home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Defensive hjørnespark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Defensive hjørnespark  (Læst 2686 gange)
David Villa
Reserveholdsspiller

Defensive hjørnespark
« : 05 Aug 2012, 17:07 »

Mine modstandere scorer konstant på hjørnespark synes jeg, er der nogle der har en god defensiv taktik til hjørne? Spiller i Blyth i Blue Square Premier.

David Villa
Reserveholdsspiller

Sv: Defensive hjørnespark
« Svar #1: 05 Aug 2012, 19:43 »

Ingen hjælp?

ptrN
Manager

« Svar #2: 05 Aug 2012, 20:14 »

Ingen hjælp?
Hvilke indstillinger har du nu?

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Aug 2012, 20:30 »

Jeg oplevede i mit nuværende spil, at der gik rigtig mange mål ind på mig på hjørnespark. Næsten alle faktisk - og derfor satte jeg mig for at tænke mine defensive hjørnespark igennem. Mine tanker gik på:

Personligt slår jeg ofte bolden til fjerneste eller nærmeste stolpe. Hvorfor skulle modstanderen ikke gøre det? Derfor sørger jeg for at finde nogen gode hovedstødsspillere til at dække dem op. De skal også gerne ha' meget i markering.

Derudover sørger jeg for at have så mange af mine spillere inde i feltet som muligt - enten mand/mand eller høj og lille markeringer. Jeg tjekker naturligvis hvor høje mine spillere er, og hvor gode de er med hovedet før jeg vælger hvem der skal tage sig af hvem.

Har også en spiller på kanten af feltet, der sørger for at gøre sig klar til enten en kontra eller til at lukke af for skud udefra. Jeg synes det er vigtigt at vinde bolden og få den hurtigt den anden vej... Hvilket fører mig videre til, at jeg altid lader en hurtig spiller blive fremme. Jeg har scoret utrolig mange kontra mål i den igangværende sæson, efter jeg har slået kontraer på den måde her. Man ser det også tit i virkeligheden.

Jeg har også meget fokus på hvordan min modstander gør det under kampen, hvis de har haft to hjørnespark og sparker det samme sted hen - kan jeg godt finde på at lave en lille ændring, da det tit er forskellen på sejr og nederlag.

Men dødbolde er fandens vigtigt. Så lækkert du tager emnet op, for jeg har personligt meget glæde over mine offensive hjørnespark, hvor Jim Larsen ofte header bolden ind.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4: 05 Aug 2012, 21:11 »

Jeg har lige taget et screenshot af mine indstillinger, så du kan hente inspiration her hvis det er.

Håber det hjælper dig, og du kommer til at lukke færre mål ind efter dine ændringer.

Anfield Road
Manager

« Svar #5: 05 Aug 2012, 21:20 »

Hvis man bare siger at de skal gå tilbage er det så det samme som at dække zoneopdækning?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #6: 05 Aug 2012, 21:23 »

Hvis man bare siger at de skal gå tilbage er det så det samme som at dække zoneopdækning?

Det er faktisk et meget godt spørgsmål. Jeg ved det ikke, men jeg tror at det betyder at han går tilbage og gør den opgave han SELV finder nødvendig. Måske dækker han en mand op, måske stiller han sig på stregen, whatever.

Men det kan også betyde det du nævner.

Anfield Road
Manager

« Svar #7: 05 Aug 2012, 21:26 »

Ja for jeg vil gerne dække i zoner da jeg ikke har gode erfaringer med mandsopdækning. Og hvis jeg sætter den til Zone under instruktioner, så er det jo bare i selve spillet. Så lige nu står det meste af holdet bare til gå tilbage, mens midtstopperne markerer de høje spillere  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Aug 2012, 21:29 »

Ja for jeg vil gerne dække i zoner da jeg ikke har gode erfaringer med mandsopdækning. Og hvis jeg sætter den til Zone under instruktioner, så er det jo bare i selve spillet. Så lige nu står det meste af holdet bare til gå tilbage, mens midtstopperne markerer de høje spillere  Smiley

Du må hellere end gerne lige fortælle hvordan det går. Det lyder som en spændende taktisk overvejelse.

Anfield Road
Manager

« Svar #9: 05 Aug 2012, 21:32 »

Du må hellere end gerne lige fortælle hvordan det går. Det lyder som en spændende taktisk overvejelse.

Spændende taktisk overvejelse? det er standard  Wink den står nogenlunde sådan første gang du åbner dine instruktioner. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #10: 05 Aug 2012, 21:39 »

Spændende taktisk overvejelse? det er standard  Wink den står nogenlunde sådan første gang du åbner dine instruktioner. Smiley

Jeg ændrer altid, så kender ikke til standarden. Jeg sætter den Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010