive koblet sammen med en ny router. Det gjorde jeg så, men stadig det samme. Derefter ringede jeg til Jensen og fik den opsat efter vejledning fra dem. Og med den besked, at jeg bare lige skulle lade dem finde hinanden, så burde det virke. Meeeeen NEJ, det virker stadig ikke. Hvad fanden gør jeg nu? Har I nogen ideer??

- N17
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opsætning af trådløs router?
« Svar #1: 18 Aug 2012, 19:42 »

Hej gutter - og gutinder...

Er der nogen af jer, som har forstand på at tilslutte et modem med en trådløs router?

Jeg købte i går en Jensen trådløs router med den tanke, at jeg bare skulle tilslutte den når jeg kom hjem. Det skulle jeg så ikke, da den ikke fandt noget signal. Den kunne godt finde selve routeren, men ikke komme på nettet.

I dag har jeg så snakket med Dansk Kabel TV(min udbyder) og Jensen(routeren). Hos Dansk Kabel TV mente han bare, at jeg skulle have mit modem nulstillet, så det blev gjort. Nu skulle den være klar til, at blive koblet sammen med en ny router. Det gjorde jeg så, men stadig det samme. Derefter ringede jeg til Jensen og fik den opsat efter vejledning fra dem. Og med den besked, at jeg bare lige skulle lade dem finde hinanden, så burde det virke. Meeeeen NEJ, det virker stadig ikke. Hvad fanden gør jeg nu? Har I nogen ideer??

- N17

Som jeg forstår det så har du et modem hvor igennem du får dit internet ? prøv at skifte det netværkskabel der går fra modem til routeren.

Genstart modem, ved at du trækker el stikket ud...vent ca. 5 min og start den op igen - herefter prøver du om din router kan fange signalet.

Jeg har oplevet det samme, dengang måtte jeg skifte routeren som ivørigt virkede hos naboen !
Logged

YNWA

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opsætning af trådløs router?
« Svar #2: 18 Aug 2012, 19:59 »

På en eller anden måde kom der pludselig signal, så det er jo godt nok! Tiltrods for jeg har kæmpet med det hele dagen! Ved ikke hvad det gør, at den pludselig virker, men det er jo rart nok Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opsætning af trådløs router?
« Svar #3: 18 Aug 2012, 21:43 »

På en eller anden måde kom der pludselig signal, så det er jo godt nok! Tiltrods for jeg har kæmpet med det hele dagen! Ved ikke hvad det gør, at den pludselig virker, men det er jo rart nok Smiley

Tillykke uden net intet liv
Logged

YNWA

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Opsætning af trådløs router?
« Svar #4: 28 Dec 2014, 17:12 »

Tænkte jeg ville genbruge denne tråd i stedet for at starte en ny.

Jeg er gået fra Yousee til DanskKabelTv og genbruger blot min router. Nettet virker fint, hvis jeg tager kabelet direkte i computeren men kan simpelthen ikke få routeren til at virke til trods for det virkede for 2 dage siden med Yousee - har nogen en idé til hvad der kan være galt?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010