home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | | | |-+  Grafik til bog: Topkarakterer i Gymnasiet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Grafik til bog: Topkarakterer i Gymnasiet  (Læst 2722 gange)
V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Grafik til bog: Topkarakterer i Gymnasiet
« : 15 Aug 2012, 10:42 »

Jeg har netop færdiggjort en E-bog omhandlende, hvordan man scorer topkarakterer i Gymnasiet på den bedste og letteste måde. Den er baseret på egne og andres erfaringer, deriblandt også læreres erfaringer, og kan om få uger købes. Da bogen er færdig, mangler jeg blot lidt grafisk hjælp, således at den tager sig godt ud.
Alle der hjælper med en eller flere ting, vil selvfølgelig blive krediteret i bogen med navn. Er du selv gymnasie-elev, vil du også modtage en gratis udgave af bogen, alt efter hvor meget grafik du bidrager med.

Jeg mangler følgende ting:
1)En forside(Det er en E-bog, så det bliver i PDF) med titlen: Topkarakterer i Gymnasiet (Og under skal der stå: Din Genvej til Topkarakterer i Gymnasiet). Billede, skriftstørrelse, type, effekter og farve er op til dig, men det skal opfattes som en "lys" forside.
2) Et logo + cover til den nye Facebook-side med titlen: Topkarakterer. Generelt i lyse farver.

Flere grafiske forespørgsler vil løbende blive postet i denne tråd.
Skriv gerne i denne tråd, hvis du vil hjælpe eller har spørgsmål. Det er også muligt at få fat på mig over pb.
På forhånd tak.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grafik til bog: Topkarakterer i Gymnasiet
« Svar #1: 15 Aug 2012, 11:01 »

Må jeg anbefale at I får den samme til at lave begge dele, så der bliver en vis sammenhæng mellem bogens cover og facebooksiden? Smiley

Det vil lette jeres genkendelighed for dem, der gerne vil finde facebooksiden, når de engang har købt bogen. Sjovt projekt, forresten! Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Grafik til bog: Topkarakterer i Gymnasiet
« Svar #2: 16 Aug 2012, 09:04 »

Da opgaverne er forholdsvis simple og ikke særligt tidskrævende, opfordrer vi selvfølgelig folk til at udføre alle 3 opgaver for kontinuitet. Men da det er bogens indhold og budskab vi sælger i et niche-marked, er grafikken ikke i højsædet.
Men god pointe Plutonium Smiley
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010