home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Saints Academy
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: The Saints Academy  (Læst 10611 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: The Saints Academy
« Svar #30: 08 Aug 2012, 23:51 »

God blog! Følger helt klart!

Tak for det Tornbo Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #31: 09 Aug 2012, 13:57 »

Fed fed blog Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #32: 09 Aug 2012, 14:05 »

Fed fed blog Thumbs Up

Takker JimmyGP. Håber forsat jeg kan fange din intresse Wink

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #33: 09 Aug 2012, 14:12 »

Til alle jer der læser med. Er der noget jeg kan forbedre i bloggen? er der nogen ting i savner? Kom endeligt med noget konstruktivt kritik Smiley

Og tak fordi i læser med Wink

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #34: 09 Aug 2012, 14:23 »

Vi mangler en update Tunge

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 09 Aug 2012, 14:29 »

+1 Wink

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #36: 09 Aug 2012, 14:32 »

Hehe ville også meget gerne smide en mere op, meen har lige et arbejde der skal passes Wink Kan være jeg lige kan få presset en ind i aften. Ellers kommer der en imorgen.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #37: 10 Aug 2012, 19:04 »

The Saints Academy

Vinters transfer vindue er overstået og det blev et meget stille et af slagsen for Southampton, kun en enkel spiller kom til klubben. Michael Bostwick er kommet til klubben på en 4 årige kontrakt. Bostwick er indkøb til at styrke forsvaret hvor han går direkte ind i start opstilling sammen med Mariappa. Bostwick er kommet til klubben fra Stevenage og har kostet 5,25 mio. Kr.

Jeg har formået at holde på alle mine spillere dette transfer vindue, selvom der var stor rift om dem, især unge Luke Shaw var eftertragtet. Man Utd, Man City og Tottenham har alle sendt et bud afsted på Shaw, men ingen af klubben ville betalte Shaw´s salgs pris på 27 mio. Kr. Så alt i alt et rigtig godt transfer vindue, med holdet intakt kan jeg nu fokuser på at vinde The Championship.

Mit ungdoms hold har også fået tilgang af nogen nye spillere, det drejer sig om 4 akademi spillere som er rykket op i U18 truppen. Alle 4 spillere har en kæmpe potentiale og med den rette træning og vejledning skal disse 4 nok blive en kæmpe gevinst i fremtiden.

Første spiller er angriberen James Burnside som er de største af de 4 talenter som jeg har valgt at skrive kontrakt med. Burnside er kun 15 år og har stadig utrolig meget at lære, dog har han den rette profil til at blive en Verdens klasse angriber.

Den anden spiller som jeg har valgt at skrive kontrakt med er den 15 årige højre kant Austin Vanhinsbergh. Han er ligesom Burnside et kæmpe talent og har mulighed for at blive en meget stor spiller for klubben.

Den tredje spiller som er kommet ind på U18 holdet er 16 årige Oliver Craker. Han er lige som Burnside angriber og er det man på fodbold sprog kalder ”The Fox In The Box” Han er god i afslutning og dribling og vil forhåbentligt med tiden udvikle sig til en stjerne.

Den fjerde og sidste spiller jeg vil præsentere jeg for er Kevin Laidler. Hans naturlige position er højre kant, jeg overvejer dog at træne ham til at kunne spille venstre kant også. Kevin er ikke det største talent, men med lidt hårdt arbejde og god træning vil han kunne udvikle sig fornuftigt.

Enzo
Manager

« Svar #38: 10 Aug 2012, 20:05 »

Virkelig lækre spillere  Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 10 Aug 2012, 23:58 »

VI VIL HAVE ENDNU EN UPDATE Wink Opstemt

btw. virkelig interessante talenter

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #40: 11 Aug 2012, 14:49 »

The Saints Academy

]46 kampe er spillet i Championship og det er nu afgjort hvem hvilket 2 hold der rykker direkte op i Premier League. Kan sige så meget at Southampton blev det ene af holdene, efter en fantastisk sæson med hele 34 sejere kan holdet nu kalde sig vinder af Championship 2011/2012.

Som i kan se vandt jeg ligaen sikkert med hele 20 point ned til West Ham som følger mig direkte op i Premier League. Reading lå ellers til oprykning det meste af sæsonen men måtte se sig slået i sidste spille rundt, hvor West Ham med en sejr over Leicester sikrede sig oprykning.

Hvis vi skal kigge lidt på grunden til at vi var så suveræne så kan nævne mine farlige angriber. Nathan Delfouneso med 27 mål, Rickie Lambert med 25 mål, Tadanari Lee med 15 mål, Billy Sharp med 5 mål og til sidst stor talentet Jack Sinclair med 3 mål.

Kigger vi ned på midtbane for at se hvem der lagde op til alle disse scoringer finder vi Adam Lallana med vanvittige 27 oplæg. Adam har været driv kræften på midtbanen og bliver en rigtig vigtig spiller næste sæson. Hans kollega over på den anden kant Jason Puncheon leverede også en fantastisk sæson med hele 16 scoringer og 9 oplæg.

