home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Summer update med ny dansk ligastruktur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Summer update med ny dansk ligastruktur  (Læst 17669 gange)
Romme
Gæst
 
Summer update med ny dansk ligastruktur
« : 05 Aug 2012, 20:05 »

Hej alle FM brugere

Det er med glæde at jeg hermed kan præsentere mit lange arbejde gennem sommeren i form af den bedste Danske sommer opdatering på markedet!

Denne update indeholder bla. følgende elementer:

- Transfers fra hele verden. Alle de store ligaer er opdateret og mange af de andre Europæiske ligaer ligeledes.

- Alle de rigtige Europæiske hold deltager i UEFA Europa League og Champions League.
Dvs. at FCN for eksempel er med i gruppespillet og Motherwell har erstattet Rangers FC grundet deres nedrykning.

- Rangers FC i den skotske 3. division

- OG IKKE MiNDST: NY DANSK LIGASTRUKTUR. DVS. EN BETSAFE LIGA MED 12 HOLD SOM DET ER FRA DENNE SÆS0N.

- SAMTLIGE DANSKE KLUBBER I SUPERLIGAEN, BETSAFE LIGAEN OG 2 DIVIOSN SKULLE GERNE VÆRE OPDATERET 100 PROCENT MED TRANSFERS OG SPILLERNUMRE, SKADER OSV.

Vigtigt: Da denne update er lavet udfra databasem 12.2.2 skal man selv spille med den nyeste opdatering for at dette virker optimalt. Derfor vil jeg ikke høre fra folk der beklager sig overat Cahill f.eks. stadigvæk er hos Bolton som man høre på andre FM fan sider, fordi de spiller med en anden opdatering.

Jeg har opdateret frem til den 8 September.

Jeg har brugt transfermarkt.co.uk som den primære og bold.dk/transfers som den sekundære.

Skulle der være nogle spiller der mangler for nogle af de danske klubber så er I meget velkomne til at komme med forslag. Dog skal dette kunne bekræftes, da jeg vil lave denne opdatering så realistisk som muligt.

Held og lykke med den

Link:

http://gupl.dk/684949/
C:\\\\Users\\\\Dit navn\\\\Documents\\\\Sports Interactive\\\\Football Manager 2012\\\\editor data
« Seneste Redigering: 16 Sep 2012, 20:10 af Romme » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: SUMMER UPDATE MED NY DANSK LIGASTRUKTUR
« Svar #1: 05 Aug 2012, 20:13 »

Lyder som et stort og flot arbejde.. Ved ikke om det er noget jeg vil benytte mig af endnu - Jeg plejer det ikke, men den lyder meget spændende.

Hvornår starter sæsonen - I 2012 eller 2011?
Logged

Romme
Gæst
 
Sv: SUMMER UPDATE MED NY DANSK LIGASTRUKTUR
« Svar #2: 05 Aug 2012, 20:16 »

Du er i hvert fald velkommen til at prøve.

Jamen den starter i 2011 da man jo ikke bare sådan lige kan rykke sæsonen et år frem, men den er lavet sådan, at den skulle FORESTILLE at være fra 2012. Dette ses selvfølgelig ved spillerhandlerne, op/nedrykning, UEFA Champions League holdene osv. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #3: 06 Aug 2012, 17:46 »

Det lyder jo som det bedste bud på årets sommerdatabase, ihvertfald i DK. Vil helt sikkert prøve den på et tidspunkt. Håber du opdatere løbende. Smiley
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #4: 06 Aug 2012, 18:07 »

Ser squ godt ud Opstemt
Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #5: 06 Aug 2012, 19:01 »

Kan man virkelig ikke downloade filen uden at skulle installere alt muligt crap  fra den der hjemmeside på linket?
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #6: 06 Aug 2012, 19:04 »

Jo, du kan. Når du har trykket på hans link kommer skal du trykke på det der hedder: Click here to start download from sendspace.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #7: 06 Aug 2012, 19:04 »

Kan man virkelig ikke downloade filen uden at skulle installere alt muligt crap  fra den der hjemmeside på linket?

Du skal trykke på den hvor der står "Click here to start download from sendspace", ca. midt på skærmen..
Logged

Romme
Gæst
 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #8: 06 Aug 2012, 22:00 »

Jeg er glad for den positive respons hidtil.

Husk endelig at komme med evt. forslag til manglende spillere hos især divisions klubberne.

Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #9: 08 Aug 2012, 20:56 »

Ville gerne give updaten et forsøg, men får følgende besked hver gang jeg forsøger at downloade: "Sorry, the free service is at full capacity." Har prøvet i lang tid nu med samme resultat hver gang. Nogle som har en ide til hvordan problemet løses?
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #10: 10 Aug 2012, 15:10 »

Godt arbejde, har dowloadet den men kan se at 2.division har nogen mangler ang. transfers. men eller fremragende arbejde
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #11: 10 Aug 2012, 15:38 »

Kan se det er et stort stykke arbejde, før jeg får spillet, da der står der er over 100 000 ændringer Smiley

Men håber det er godt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Romme
Gæst
 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #12: 10 Aug 2012, 20:30 »

Tak fordi I downloader.

Der kommer formentlig en ny update om en uges tid. Her bliver de seneste 14 dages transfers så samlet.

Madso: Tak for info.
Vil du fortælle hvilke transfers det drejer sig om. Jeg har taget efter transfersmarkt og vil gerne gøre det så realistisk som muligt. På forhånd tak Smiley
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #13: 11 Aug 2012, 20:56 »

Hvorfor har du sat SønderjyskE til at spille europøisk? Smiley
Logged


Romme
Gæst
 
Sv: Summer update med ny dansk ligastruktur
« Svar #14: 11 Aug 2012, 23:37 »

Ulle48

Det er ikke noget jeg har sat Sønderjyske til.
Det er kodet ind i spillet. Det har vist noget at gøre med nogle fairplay pladser eller sådan noget. Det kan desværre ikke laves om.

Grundet Sønderjyske's placering i sidste sæson er det så dem. Det kunne ligeså godt have været OB eller Silkeborg, hvis de var endt på Sønderjyske's plads.

Jeg har i hvert fald prøvet at bytte om på deres placering og så er det så en af de andre nævnte der er med i stedet for. Desværre.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2012, 23:39 af Romme » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010