home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 10013 gange)
AH
Gæst
 
Juventus
« : 02 Okt 2005, 10:51 »

Ja, så skal vi have en Juventus-debat igang Smiley

Efter 'Den Gamle Dames' gode start på sæsonen, har mange, inklusive mig selv, allerede udnævnt dem som kommende vindere af Serie A og måske også Champions League. Det er selvfølgelig alt for tidligt på sæsonen at spå om det, men med truppens bredde og kvaliteten i truppen, burde det faktisk være muligt.

Især midtbanen virker skræmmende med Emerson, Nedved, Vieira og Camoranesi. Også i angrebet har Juventus stor bredde og mange klassespillere.

Tror I Juventus fortsætter den gode stime og vinder dagens topopgør mod Inter?  Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #1: 02 Okt 2005, 10:52 »

Ja, jeg kan ikke være mere enig, de har fået opbygget et klassehold! Og jeg tror (desværre) også at de slår Inter!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #2: 02 Okt 2005, 10:52 »

Seævfølgelig håber jeg aldrig at Juventus vinder over mit favorithold, men jeg er helt klart bange for de gør det. Vieira var jo den sidste brik i det nu fuldendte puslespil.
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #3: 02 Okt 2005, 10:55 »

Ja, jeg kan ikke være mere enig, de har fået opbygget et klassehold! Og jeg tror (desværre) også at de slår Inter!

Kampen mod Inter kan give Juventus et 6-points forspring til Inter, samtidig med at de vil have 5 points ned til Milan (forudsat at de besejrer Reggina). Omvendt kan kampens resultat også betyde, at Inter indhenter Juve, og at forspringet til Milan kun bliver 2 points. I mine øjne en rimelig vigtig kamp Smiley
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #4: 02 Okt 2005, 10:56 »

Seævfølgelig håber jeg aldrig at Juventus vinder over mit favorithold, men jeg er helt klart bange for de gør det. Vieira var jo den sidste brik i det nu fuldendte puslespil.

Præcis sådan har jeg det også, altså bare omvendt Wink Jeg vil nødigt se Inter besejre Juventus..

Vieira har fået en god start i Juventus, og faktisk også en rimelig målrig Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #5: 02 Okt 2005, 10:57 »

*host* Bestikkelse *host*
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #6: 02 Okt 2005, 10:58 »

*host* Bestikkelse *host*

Hvad skal det sige? Opstemt
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #7: 17 Okt 2005, 13:08 »

Ja, så blev det til endnu en sejr for Den Gamle Dame, 9. i denne sæson og 9. i træk, og forude venter Bayern München i Champions League. Det bliver en svær opgave, især nu hvor Patrick Vieira ikke kan være med pga. en skade. Jeg vil dog mene, at en klub som Juve burde kunne klare sig uden en skadet spillet. Ellers står det skidt til.

Tror I Juventus vinder denne vigtige udekamp? Smiley
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #8: 17 Okt 2005, 13:16 »

Ja jeg tror godt juve kan vinde, Adriano er jo kommet lidt i unåde efter at han kom for sent hjem fra landskamp og så har han ikke været så skarp på det sidste så det er da til juve fordel Wink
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #9: 17 Okt 2005, 13:17 »

Ja jeg tror godt juve kan vinde, Adriano er jo kommet lidt i unåde efter at han kom for sent hjem fra landskamp og så har han ikke været så skarp på det sidste så det er da til juve fordel Wink

Adriano spiller da ikke i Bayern Ubeslutsom
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #10: 17 Okt 2005, 13:23 »

Hov det var min fejl læste et gammelt inlæg. Forlegen

Men tror da godt at de kan slå bayern de var jo ikke ligefrem overbevisende i deres kamp mod schalke Wink
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #11: 17 Okt 2005, 13:26 »

Hov det var min fejl læste et gammelt inlæg. Forlegen

Men tror da godt at de kan slå bayern de var jo ikke ligefrem overbevisende i deres kamp mod schalke Wink

Hehe, ok Wink

Jeg synes nu mere, at de var uheldige mod Schalke Opstemt Men Juventus bør være et niveau over Bayern synes jeg alligevel Wink
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #12: 17 Okt 2005, 13:30 »

Tror også at Juve tager sejren, de er jo pt. Europas mest formstærke hold IMO.

Så.. Lad os sige en 3-1 sejr til juventus.
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #13: 17 Okt 2005, 13:31 »

Tror også at Juve tager sejren, de er jo pt. Europas mest formstærke hold IMO.

Så.. Lad os sige en 3-1 sejr til juventus.


Tror nu mere på 2-0 til juve Grin
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #14: 17 Okt 2005, 13:32 »

Tror også at Juve tager sejren, de er jo pt. Europas mest formstærke hold IMO.

Så.. Lad os sige en 3-1 sejr til juventus.

Det er det eneste hold i Europa (verden?), der endnu ikke har tabt point, så formstærke er de Wink

En 3-1 kunne også godt være mulig, men jeg tror mere på en 1-måls sejr. Enten 1-2 eller 0-1 Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010