Hvis vi kigger lidt på hvordan det er gået i de forskellige Cups, så kan vi starte med at kigge på Carling Cuppen jeg trådte ind i første rundt. Der mødte jeg Northampton fra League 2 her blev det til en 4-2 sejr. I 2 runde trak jeg så Newcastle ikke lige den ønsker modstander jeg havde håbet på. Men efter en mandfolke indsats kunne vi trække en smal 2-1 sejr i hus, virkelig et flot resultat mod et hold fra Premier League. 3 Runde bød igen på et hold fra den øverste række da vi skulle møde Bolton. Det var en kamp det bølgede frem og tilbage. Vi gjorde det dog sværere for os selv da Aaron Matin efter 45 min får direkte rødt kort, derfra var det op af pakke. Vi holder dog stand 90 minutter og skal derfor ud i forlænget spille tid. Da der er spillet 106 min af kampen dummer vi os endnu engang da Jos Hooiveld trække sit andet gule kort og får march ordre, dermed er vi kun 9 mand tilbage på banen. Jeg vælger at trække holdet tilbage i en ultra defensiv. Vi formår dog ikke holde stand og i det 117 minut afgøre Darren Pratley kampen med et flot lang skud og Bolton vinder 1-0.

Vi kan dog trøste os med at vi røg ud til de senere vinder af Carling cuppen. Bolton gik hele vejen og slog Everton 1-0 i finalen.

]FA Cuppen er derimod en helt anden snak, i 3 runde trak vi Walsall fra League 1 og den kamp blev vundet sikkert med 4-0. Dermed var vi klar til 4 runde hvor vi skulle krydse klinger med Sheff Wed også fra League 1, de formåede at give lidt mere modstand en Walsall, det var dog ikke nok og vi vandt kampen sikkert med 5-3. I 5 runde trak vi en noget sværere modstander da Wigan kom op af bowlen. Kampen var en meget seværdig kamp hvor vi fra start presse Wigan godt og vi trak os da også sejrrigt ud af kampen, resultatet blev 3-1 til Southampton.

Dermed var vi klar til 6 runde og igen var vi heldige med lodtrækningen, vi trak Charlton fra League 1 og kampen var da også en ren walk-over hvor Charlton blev sendt hjem med et 3-0 nederlag

I semifinalen kunne vi trække West Brom eller Man City fra Premier League eller Derby fra Championship, igen var lykkes gudinde med os og vi trak Derby. Igen var der ingen tvivl om kampens udfald og vi vandt kampen med 2-0.

I kampen mellem West Brom og Man City, var det favoritterne fra City der kunne tage sejren og dermed bliver FA Cuppen et opgør mellem den suveræne tophold fra Championship og verdens stjernerne fra den olie rige klub Man City

Inden kampens start havde alle eksperterne City som kæmpe favoritter og det skulle da også vise sig at blive en stor opgave for Southampton. City begyndte som lyn og torden og inden for de første 5 min havde de haft 3 afslutninger dog uden at score. Vi begyndte at føle at vi kunne være med i kampen og efter 10 min rammer Lambert da også stolpen og Jack Cork sparker bolden over fra nært hold på riposten. Og det kan siges meget enkelt, vil man vinde FA Cup finalen skal man score på sine chancer! Desværre for os besluttede Sergio Agüero sig netop for dette og efter 35 min score den lille Argentiner til 1-0 som også er stillingen ved halvleg. Jeg fortæller spillerne at vi stadig har en chance for at vinde kampen og at de skal kæmpe videre. Men lige lidt hjalp det og efter 55 min score Agüero igen og for at gøre ondt værre score selv sammen spiller til slut resultatet 3-0. Efter kampen sagde jeg dog til mine spiller at de skulle være stolte over at være nået til finalen.

Men idet Man City blev nr. 3 i Premier League betyder at Southampton næste sæson skal ud og spille Europa League!!!

Så altid i alt en godkendt sæson med oprykning og kvalifikation til Europa. Dette betyder dog også at jeg skal ud og forstærke holdet. Jeg følger at holdet er meget tynd besat på forskellige positioner. Derfor regner jeg med at finde penge pungen frem!

Så glæd jer til næste update for der kommer mere om afgange og tilgange til holdet!

Peace Out!

Enzo
Manager

« Svar #41: 11 Aug 2012, 15:12 »

Virkelig flot sæson Wink
Jeg håber at du får en fedt europæisk eventyr. Keep going the good work  Thumbs Up

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #42: 13 Aug 2012, 12:32 »

Jeg må beklagvis stoppe denne blog da jeg efter første sæson er begyndt at opleve crashdumps som desværre gør det umuligt for at mig fortsætte spillet. Jeg har prøvet flere forskellige ting, men min computer og mit FM vil ikke lade mig spille videre.

Tak for alle jeres kommentar og støtte til bloggen. Jeg håber på at vende tilbage med en ny blog når det nye manager udkommer. Håber i vil læse med en anden gang!

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010