home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Økonomisk realisme i FM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Økonomisk realisme i FM  (Læst 7175 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Økonomisk realisme i FM
« Svar #15: 03 Aug 2012, 15:34 »

Jeg tror at du har ret i meget af det du skriver Bovski, omend OB rent faktisk kom akkuret lige så langt som jeg gjorde det i CL kvalen (slog Panathinaikos, men tabte til Villareal)

Men der er da ingen tvivl om at den sportslige succes som jeg oplever, naturligvis har en god effekt på økonomien - hvilket det også gerne skulle have. Men det hele hænger bare overhovedet ikke sammen når alt bliver opsummeret - for de 8-10 millioner kr. som jeg har sparet i lønninger, ville jo ikke have gjort den store forskel.



Mit næste store spørgsmål er, om der er noget man kan gøre for at øge realismen mht. økonomien i FM..?
- Gerne så alt bliver opdateret på en gang, så jeg ikke skal ind og ændre sponsorater, billetpriser osv. på samtlige klubber i FM (jeg er perfektionist på det område, så vil ikke kun nøjes med min egen klub)

Sådan noget som skatter, er vel en del af kodningen af spillet, og kan vel derfor heller ikke pilles ved? Præmierpenge er måske noget som man kan gøre noget ved, uden at det er alt for tidskrævende..?
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Økonomisk realisme i FM
« Svar #16: 19 Feb 2014, 16:38 »

Jeg hiver lige den her tråd frem, selvom jeg godt ved at den måske ikke er 100% passende - men så ingen grund til at oprette en selvstændig tråd.

Jeg spiller pt. med Vitesse, og kan simpelthen ikke forstå min ene renteudgift på et lån. Se på nedenstående billed. I falder selv over "fejlen" når I ser det, det kan da ikke passe at jeg skal betale 1,21 mia. i renteudgifter på et lån der beløber sig til 285 mio.?

Før dette lån blev optaget af klubben 2 års tid tilbage, har min projekteret saldo været helt smadret i økonomien. Selvom jeg tjener masser af penge på at vinde ligaen, spille CHL og vinde Cuppen etc.
Nogen der har en forklaring? Skuffet

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Økonomisk realisme i FM
« Svar #17: 19 Feb 2014, 17:48 »

Haha har de lånt penge ved DER eller hvad sker. Hold kæft nogle renter.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Økonomisk realisme i FM
« Svar #18: 19 Feb 2014, 20:32 »

Unknown det må have været meget usikkert at låne penge til jer, siden renten er så høj. Hvis nu det var sikkert at låne til jer, kunne I jo næsten slippe uden renter Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010