home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1004 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Kommer der et CL odds?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kommer der et CL odds?  (Læst 5495 gange)
Soccerpop
Gæst

Kommer der et CL odds?
« : 16 Okt 2006, 23:16 »

Kommer der et Cl odds mellem FCK og Man Utd. Huh

FCK88
Manager

Sv: Kommer der et CL odds?
« Svar #1: 16 Okt 2006, 23:56 »

ja fra mig FCK vinder: 10-1 Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 17 Okt 2006, 17:39 »

Kommer der et Cl odds mellem FCK og Man Utd. Huh

Nej  Rullende Øjne  Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Gæst

« Svar #3: 20 Feb 2007, 12:11 »

Låner lige tråden...

Nu er der CL bold i aften og imorgen aften.. så jeg vil da mene at det er en oplagt chance for at lave nogle Odds ?  Men alligevel er der ingen odds at finde, så mit spørgsmål er.. Hvorfor ?

søgaard
Gæst

« Svar #4: 20 Feb 2007, 12:34 »

I øjeblikket er der odds her..Smiley
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5643.0

Det er dog inde i selve fm..Smiley men det er det eneste der er lige for tiden..Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #5: 20 Feb 2007, 13:23 »

Ja har godt set dem, og har også været inde og oddse..  Men ejg syntes nu alligevel at det er en skam at de ikk har lavet nogle odds på nogle rigtige kampe.. Især når det nu er CL

Brodtgaard
Manager

« Svar #6: 20 Feb 2007, 13:35 »

Ja har godt set dem, og har også været inde og oddse..  Men ejg syntes nu alligevel at det er en skam at de ikk har lavet nogle odds på nogle rigtige kampe.. Især når det nu er CL

Ja, det er jeg helt enig i !

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 20 Feb 2007, 14:24 »

Som skrevet før, så er vi et FM-site, hvorfor tingene, der foregår på siden, så vidt muligt skal handle om FM. Det gør de nye odds, og dermed har det langt større relevans end de tidligere. Personligt er jeg yderst tilfreds med dem, og hvis det udelukkende stod til mig, så fik vi aldrig IRL-odds tilbage.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8: 20 Feb 2007, 14:44 »

Låner lige tråden...

Nu er der CL bold i aften og imorgen aften.. så jeg vil da mene at det er en oplagt chance for at lave nogle Odds ?  Men alligevel er der ingen odds at finde, så mit spørgsmål er.. Hvorfor ?

Heps, det er ikke helt 100% afklaret endnu, om vi vil fortsætte med normale odds til store events; men lige netop denne runde, kommer der ingen odds i, da der helt sikkert vil gå kludder i det med det nuværende system - det er kun muligt, at køre ét af gangen, for ellers ender det med at nogle af brugerne får minuspoint, og så klarer systemet det ikke så godt Smiley

Om der evt. kommer odds ved en finale vil jeg ikke udelukke - faktisk tror jeg såmænd godt, at det kan ske. Men igen, hvis I vil spille på rigtige kampe, så er der masser af steder det kan gøres. Nu hvor vi har FM som tema for denne side, ligger den til højrebenet at lave FM-Odds. Smiley

Jeg vurderer det til, at der er relativt gode odds for at der kommer odds til CL finalen, men det er lige noget vi skal snakke om i crewet Wink

søgaard
Gæst

« Svar #9: 20 Feb 2007, 14:52 »

Der er også Carling cup finale på Søndag JG..?Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10: 20 Feb 2007, 14:54 »

Der kører kupon #2 Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #11: 20 Feb 2007, 14:56 »

Okay..Smiley Havde ellers håbet man kunne have udsat den..Wink til mandag eller sådan noget..Smiley så kunne vi godt lige få presset Carling cup ind..Tunge

Guldbrand
Gæst

« Svar #12: 20 Feb 2007, 15:57 »

Som skrevet før, så er vi et FM-site, hvorfor tingene, der foregår på siden, så vidt muligt skal handle om FM. Det gør de nye odds, og dermed har det langt større relevans end de tidligere. Personligt er jeg yderst tilfreds med dem, og hvis det udelukkende stod til mig, så fik vi aldrig IRL-odds tilbage.

Desværre syntes jeg bare at med FM odds'ene - så handler det mere om held end at "regne" ud hvad kampen vil ende.. F.eks er der jo næsten garanti for at FCK vil vinde over Vejle i Parken..  Men sådan er det ikke i FM.. 

Såderfor syntes jeg at rigtige odds er bedre end FM odds.. Og fodbold og FM ligger jo trods alt rigtig tæt op ad hinanden!   

United-styrer
Gæst

« Svar #13: 20 Feb 2007, 16:18 »

Desværre syntes jeg bare at med FM odds'ene - så handler det mere om held end at "regne" ud hvad kampen vil ende.. F.eks er der jo næsten garanti for at FCK vil vinde over Vejle i Parken..  Men sådan er det ikke i FM.. 

Såderfor syntes jeg at rigtige odds er bedre end FM odds.. Og fodbold og FM ligger jo trods alt rigtig tæt op ad hinanden!   

Der er jeg bestemt ikke enig. For mig at se forekommer der lige så ofte overraskelser i FM som i virkeligheden, hvis ikke oftere. Derudover kan de mange informationer forhåbentlig bringe en på rette vej.

Og ja, det er rigtigt, at FM handler om fodbold, men igen, så er det altså FM og ikke fodbold, det her site handler om, og vi har ikke lyst til at ligge og bekrige bold.dk osv. (selvom vi da gerne ville have deres besøgstal ;o)). Lige pt. satser vi på disse FM-odds, og så må vi se, om IRL-odds kommer tilbage en dag. Min holdning er dog klar; jeg er til FM-oddsene.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 20 Feb 2007, 16:22 »

Der vil jeg erklære mig enig. Med IRL odds, kan man se på hvor godt holdende har spillet på det sidste, tage forkellige statistikker osv. op i overvejelserne og derefter træffe sin beslutning. Jeg synes helt sikkert også at FM odds er en god idé, men nu lever vi jo trods alt i den virkelige verden, så nogle rigtige odds ville også være rart engang imellem. Som Guldbrand også nævner, så handler det meget mere om at gætte rigtigt i FM end i virkeligheden, hvor man har mere at forholde sig til.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010